GP4 GECanCelled!!!!!!!!!!!!

Discussie in 'Algemeen' gestart door thaking, 5 sep 2002.

1. Justixe

Justixe DeLorean DMC-12

Leuk Bevonden:
    1
    't Was wel te verwachten, want de pc-versie van GP4 is zo 'buggie' als de pest!! Zelfs de patches krijgen patches dus daar is echt iets goed mis en dat kan je niet gebruiken bij een xbox-game...

Toch wel jammer, want ik wilde GP4 wel hebben. Dan toch maar een abo'tje worden van XBM, als die aanbieding nog geldt... ]:-

2. femmerink

femmerink Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Jah kijk tis een beetje vaag, ten eerste heeft tothegame hem van haar release list gehaald
    http://www.tothegame.com/xbox.asp?sort=title&filter=g
    en zoek maar is op grand prix 4
    ยป Grand Prix 4 Racing N/A N/A Cancelled

Oftewel tothegame geeft hem dus aan als gecanceld

3. Xboxer14

Xboxer14 Guest

Mafkezen waar janken jullie om. weet je hoe saai spel, en hetzelfde kan met f12002

4. Mr.blond

Mr.blond Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    aan straydog; ik ben toevallig WEL een hevige formule-1 fan, vandaar dat ik ook zei ALS hij,...;ik ging verder op Braindead die verkeerd zat
    dus ik zeg NIET dat hij in de formule-1 nu zit
    Als jij dan wel iets van formule-1 zou kenne, zou je zelf moeten bekennen dat Jos Verstappen niet echt een super rijder is, nu kan je zegge dat ie geen goeie auto heeft, jah maar wat deed ie toen ie wel een goeie wagen had? nix, want hij reed in 1994 in dezelfde auto als waar Schumacher mee wereldkampieoen werd, DUS ik zeg aleen maar dat Jos er alleen maar in komt omdat hij voor zn zitje betaald: door sponsors, ik denk dat de miljoene voor jos bezorgd worden door Orange
    sorry voor deze off-topic reactie
    on-topic: jammer dat ie werd gecancelled, want F1-2002 is ni echt realistisch hoor, je kan veel te makkelijk tege iemand botse tegen 200 km/u zonder echte zware schade te hebben

Laatst bewerkt: 6 sep 2002
  5. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Veel, HEEL veel rijders komen in de F1 omdat ze leuke sponsors meebrengen, niet om hun kwaliteiten.

6. Mr.blond

Mr.blond Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    enkel in de topteams hebbe ze geen geld nodig, die hebbe klasse rijders nodig, en Jos heeft zich niet kunne bewijze toen ie n goeie auto had, hij kan het nog probere bij zwakke teams door met n paar miljoen te kome aanlope; het is tegenwoordig erg moeilijk om in de F1 te kome, maar toch, kijk naar Kimmi Raikonen bij Mc-claren ( 2e jaar formule-1 komt van sauber)en die jonge is maar 20 ofzo , of Nick heidfeld bij sauber ( 2e jaar formule-1)
    en die hebbe het me hun tallent gedaan hoor

7. vroaaaaap

vroaaaaap Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    nu niet overdrijven he, maar je hebt wel gelijk, sommige hebben zelfs gewoon geen kwaliteiten, alex yoong bv, dat die in de f1 zit, in plaats dat er 2 belgen zitten te drummen bij minardi om te kunnen rijden.

ik vind het wel raar dat geen enkele xbox site melding maakt van de canceling van gp4

Laatst bewerkt: 7 sep 2002
  8. CyberPunk

CyberPunk XBW Elite member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een mailtje naar Infogrames gestuurd....
    Conclusie is.....
    Dat ze G*DVRDMME...... Iedereen dat pokkemailtje sturen......

Maar hij komt dus nog...

Ik dank u.... ;)

9. femmerink

femmerink Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind de conclusie dat die komt opeens wat raar staan punk.
    Maar er is nog hoop hou ik het op.

Laatst bewerkt: 7 sep 2002
  10. OPL

OPL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    de meeste sites waar het ook stond zeiden dat het nog niet officieel bekend was gemaakt.... reden genoeg om t niet te vertrouwen

11. StrayDog

StrayDog Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mr. Blond:

Verstappen heeft zijn eerste seizoen helemaal niet compleet gereden, hij viel alleen maar in.
    Toch is hij met een auto die helemaal niet voor hem gebouwd en afgesteld was, 2 keer derde en 1 keer 4e geworden in zijn eerste seizoen als 2e coureur, wat helemaal niet zo slecht is (was toen ook pas 22 btw).

Verder heeft hij daarna altijd slecht materiaal gehad, en ook zelf wat fouten gemaakt.
    Maar de laatste jaren heeft hij zich tot een zeer constant coureur ontwikkeld, en als hij nog uitviel was dat idd bijna altijd alleen maar aan zijn slechte auto's te wijten.

Verder is hij helemaal nooit door Orange gesponsord (Orange sponsorde wel Arrows), hij heeft het juist bijna altijd zonder grote sponsors moeten doen, en zeker nooit miljoenen meegebracht.

Raikkonen is 22 en Heidfeld rijdt nu zijn 3e seizoen als F1 coureur (na een paar jaar al getest te hebben) btw ;)

12. CyberPunk

CyberPunk XBW Elite member

Leuk Bevonden:
    0
    Alles wat ik zeg is raar///...
    Maar wel oprecht.. :9

13. X-Junk

X-Junk GT: Reflex Xeros

Leuk Bevonden:
    197
    hij komt gewoon geen gezeik :p

14. Zooi

Zooi Reserve Modje

Leuk Bevonden:
    0
    :+ Gamers.nl :+ en die neem je serieus als bron? My god....:+
    Er zijn geen ergere jomanda's te vinden.....

15. Scotch

Scotch Magic Tape

Leuk Bevonden:
    0

Deel Deze Pagina