Nee, hij komt alleen uit op PS2. Daarom staat deze topic in het Overige console's + PC / Internet gedeelte.
o, jammer. Op de psx was gt2 een van mijn favoriete spellen en gt 2002 is echt niet zo goed als gt2. Weet iemand of er zo'n soort spel voor de xbox bestaat en met dezelfde kwaliteit als de gran turismo reeks.
@ OvideWatcher: Is er Niet, sommigen vinden Project GOtham Racing vergelijkbaar, maar ik vindt het allemaal nog niks vergeleken met Gran Turismo 3. Ennuh @ The Answer, ik heb ergens gelezen dat GT3 30% van de capaciteiten van de xbox gebruikt, nou, dan kom je met 100% nog steeds niet met zulke fotorealistische plaatjes als jij daar post, dat is echt overhypen. Ennuhm, dat van die 100Tracks, ik geloof er geen snars van als een groep van 70man het maakt, en als je kijkt naar de details in de tracks van GT3..
Ik heb ergens gelezen dat Elvis nog leeft... Ben benieuwd hoe GT4 er uiteindelijk uit zal zien, de car-models zijn iig vrijwel exact hetzelfde als diegene in GT3 : Concept, dus dat betekent dat Polyphony Digital genoeg tijd heeft gehad om de achtergronden/omgevingen en gameplay te verbeteren... Beetje jammer alleen, dat ze WEER dezelfde tracks gaan gebruiken zo te zien...
er zullen zeker wel nieuwe tracks toegevoegd worden aan Gran Turismo 4. er is toch niets mis met de tracks van GT3? het zou wel leuk zijn als Autumn ring(mini), Grand Valley-east en al die andere korte circuits terug zouden komen!!
100 tracks zit je zo. 1 track dan spiegelen dan heb je er al 2. Ook kun je op een track meerdere routes aanleggen dus die 100 tracks zit je zo. Maar 100 aparte tracks zeg maar dat lukt volgens mij nooit of je moet ze afraffelen. en 2000 auto's...pffff....zou wel relaxed zijn kan ea met NFS nog wat van leren.
de techniek die ze gebruiken maakt het mogelijk om zulke apzeurde dingen te maken met de een beetere kwalitijd dat gt3 wat ze doen is ze richten zich 90 % op de auto's en op de schade modelen. nu de parcours dat doen ze als volgt woe resident evil gespeeld heeft weet dat die levels er beestachtig mooi uit zagen op de cube. maar hoe kan dat heel makkelijk het mannetje dat je bestuurd is het enige interactieve de rest om je heen is een filmpje waar je doorheen loopt. dit gaan ze ook bij gt4 gebruiken jij rijd de auto die kan slip sproren en dergelijke gewoon genereren alleen alles om je heen is een filpje dus zie je bijna echte landschappen. en dit neemt heel weinig ruimte in. dus vandaar dat die grote hoeveel heden mogelijk zijn. wel zal de game denk ik op 2 dvd's uitkomen een met de arcade en championchip mode en de 2e disc voor online en 2 player en dergelijke ik weet alleen even niet hoe deze techniek heet
klopt. Gran Turimo Concept Tokyo-Geneva kheb ook een flauw vermoeden dat het spel inderdaad op 2 discs uitkomt. dit was ook het geval bij GT2. kweet niet wat voor techniek je bedoelt?.....
Voor zover bekend kun in je de nieuwe online mode met maximaal zes gamers tegelijk uitvechten wie van jullie de beste brokkenpiloot is. Behalve de terugkeer van een hoop golden oldies in het lijstje met circuits , heeft Polyphony Digital zich eveneens in het zweet gewerkt om met een paar nieuwe te komen, luisterend naar de namen Large Canyon, Tsubuka Racing en New York City, tot op de laatste byte geschapen naar zijn tegenhangers in de vrije racing wereld. Samen met de nieuwelingen komt het aantal circuits hiermee op het niet misselijke aantal van dik 100 stuks waar je naar hartelust het rubber van je banden kunt branden. Het ietwat overmoedige aantal van 1000 racebare bolides moet ietsje worden bijgesteld, wat nu ongeveer rond de 500 zal liggen. Behalve de Online mode bevat GT4 een Career en Arcade mode, om zo de houdbaarheid (voor zover dat mogelijk was) nog meer uit te breiden. Een puntje van kritiek vergeleken met zijn voorgangers was dat hoe hard je ook reed, je altijd het gevoel had richting de lokale Albert Hein te tuffen met Fiat Panda snelheid. Ook dit is onderkend door de developers en hebben speciaal om dat tegen te gaan een nieuwe engine ontwikkeld die de snelheid van de wind, frictie met de weg en alle effecten die daar bijhoren door zal rekenen op het beeldscherm om zo het gevoel van snelheid zo realistisch mogelijk te maken. bron
Ik heb vandaag ook zo'n filmpje weggetrokken ergens van 6 Mb. Van dat rally stukje.. ik vind het totaal niet impressive! RSC zag er een jaar geleden al strakker uit op onze xbox. Natuurlijk zijn het mooie graphics, maar zo bijzonder zijn ze toch niet? Maar kwa gameplay ligt de GT serie me wel veel meer. Ben benieuwd naar dit spel online! Als het tof is, schaf ik evt nog wel een keer een PS2 aan door een nieuwe telefoon te kopen ofzo
misschien niet bijzondere graphics, maar wel erg leuk dat zo'n mooi rally-spel en mooi race-spel in 1 game zijn gedaan!!