Grafische kwaliteit Xbox360 games

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Cybershooter, 29 mrt 2006.

1. RobbertN

RobbertN Banned

Leuk Bevonden:
    0
    Xbox 360 draait op 30 tot 40% van z'm kracht ;)

2. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    dat is wel erg weinig :eek:
    heb je ook bronnen? dan geloof ik je pas :p

3. RobbertN

RobbertN Banned

Leuk Bevonden:
    0
    Stond eens in een XBM ;)

4. RobbertN

RobbertN Banned

Leuk Bevonden:
    0
  5. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    hoop wel dat jou voorspelling uitkomt.. ik ben ook nu nog een beetje teleurgesteld wat de box ons breng!

6. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    in het begin vond iedereen het helemaal prachtig, en nu vind iedereen het opeens teleurstellend :confused:

zal wel komen doordat iedereen nu aan gewend is ofzo, maar ik vind het een beetje vreemd....

7. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Kijk,

Ik wil echt niet lullig zijn maar het is gewoon een feit dat het echt niet zo moeilijk is om even te kijken of er al een thread over bestaat. Tuurlijk heb je gelijk dat je niet alles kunt doorspitten, maar een topic over hoe mooi/lelijk de xbox360 games zijn (zou ik overigens niet in het Xbox 360 Algemeen/Hardware zetten, er is ook afdeling games op de 360) is niet zo heel moeilijk te vinden hoor, en zeker niet als er een paar dagen nog gewoon in gepost is? Waarom The Matrix hem ook niet kon vinden is mij een raadsel ;) , maar dat maakt verder niet uit.

Ik heb niet gekeken of jij weleens vaker een thread opent waar al een thread over bestaat, maar het gebeurt gewoon zo vaak dat je er soms gewoon moe van wordt en niet meer weet waar je moet posten.

Ik had het misschien wat aardiger kunnen zeggen daarvoor mijn excuses, het moest dan ook niet zijn "lezen is moeilijk" maar "zoeken is moeilijk" ;), nee hoor grapje.

Laatst bewerkt: 29 mrt 2006
  8. Cybershooter

Cybershooter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nou goed, zand erover.

laten we gewoon waar dit forum voor bedoeld is verder gaan met discussieren over de Xbox360.

9. Cybershooter

Cybershooter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nou, als dat zo is dan staat ons nog heel wat te wachten.

Als je ziet waar de pc toe instaat is die op 3,2 ghz draait met een vergelijkbare grafische kaart. En dat terwijl de pc nog een heel besturingssysteem en een batterij aan drivers op de achtergrond heeft draaien. Dan moet de xbox360 toch helemaal gaan knallen op grafisch gebied, omdat de 360 niet zo'n complex besturingssysteem op de achtergrond heeft draaien en de onderdelen van de 360 helemaal geoptimaliseerd zijn voor games. Dus ik zie het op zich wel met vertrouwen tegemoet dat we nog heel wat moois zullen gaan meemaken met de 360. Het hangt er alleen van af of de makers van games ook het onderste uit de kan van de 360 weten te halen uiteindelijk. Maar de geschiedenis leert dat bij iedere console de kwaliteit van de games stijgt naarmate de console ouder wordt en de programmeurs steeds beter overweg kunnen met het platform.

10. Kenman

Kenman psn: oneshot1tkill

Leuk Bevonden:
    2
    Waar ben je dan teleurgesteld over??? De beter graphics? Het is inderdaad waar dat de volledige mogelijkheden van de console nog niet beut worden, maar kom op.... Ziet er nu toch ook top uit?

11. JeePee

JeePee Guest

Nou, het is niet te hopen dat hij nu pas op 40% zit. Games hebben nu al eens in de 2 dagen een reboot nodig wegens vastlopers en hebben ook vaak last van framedrops. Als ze nu nog 60% meer gaan vragen, dan vrees ik niet dat mijn 360 dat overleefd :eek:

12. Kenman

Kenman psn: oneshot1tkill

Leuk Bevonden:
    2
    Het is dus niet dat de hardware dat niet trekt. Het is het beter leren kennen van de console door de ontwikkelaars. Door de volledige mogelijkheden van de console te benutten heb je die framedrops juist niet of nauwelijks.

13. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    eens in de 2 dagen een reboot? ik heb er pas 1 gehad in 2 maanden..

14. JeePee

JeePee Guest

PGR3 liep op één dag een keer 7x vast in het dashboard.
    GRAW heeft een zwaar irritant probleem dat je mensen niet kan horen tijdens het online gamen. Dat heb ik zeker één keer in de twee dagen. Enige oplossing: reboot.
    CoD2 liep ook regelmatig vast bij het ontvangen van invites o.i.d.
    En ik heb ook irritant vaak dat het aanmelden niet lukt op Xbox Live. Oplossing: reboot.

Waarschijnlijk ligt mijn gemiddelde op 2,5 x per dag ofzo (vakanties niet meegerekend)

15. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    zeg nu zelf welke game vond jij nu echt 60 euro waard?

en wat vind je maar van het blijven uitstellen en dan komt het in eens niet meer (nba2k6)

Ik denk dat de meesten er gewoon niet eerlijk vooruit komen...

De xbox is gewoon wat te vroeg uitgekomen..

De games zijn gewoon niet boeiend genoeg!(nog?)

16. ThaBEN

ThaBEN Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mijn XBOX draait toch HEEl wat uren (Check mijn gamerscore maar eens) maar ik heb pas 3 keer een vastloper gehad in het dashboard en 1 keer bij een game. Heb de 360 vanaf dag 1!

17. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nou ik vind Oblivion anders behoorlijk boeiend hoor :)
    Heb daarnaast nog 5 andere X360 titels liggen, maar Oblivion is toch zeker wel degene die mij tot nu toe het meest een next-gen gevoel geeft. Dat spel is machtig gewoon, ook grafisch het mooiste wat ik tot nu toe gezien heb op de X360 en mijn HDTV _O_

18. dendemen

dendemen wasted'nwounded

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, maar daar heb je wel een hdtv voor nodig. Heb je oblivion wel eens gezien op een normale tv? Zo mooi is dat nou ook weer niet.

Wil je echt kunnen genieten van je 360, heb je een hdtv nodig. Het verschil is zo groot dat het de gameplay beinvloedt. Sterker nog. Ik denk dat mensen met een hdtv beter presteren in games en op Live!.

Natuurlijk kampt de 360 met kinderziektes en weten de devolpers het platform nog niet optimaal te benutten. Maar tot nu toe heb ik nog niets gezien wat me echt van m'n sokken deed blazen. Ook op grafisch vlak niet.

Het is tof maar niet NextGEN. Imo.:)

Laatst bewerkt: 30 mrt 2006
  19. ericr

ericr Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Denk dat de next-gen verwachtingen te hoog zijn, het blijft een console die vergeleken met een high-end pc gelijke en soms zelfs betere graphics op het beeld kan toveren. Natuurlijk kan je met die pc nog vele andere zaken uitvoeren, maar er zijn er genoeg die een pc bijna alleen gebruiken voor gaming.

Dan wordt de 360 momenteel zeker nog niet volledig gebruikt qua processorkracht, dat zie je bij iedere intro van een console. Eerste generatie games zijn altijd een stuk minder dan games die later uitkomen. Een hele bundel games zijn ports van pc games of oude Xbox games, met wat grafische aanpassingen. De rest is vrij snel uitgebracht, zeker als je bedenkt dat genoeg topgames enkele jaren ontwikkeltijd hebben.

Maar dan nog, een game als GRAW of Oblivion biedt toch zeker wel een dimensie meer op grafisch vlak t.o.v. games op de PC. Ja daar heb een TV of monitor voor nodig die HD resoluties aan kan, maar dat was van te voren al bekend. Nextgen graphics zal je nooit zien op SDTV, dat ligt gewoon aan het gebruikte medium.

20. X-Junk

X-Junk GT: Reflex Xeros

Leuk Bevonden:
    197
    telleurgesteld ?

oordeel pas als je het 360 speeld op een hd ready of hd tv !

Deel Deze Pagina