ik had hier een zooi pics gepost van GT4, maar ze waren beveiligd ofzo!! maar hier is het adres: 48 screenshots van Gran Turismo 4!!!
19 GT4 filmpjes van de E3!! ign kan gaan zeuren over datalimiet bereikt. dan ligt aan je "cookies". oplossing: ga naar internet opties -> privacy -> "websites" bewerken... -> vul IGN.com in en dan blokkeren! onbeperkt downloaden!!! met dank aan javdalen voor technische ondersteuning!
hiephoi.. nog meer auto's en nog meer banen.. ik wed dat ze de delen tot en met GT6 al klaar hebben liggen.. ik vind er geen bal aan sorry.. tenzij je 1 enkel bestand wilt dowloaden dat groter is dan je hele datalimiet.. wel erg bedankt voor de tip!
Niet indrukwekkend?? Dan moet je toch effe wat beter kijken. Dit is toch echt wel mooier dan RSC en dan PGR.
blaat.. dit is een screenshot.. kan van alles mee gedaan zijn! Het filmpje was duidelijk genoeg hoor, dat zag er mooi uit, maar niet zo geweldig dat mijn mond openviel. Maar als het spel echt zo geweldig zal blijken, dan is dat hartstikke mooi. Dan ga ik em nl. evt ook nog kopen
Euhm... Ik vind dit niet beter dan rsc en pgr want...geen schademodel!!!!!!!!! dan mogen ze er nog zo mooi uitzien, met een granieten blok rondrijden is ook niet leuk... enneuh... de pre-rendered omgevingen van resident evil zijn ook mooi
als je de filmpjes heb gezien zie je goed dat het echt geen pre-rendered omgevingen zijn. en wat betreft het schademodel: de Playstation 2 heeft gewoon niet genoeg rekenkracht om dat allemaal te berekenen! het lijkt me trouwens sterk dat GT4 op een teleurstelling zxal uitdraaien... die ontwikkelaars zijn allemaal autofreaks!! en het team is ook veel groter, aan GT1 werkte 6 mensen, aan GT4 70!!!
begrijp me trouwens niet verkeerd.. ik vind het absoluut geen slecht spel.. alleen de fantasie ister een beetje uit en om nou te zeggen dat dit zo vernieuwens zal worden.. mwah nou niet echt lijkt me.. ik hou gewoon niet van race-sims..
tja, zoals in sega gt 2002 zeker met een balkje ik denk btw ook dat er niet veel kan inzitten dat we nog niet gezien hebben
Het schadesysteem zit er niet in. Ze konden niet rondkomen met de fabrikanten van de auto's. Stond in een interview tijdens de E3. Jammer maar helaas dus.
in een interview met de maker van GT4, zei hij dat er een soort van straf systeem komt. bijvoorbeeld, nu kan je als je heel hard door bocht wilt, op een straten circuit of een dirt track, dan kan je jezelf door de bocht slingeren aan de buitenste vangrail. dit zou dan niet meer ongestraft blijven. ook het duwen en beuken van auto's zou niet meer zomaar kunnen. bron: www.computerandvideogames.com
Dat blijft natuurlijk een voorbouwsel op het bijhouden van de schade maar het visueel niet laten zien.
dat zeiden ze bij gt3 ook al maar in zo goed als elke andere game is er nu wel al een schadesysteem Volgens mij vinden ze het gewoon te moeilijk om het erin te steken of kan de ps2 het niet aan