1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Grabbed By Goulies contest vraagje

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Majin, 23 nov 2003.

1. Wendy

Wendy Active Member

Leuk Bevonden:
    9
    Tatadadadadaaaahhhh! Kappen nu jongens. Ieder zo zijn eigen mening. Ik ben het er ergens ook niet mee eens, maar ik gun het de winnaars van harte. Volgende keer gewoon beter. Het kan nooit kwaad om aan een prijsvraag mee te doen :cool:

2. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Ik vind die xbox-ghoulie wel iets aparts hebben. :eek: Ik vond het wel leuk dat ze alle inzendingen online hebben geplaatst.*)

3. Dodgie

Dodgie Beat me up Scotty

Leuk Bevonden:
    10
    Bwahaha! Deze 0wnt :p:cool:

4. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    jammer dat ie niet zelf gemaakt is maar regelrecht van het internet geplukt :{

5. rare_ltd

rare_ltd ~

Leuk Bevonden:
    0
    ja dat zei ik ook al van te voren, die gejatte plaatjes vind ik echt flauw....

6. kaliet

kaliet Xbox-loos

Leuk Bevonden:
    1
    Hey, ik heb mee gedaan om gewoon lekker creatief bezig te zijn en gewoon wat kennis op te doen met tekenen en fotosoepen, hierbij FELICITEER ik de WINNAARS van HARTE! Er zitten prachtige tekeningen tussen!

7. rare_ltd

rare_ltd ~

Leuk Bevonden:
    0
    en gaat iemand 't spel eigenlijk nog kopen nu die niet gewonnen heeft?

8. Majin

Majin Bye bye~~

Leuk Bevonden:
    0
    hmm ik heb het gespeelt op gamexpo. Het leek me wel ok ,leuk spelletje maar 60 euro noway w8en tot dat die afgeprijst is.

9. hutkofer

hutkofer Guest

ik weet nog niet, ik heb de keus...pgr2 of GBTG...wat zal ik doen ? pgr2 denk ik ;)

10. Wendy

Wendy Active Member

Leuk Bevonden:
    9
    Ja ik ga hem eind deze maand kopen denk ik :)

11. Dodgie

Dodgie Beat me up Scotty

Leuk Bevonden:
    10
    Sinterklaas en ik hebben een deal; ik geef €30,- Ik krijg: SSX3 & GBtG! :cool:

Deel Deze Pagina