1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Grabbed By Goulies contest vraagje

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Majin, 23 nov 2003.

1. hutkofer

hutkofer Guest

wie heeft er een plaatje gejat ? ik zie hem niet...

maargoed, wat een talenten..bye bye game :)

goed werk jongens !

2. Samonsuke

Samonsuke ==========

Leuk Bevonden:
    0
    Waar kan je alle inzendingen dan zien?

/edit: Ik heb ze al. Gewoon even de cijfertjes veranderen :)

Laatst bewerkt: 2 dec 2003
  3. rare_ltd

rare_ltd ~

Leuk Bevonden:
    0
    Nemesis alweer gefelicteerd (je bent nu volgens mij koploper prijsvraag winnaar) en veel plezier met de game! Verder jammer genoeg niemand gewonnen uit deze thread.

4. hutkofer

hutkofer Guest

achja...ff tussenhaakjes, wat doet die mislukte xbox tussen de sprijs winnaars ? er zitten veel leukere inzendingen tussen :confused:

wel jammer idd, maar volgende x beter.

rare_ltd: voor jou de zelfde tip als ik van mijn moeder kreeg, laat de volgende x je tekening er wat getekender uitzien...komt ook wat leuker over.

en ik moet mijn moeder gelijk geven, want behfe de mislukte xbox zijn ze allemaal met de hand getekend !

maar nemesis, gefeliciteerd ! je hebt de prijs dubbel en dwars verdiend :)

Laatst bewerkt door een moderator: 2 dec 2003
  5. Biscuitje

Biscuitje Chili Peppers!

Leuk Bevonden:
    5
    Gefeliciteerd kerels!:)

6. rare_ltd

rare_ltd ~

Leuk Bevonden:
    0
    nou als je 't over onterechte winnaars hebt zou ik eerder de 1e noemen, die heeft zich nog niet eens aan de opdracht gehouden. De opdracht was: ontwerp je Ghoulie, en hij heeft gewoon wat foto's geplakt (geen Ghoulie ontworpen dus)....

7. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Daar ruik ik toch geen jaloezie he...? :p

8. hutkofer

hutkofer Guest

nope, ook waar....

achja, ze zeggen dat die van mij ook nep is, maar ik heb hem eerst met hand getekend, en toen ingescand en bewerkt.

alleen achtergrond gejat ;)

maar idd, de 1e klopt ook niet nee.

9. hutkofer

hutkofer Guest

nee hoor :9

;)

10. Majin

Majin Bye bye~~

Leuk Bevonden:
    0
    damn 2 tekeningen voor nix maarja volgende keer beter wil PGR 2 wel :)

11. hutkofer

hutkofer Guest

majin, welke waren van jou dan ?

12. rare_ltd

rare_ltd ~

Leuk Bevonden:
    0

wat is dat nou weer voor een flauwe opmerking, jij kan niet beargumeneren waarom die 1e inzending heeft gewonnen en dat zegt genoeg. Ik zeg ook niet dat ik had moeten winnen (wat jij dus nu zo laat overkomen), maar dan had ik eerder die van Munch, Kaliet of zoiets laten winnen...., maar ja die uitslag staat toch al vast, dus ik ga d'r ook niet over zeuren tenzij ik weer zo'n soort reactie krijg

13. hutkofer

hutkofer Guest

_O_ amen to that !

rare heeft gelijk...waarom heeft de 1e gewonnen ? volgens mij komt de halft uit de game "MTV celeb deathmatch" ?

14. Majin

Majin Bye bye~~

Leuk Bevonden:
    0
    helemaal onder aan die draak met die X en die andere een oog monster met potlodd getekent je ziet ze wel

15. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Je komt alsnog erg zeurderig en jaloers over. Leg je er bij neer, en denk bij jezelf "Ik krijg vast nog wel een kans"

16. hutkofer

hutkofer Guest

lol, hij weet echt niet waarom de 1e gewonnen heeft ;)

17. rare_ltd

rare_ltd ~

Leuk Bevonden:
    0
    ja dit is echt heel, heel erg zwak.... en dat van "Ik krijg vast nog wel een kans" kan ik nu ook wel vergeten aangezien je mij nu irritant vind.... Maar goed, 't was iedergeval leuk om mee te doen en dat is het belangrijkste

18. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Je geeft zelf aan dat je irritant doet...? Daarnaast bepaal ík niet wie er wint heur
    That's the spirit! :)

19. rare_ltd

rare_ltd ~

Leuk Bevonden:
    0
    nee ik stel een kritische vraag, daar krijg ik geen antwoord op, omdat je onmogelijk kan argumenteren dat die 1e een terechte winnaar is gezien de opdracht... ofterwijf vanuit jou gezien vind je mij dus irritant bezig.... maar als je nou even niet replyt dan zijn we hiermee klaar :)

20. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Jij geeft mij geen andere keus dan alsnog te antwoorden. Kennelijk was originaliteit óók belangrijk, dat zagen we niet terug in andere plaatjes, nee fout, dat zagen we méér terug in dat ene plaatje.

Deel Deze Pagina