1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

GP4 of F1 2002 ?

Discussie in 'Algemeen' gestart door Niels, 16 mei 2002.

1. C.C.

C.C. Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb er zo snel geen link bij, maar volgens mij zal GP4 op de Xbox meer arcade / minder simulatie zijn vergeleken bij de PC-versie. Dat is ook zo bij F12002. Afhankelijk van je smaak hoeft dat natuurlijk geen nadeel te zijn. Toch twijfel ik of het niet beter is om GP4 voor je PC te kopen. Je kan het spel dan ook makkelijk updaten naar het huidige seizoen. Bovendien zijn er nog geen goede stuurtjes uit voor de Xbox, en die heb je denk ik toch wel nodig voor de beste ervaring. What do you think?

2. Markos

Markos XBW member

Leuk Bevonden:
    0
    Helemaal mee eens! Het is enkel zo. Je hebt nu een xbox. en het liefst heb ik hem op mijn xbox: veel betere graphics en groot scherm. Maar als je kijkt naar stuur en updaten is het wel een overweging waart om hem voor de pc te kopen. Moeilijk moeilijk...

3. Markos

Markos XBW member

Leuk Bevonden:
    0
    Arrg! lees ik net dit!

16th May 2002

Infogrames Germany announced today new release dates for both PC and XBox versions. The PC version is delayed only by a week - the new date is 20th June. The XBox version however has been pushed back to 23th August, which obviously means it needs some more work.

4. C.C.

C.C. Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als Microsoft nou meer succes in Europa had willen verzekeren, hadden ze er verstandig aan gedaan de Xbox versie van GP4 juist een maand voor de PC versie te releasen (desnoods Crammond & co afkopen om de PC versie uit te stellen), en dan in een mooi combipakket met een klasse FF-stuurtje van Microsoft zelf. Nu zal er haast niemand zijn die een Xbox speciaal voor GP4 gaat aanschaffen.

Deel Deze Pagina