1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Grabbed By Goulies contest vraagje

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Majin, 23 nov 2003.

1. Peter OtH

Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

Leuk Bevonden:
    217
    Nope gewoon pen en papier.. potloodschets gemaakt die met een normale fineliner ingeinkt en vervolgens ingekleurd met stiften.. computer kwam alleen van pas om het in te scannen en als .gif op te slaan..

2. Yoost

Yoost brains not included

Leuk Bevonden:
    0
    Die creatieve prijsvragen vind ik maar niks, maar ik moet toegeven dat die van Nemesis wel héél erg mooi is!

3. rare_ltd

rare_ltd ~

Leuk Bevonden:
    0
    zo Nemesis heb even op je site gekeken en al die tekeningen zijn echt superrrrrrrr mooi, aan je tekenstijl te zien ben je niet echt een fan van "kiddie" spul :)

4. Cyrillus

Cyrillus Smoezta Anaznuzta

Leuk Bevonden:
    0
    Zijn site? Wat is zijn site dan?

5. Majin

Majin Bye bye~~

Leuk Bevonden:
    0
  6. rare_ltd

rare_ltd ~

Leuk Bevonden:
    0
    Nemesis heb jij ook die voertuigen zelf beschilderd, dat zijn echte blikvangers op de weg :D

/edit: deze ga ik misschien in sturen, iedergeval mijn 1e inzendingen kan zo de prullebak in

Laatst bewerkt: 26 nov 2003
  7. kaliet

kaliet Xbox-loos

Leuk Bevonden:
    1
    Ondanks dat ik niet kan tekenen heb ik het toch proberen aan te vullen met wat fotosoep. It's da BunnyHead! :)

Edit: Hij kan trouwens ook buikdansen :cool:

Laatst bewerkt: 26 nov 2003
  8. Peter OtH

Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

Leuk Bevonden:
    217
    Nou site.... lol.. ik gebruik hem alleen om spul te uploaden en in @artwork only te posten..
    Yep die trailer en scooter heb ik ook gemaakt..

Die 2e inzending van jou is een stuk beter dan die andere (hoewel die ook al mooi was) hij oogt in ieder geval lekker creepy.. :)

@kaliet.. nou ondanks dat je niet kan tekenen (jouw woorden ;) ) is ie toch best goed gelukt.

Wel grappig trouwens dat als er een tekening is waarin vreemde fun-horror creepy dingen getekent moeten worden mensen met de meest fantastische inzendingen komen ;)

9. Wendy

Wendy Active Member

Leuk Bevonden:
    9
    @ rare_ltd : Kan je je proces eens een beetje posten, want ikwil weten hoe je dat zo ongeveer doet :D

10. rare_ltd

rare_ltd ~

Leuk Bevonden:
    0
    zo hier is die dan voor je, heb even een tekening gemaakt van 't gehele proces

11. kaliet

kaliet Xbox-loos

Leuk Bevonden:
    1
    3dsmax voor 3d model gebruikt?

12. rare_ltd

rare_ltd ~

Leuk Bevonden:
    0
    ik had eerst een beginnentje gemaakt met Maya, maar daarna ben ik inderdaad door gegaan met 3dsmax aangezien dat wat gebruiksvriendelijker is voor de afwerking

13. kaliet

kaliet Xbox-loos

Leuk Bevonden:
    1
    lol, ik heb dat programma 1 keer op me pc gehad maar ik snapte er echt de ballen van, ken je toevallig ook bryce? das ook een 3d programma, maar daar heb ik echt snel een cursusje voor nodig.

14. Wendy

Wendy Active Member

Leuk Bevonden:
    9
    Ik vraag me nog steeds af wat dat beest in zijn handen/mond heeft.

Bedankt voor de 'korte uitleg'
    't Ziet er vet vet vet uit _O_

15. XboxRulez4ever!

XboxRulez4ever! XBW Luizak

Leuk Bevonden:
    1
    (brrrrrrr eng :cool: )

dit is die van mij, gemaakt met paint, ik ben er zeker iets van 30uur mee bezig geweest:+, best pittig deze tekening al zeg ik het zelf(pakt alvast 1 van de 5 games mee naar huis.)

16. Vinelli

Vinelli Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Die van mij is ook met paint gemaakt,ik heb er er wel over na zitten denken...

17. nielzo

nielzo Guest

Ik ben ook al bezig, ik was een schets aan het meken, niet al te groot dus maar nu is het toch een beetje een echte tekening geworden maar hij is te klein en mn ghoulie is niet grappig, hij is alleen maar eng.

Hab net een leuk idee gekregen voor nog een ghoulie, ga dus zometeen beginnen met de nieuwe.
    Ik maak er dan denk ik ook gewoon een paar op 1 blaadje net als nemesis, mijn complimenten trouwens hij is echt onverslaanbaar.
    tenzij alexbox nog even mee komt doen, dan heeft hij ook nog een kans op de 1e plaats.

18. hutkofer

hutkofer Guest

sorry voor de mensen met een TFT scherm, want daarop ziet het er niet uit...gemaakt op een normaal beeldscherm ;)

19. kaliet

kaliet Xbox-loos

Leuk Bevonden:
    1
    Nice work dude

20. hutkofer

hutkofer Guest

thx :D
    hopelijk kom ik boven de 5e plaats :)

Deel Deze Pagina