Ligt een beetje aan de pc waar je hem in gaat stoppen Voor dat geld kan je geen betere krijgen nieuw. De SE is wel een afgeslankte versie van de Radeon 9600, dus presteerd wat minder. Deze zit inderdaad in dezelfde prijsklasse als de 6600 GT. Ja deze heeft 12 pipe`s.
ehm.. in dezelfde prijsklasse als de 6600gt? volgens mij zit die meer in de prijsklasse van de 6800 hoor.. of zie ik dat nou verkeerd?
Klopt wel hoor, de 6600 GT is bedoelt voor het $200 - $250 segment, al is ie inmiddels al goedkoper te krijgen. De X800 is ook bedoelt voor het $250 segment. De X800 XL zit in hetzelfde prijs segment als de 6800.
kheb een geforce 6600GT en wil em overclocken iemand een progamam ervoor ?? kheb er nu deze koeling op http://www.zalman.co.kr/eng/product/view.asp?idx=138&code=013 met extra fan
- Rivatuner - nVidia Overclock Utility (in geavanceerde beeldschermeigenschappen) - Powerstrip Vast nog velen anderen, maar deze zijn mij bekend
Ik wil HalfLife 2 goed kunnen spelen en ik heb er ongeveer tussen de 100 en 175 euro voor over. Welke kaart zou ik dan moeten kopen? Achter de videokaart zie je vaak: SE, LE, XT, PRO staan. Wat is het verschil er tussen en welke is het beste?
Jep, aardige kaart. Heb hem zelf ook. Maar voor €60 meer (€139,- is ie toch?) heb je een 6600 GT. Die is een stuk beter.
Ik kan hem vloeiend met bijna alles op high spelen (heb ook een 9600XT). Paar dingetjes staan op medium. Ik vind dat wel redelijk goed *) . Mijn processor is wel sneller (P4 3,0ghz).
Ik heb een Celeron 2,8 Ghz, 256MB ram (192MB door me Sis 650 64MB+ Shared Memory). Welke kaart kan ik het beste spelen om bv. games zoals Farcry tespelen op het mooist (of iets minder mooi)? Ik kan ongeveer €100+ uitgeven ps. welke van deze kaarten op deze site: http://www.pcboulevard.com/csc_articles.php?VID=qTWEWrJjjHZ8bOug&svArticleGroup=Videokaarten (zou ik het beste kunnen nemen, ongeveer €100)
Dan zou ik kijken of je ergens een GeForce 6600 videokaart kan vinden voor een AGP aansluiting. De videokaarten op de link die je gaf, zijn geen van allen in staat om bijv. Far Cry enigzins aardig te kunnen spelen, met uitzondering v.d. GeForce 6600 en de 6800 videokaarten, maar die zijn weer wat duurder. De 6600 kost daar 137 euro, maar past niet op een AGP moederbord, want deze videokaart is voor een PCI-E moederbord (staat er ook achter op die site). De 6600 is ook in AGP uitvoering te krijgen, en zal rond dat zelfde bedrag te koop zijn. Ik zou even zoeken of je een winkel kan vinden die hem wel in`t assortiment heeft. De andere kaarten zijn het geld eigenlijk niet waardt, tenminste niet als je ermee wilt gaan gamen.