uhh als je een computer hebt die die spellen aankan dan ga je echt niet op zoek naar een simpel pci video kaartje hoor
kunnen degene hier met een 6600gt even zeggen welk merk ze hebben en wat voorn software ze erbij kregen?
Ik heb net de xfx 6600 gt gehaald en ik kreeg uiteraard de driver ervan. Ook kreeg ik Directx 9 en een aantal videospellen.
ik heb de gigabyte 6600 GT en kreeg er 2 spellen bij.. joint operations en thief 3. ook kreeg ik de drivers erbij.
vreemd ik heb ook een xfx 6600GT maar dan met commandos 3, nascar 2004 (wat een kutspel) en X2: the threat (ziet er super gelikt uit en lijkt me erg cool, maar het gaat mij ietsje te diep en het duurt me te lang )
Tja commandos 3... heb je een kaart die lekker snel is, ook op hogere resoluties, krijg je er een spel bij waar de maximale resolutie beperkt is tot 800x600 . Speelt lekker op een TFT met een native resolutie van 1280x1024 :{. X2 ziet er gelikt uit en is wel aardig om te spelen. Alleen vond ik het al snel saai worden. MotoGP2 is ook wel leuk om te spelen . Als je nu een XFX 6600 GT koopt, kan je vaak kiezen tussen de "standaard" uitvoering met bovenstaande games, of een Doom3 uitvoering met Doom3 erbij. Dat is nu eens een spel om je videokaart eens op z`n donder te geven .
weet je wat nog stommer is? op mijn xfx doos (vorm van een x ) staat voorop "AGP 8x" en al kijk je bij system requirements op de zijkant staat er dat je een pci express 16x slot nodig hebt lkkr duidelijk
Jij hebt toch de AGP uitvoering? Ik wil namelijk een 6600 GT AGP kopen, maar iets is mij nog onduidelijk m.b.t. de geheugensnelheid. Volgens nVidia is de geheugenklok van de 6600 GT AGP 100MHz lager als de PCI-E uitvoering. Maar ergens op tweakers las ik dat de AGP uitvoering van XFX op dezelfde snelheid loopt (dacht ik, kan het niet meer vinden ). Weet jij misschien hoe dit zit, aangezien jij een XFX hebt?
Wat is eigenlijk de 6600GT van de ATI line-up? de X800 toch? Kben namelijk meer een ATI aanhanger dan Nvidia.
Oh shiet , haddik dat al gevraagd, sorry Maar.. de X800 is toch ong zelfde prijsklasse als de 6600GT, alleen heeftie 12 pipe's... Of zie ik dat nu verkeerd?