Ja, ze hebben wel een boel kiddy spellen. das waar. Maar gelijk iets kiddy noemen omdat het van NINTENDO is vind i toch wel overdreven
Nee idd.... Ik vind ook niet dat elke game van Nintendo Kiddy is.. Maar veel games van hun heeft gewoon een hoog Kiddy gehalte.. Maar dat is echt niet slecht ofzo.... Ik zou het niet erg vinden als erop de Xbox ook van die verslavende kiddygames van Nintendo verschijnen.... Ik wil Monkey Ball!!!!
Ik wil gp4 op mijn pc is veel vetter dan op een console omdat het dan gelijk zo arcade is. Op de pc is het veel realistischer mits je een momo racestuur hebt
Meeste F1 games zijn veel makkelijker te besturen met een console. Op pc krijg je veel meer een realistisch gevoel als je met een stuur speelt. F1 2002 is behoorlijk realistisch in simulation, maar in normal is het nogal arcade. GP4 zal de besturing gelijk zijn aan die van de pc versie gezien het gewoon identiek dezelfde games zijn, niet zoals EA SPORTS, die verschillende versies maken voor pc en console. GP4 zal zeker rulen op xbox.
Ah! Dus jij baseerd je mening op screenshots...MUHAHAHAHAHA! Ik mag aannemen dat je nog NOOIT Toejam and Earl hebt gespeeld?