1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Grafische Kaart

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door VliegtuigNL, 27 okt 2004.

  1. UnleasH

    UnleasH Brrrrrrrrrrrrrrrrap

    Berichten:
    196
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, het was ook niet te makkelijk, laat je niet gauw misleiden. Je moet niet zomaar alles doen. Het kost wel wat tijd wil je echt het uiterste er uit halen. je moet sowieso 3dmark op je pc zetten en Artifact tester. Artifacts zijn dingen die in het beeldscherm tevoorschijn komen die er niet horen. Reken er niet op dat het je voor 100% lukt. Ik heb er ook nog niet alles uitgehaald maar hij is nu zo'n 30% sneller. En dat is 100euro verdiend!:) Hij is wel mega snel, en als je alles met precisie en voorzichtigheid doet, dan lukt het wel.
     
    Laatst bewerkt: 16 jan 2005
  2. Manialmadcowie

    Manialmadcowie Active Member

    Berichten:
    838
    Leuk Bevonden:
    14
    Heb de guide eens doorgelezen en zo lastig ziet het er niet uit, En mocht het niet lukken kun je het gewoon weer terug zetten in de oude stand :) En als ik er niet uitkom kan ik hopelijk altijd op jullie (deskundige) advies rekenen :cool:

    Ik heb besloten! :9 Het wordt een 6800

    Heel erg bedankt voor jullie hulp Arjan en Unleash. Dit forum mag verschrikkelijk blij zijn met leden zoals jullie en dat is geen geslijm _O_
     
  3. UnleasH

    UnleasH Brrrrrrrrrrrrrrrrap

    Berichten:
    196
    Leuk Bevonden:
    0
    Goede keus, en graag gedaan. Tis geen moeite!:)
     
  4. Manialmadcowie

    Manialmadcowie Active Member

    Berichten:
    838
    Leuk Bevonden:
    14
    Waar kon ik hem ook alweer het beste kopen? Heb mensen gehoord over ene ''Best buy guide'' maar heb geen idee waar ik deze kan vinden :confused:

    Met voorbaat dank,
    Tim
     
  5. killaz

    killaz Active Member

    Berichten:
    1.527
    Leuk Bevonden:
    43
  6. Nossy

    Nossy bitch!grab that AK!

    Berichten:
    20
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou heb ik deze vid.kaart in mn PC gevonden :

    Rage Fury Pro/Expert2000 Pro,

    Kan ik hier geen ET mee afspelen? Moet ik dan mn instellingen oid. veranderen (hoe?), ik heb ET al eens vaker op deze PC gespeeld, maar toen is er een hoop nieuws ingekomen (processor enz), en nu kan ik het niet meer afspelen.

    Iemand advies ?
     
  7. Manialmadcowie

    Manialmadcowie Active Member

    Berichten:
    838
    Leuk Bevonden:
    14
  8. Manialmadcowie

    Manialmadcowie Active Member

    Berichten:
    838
    Leuk Bevonden:
    14
    Vandaag naar een computerzaak hier in Sneek geweest en daar even gevraagd welke videokaarten ze verkochten, De verkoper vroeg mij wat voor soort videokaart aansluiting ik had , Ik antwoordje: pci... en toen onderbrak de verkoper mij en zei dat hij daarvoor alleen nog maar een 32mb videokaart had liggen, Ik was verbaasd.

    Ik vroeg de verkoper of hij echt geen andere Pci-EXPRESS videokaarten had en toen maakte hij zijn excuses voor de onderbreking |:- Hij had een aantal Pci-express videokaarten.

    Na een moeilijke start begon ik dus maar even te kijken wat hij allemaal liggen had en toen zag een Geforce 6600 EXTREME 256mb videokaart staan! Ik dacht WTF zijn er ook 256mb versies van de 6600 8) (Ik met mijn 0 komma 0 kennis van pc's) Ik ben helaas het merk vergeten :'-( Maar nu is mijn vraag aan jullie (vooral Arjan en Unleash) of ik dit nu niet beter kan nemen inplaats van een 128mb 6800 :confused:

    Bij voorbaat dank,
    Tim
     
  9. Franko

    Franko Lets Roll

    Berichten:
    1.519
    Leuk Bevonden:
    0
    nee duidelijk niet..... 6600 is slechter dan de 6600 GT en die is weer langzamer dan de 6800 ... :) en de 6800 heeft 256 bit bus heeft de 6600 niet dus ga gewoon voor de 6800... het liefst een GT ofzo:)
     
  10. Xam

    Xam Woo-Hah!

    Berichten:
    269
    Leuk Bevonden:
    0
    de 256 MB versies hebben meestal een langzamere core. En omdat je voor de meeste games van tegenwoordig toch niet zo veel hebt aan 256 mb, zou ik voor de 128 gaan.
     
  11. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Franko gaf het al aan, de 6600 is minder goed als de GT en de 6800 :). Het merk is denk ik Asus geweest, zij verkopen hem namelijk onder de naam "extreme".
     
  12. tyrox

    tyrox X-Box Fragger

    Berichten:
    100
    Leuk Bevonden:
    0
    ken je de 6600GT geen 16 pipelines geven door die guide te volgen die The Answer liet zien op pagina 16????
     
  13. Franko

    Franko Lets Roll

    Berichten:
    1.519
    Leuk Bevonden:
    0
    nope zitten er simpel weg niet op.... als je dat wel wil doen meot je voor de 6800 le gaan....
     
  14. tyrox

    tyrox X-Box Fragger

    Berichten:
    100
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb al een 6600gt maar het moet toch kunnen dat ik meer pipelines krijg
     
  15. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Je kan alleen meer pipelines krijgen als er meer in die core zitten, maar ik dacht dat de 6600 reeks een eigen core gebruikt waar maar 8 pipelines inzitten. Tenzij je zelfs pipelines wilt gaan bij maken kan je er geen meer unlocken.
     
    Laatst bewerkt: 26 jan 2005
  16. Moumentai

    Moumentai Active Member

    Berichten:
    152
    Leuk Bevonden:
    1
    Even een bump.

    Morgen ben ik misschien de eigenaar van een Sapphire ATI Radeon 9600 Pro 265 MB.

    Is dit een goeie videokaart en kan het de nieuwste games aan zoals HL2 en dergelijke? Of kan het tenminste games aan zonder robot bewegingen? (niet lager dan 30 FPS ofzo)

    Thnx!
     
  17. Spitie_nl

    Spitie_nl Question?

    Berichten:
    108
    Leuk Bevonden:
    0
    9600 pro zal hl2 redelijk draaien op low/normal settings. heb je 512mb ram of meer?
     
  18. Warrior X

    Warrior X Registered Abuser

    Berichten:
    460
    Leuk Bevonden:
    2
    vraagje, weet iemand waar deze kaart verkrijgbaar is -----> Sapphire X850 XT Plat.-256 DDR3-PCIe-TV+2x
    DVI+ViVo
     
  19. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Er zijn op dit moment geen winkels die deze kaarten direct uit voorraad kunnen leveren. Er komen zo nu en dan een tiental kaarten binnen, maar die zijn dan meteen al op reservatie verkocht. Maar goed, gelukkig heeft ATI ervoor gezorgd dat de X850 beter leverbaar wordt dan de X800........
     
  20. Warrior X

    Warrior X Registered Abuser

    Berichten:
    460
    Leuk Bevonden:
    2
    Weet jij mss wanneer dit is ?
    ik wil die kaart nl erg graag hebben :9 }:]
     

Deel Deze Pagina