Grafische kwaliteit Xbox360 games

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Cybershooter, 29 mrt 2006.

1. Cybershooter

Cybershooter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zoals ik al eerder in het draadje heb aangegeven heb ik een Sony Bravia 32"LCD tv HD ready.

Dus ik heb een optimale beeldkwaliteit en kan dus juist goed oordelen over de spellen die nu voor de 360 uit zijn gekomen. Ik heb het overigens over bepaalde games die voor de 360 zijn uitgekomen.

2. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    hmz...ik vind de games nu al prachtig op mijn gewone teeveetje (oblivion heb ik nog niet, komt er wel aan). Mss heb ik lagere eisen dan jullie. Maar dit komt natuurlijk ook omdat ik nog nooit een 360 op een HDtv heb gezien

3. Insane/Erret

Insane/Erret If in doubt.. Flat out

Leuk Bevonden:
    108
    ding is ook niet zo lang op de markt , kijk naar de ps2 dat zag er bij het begin gewoon lachwekkend uit ja toch, daar zat ineens ook flinke verbetering in, de spellen die je nu gaat krijgen worden gewoon steeds mooier graw oblivion enz, en de drie cores zijn al wel gebruikt bij graw , de 360 kan de Unreal engine 3 aan, en dat ziet er al focking mooi uit dus gaat goedkomen kwa grapix. Maar als je op een HD tv speelt zoals ik laatst gedaan heb met pgr3 en graw en fifa enzo ziet het er wel gewoon veel mooier uit.. mazzolss

Laatst bewerkt: 30 mrt 2006
  4. bubu

bubu Guest

Idd ik ben ook een beetje teleurgesteld in de xbox 360 games..
    Maar geen zorgen ik heb ondertussen al op verschillende sites gelezen dat bijna alle launch titels van de xbox 360 maar een van de drie cores gebruikt.
    bijv. quake 4 die enorm veel last heeft van framedrops draait op een van de 3 cores maar dit is omdat ze anders heel de game opnieuw moesten maken wouden ze deze game op een hogere fps laten lopen ( frames per seconde )
    dus w8 maar af en kijk ondertussen de trailers van Crysis ongeloofelijk mooooi :)

5. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    De xbox 360 is momenteel grafisch beter dan de xbox ... maar als je op het einde van de xbox 360 life span kijkt dan zijn die games grafisch superieur dan deze ... dit komt dus door dat de game fabrikanten dan exact weten hoe ze het beste voor dit systeem kunnen gaan programeren

6. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik geef toe dat je idd een HDTV moet hebben wil je grafisch het maximale uit je X360 games halen. Maar eigenlijk is dit niet meer dan logisch, nu de mogelijkheid er is.

Kijk als consolegamers hebben we altijd een nadeel gehad t.o.v. PC gamers als het ging om spellen : hoe mooi en krachtig de nieuwe console ook was, de resolutie van de game beperkte zich tot hetgene wat de normale TV aankan. Waar PC gamers al jaren in hogere resoluties gamen, zijn nu de console gamers pas aan de beurt. Wij kunnen nu ook consolegames in een hogere resolutie, op een grote LCD TV (ik noem maar iets) spelen. En daar praten we over, over resolutie....niet meer en niet minder. Want dat is het enige verschil tussen gamen op een HDTV en gamen op een normale TV. Zie het als een PC game waarbij alles grafisch op max staat, en de resolutie op 640x480 (normale TV)....of diezelfde game met alles op max in een resolutie van 1280x720 of nog hoger.

Deel Deze Pagina