1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Gran Turismo 4 [PS2]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door dDirk, 12 mei 2004.

1. Cesar

Cesar Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    aahh....de gameplay is echt heerlijk, als je het speelt weet je ineens weer waarom gt de beste race game is, en als je dan nog bedenkt dat het physics systeem in gt4 nóg beter wordt.. :9

2. ICE

ICE Ik was het niet.

Leuk Bevonden:
    1
    gt4 prologue is inderdaad een super spel, voor de die hard gran turismo fan. De graphics vind ik er ook erg mooi uitzien en het ademt een realistische sfeer uit. Vooral als je over die italiaanse weggetjes rijdt en je ziet dat uitzicht in de bochten _O_

Maar wat verdien je nou extra als je alles op goud heb gehaald? :confused:

3. Cesar

Cesar Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Voor elke kleur waarbij je alles in goud behaalt krijg je extra wagens zoals de BMW M5 bv.

4. ICE

ICE Ik was het niet.

Leuk Bevonden:
    1
    is er ook ergens een lijst waar ik kan vinden wat je krijgt als je iets uitrijdt? want ik ben nu bezig om alles op goud te halen.

5. dDirk

dDirk Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    Zoooo deze thread verdient een beste trap naar boven.
    Heb de Openings post helemaal vernieuwd en allemaal links geplaatst, morgen word ie nog beter! :)

Ik kan iig niet wachten op het spel!

6. goodfella

goodfella You're fired!

Leuk Bevonden:
    65
    Ik vind de graphics van GT4 net wat meer `sex-appeal` hebben dan die van PGR2. PGR2 ziet er misschien wel iets te clean uit...en iets te doffe kleuren. De wat fellere kleuren in GT4 geven de game echt een videogame uitstraling. Moeilijk uit te leggen.

Denk overigens wel dat ik binnenkort een PS2 ga scoren.

7. dDirk

dDirk Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    En dan meteen ook PES3 ;)
    Ik vind het er ook leuker uitzien dan PGR 2, niet veel mooier maar gewoon leuker en het heeft veel sweer.

Heeft iemand hier trouwens de Prologue al gekocht?

8. Marius

Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    11
    Yes Sir! I couldnt resist to fight the urge to buy Prologue en het bijbehorende Logitech Driving Force Pro stuur :+

Als je dat stuur niet koopt, kan ik inzien dat Prologue een wat 'dure aankoop' is, maar dankzij het stuur beleef ik er ontzettend veel plezier aan. En ben ik helemaal opnieuw aan GT3 begonnen die ik al een tijd had, maar nog nooit echt aangeraakt door al het racegeweld op de Xbox.

De graphics zijn echt niet zo heel bijzonder hoor, tenminste puur kijkend naar de karteltjes, flikkerende textures, slechte inconsistente pop-up (gebouw in zicht, ineens weer weg terwijl je er heen rijdt, en ineens weer in zicht). Maar kijk je verder, dan zie je inderdaad dat de sfeer ervanaf druipt. De replays zijn mooier dankzij de vele effecten en filters, maar ook door de perfecte cameravoering. En op de 1 of andere manier maken de belichting, sfeer, gebruikte textures, auto modellen, en kleurenschema's het zo, dat je voorbij bovengenoemde zaken kijkt en het spel toch zijn grafische aantrekkingskracht heeft. Al moet ik zeggen dat sommige banen er beter uitzien dan anderen.

Maar de echte kracht van dit spel zit in de physics en controls. Echt wonderbaarlijk goed gedaan, het is een groot plezier om met dat 900 graden FF stuur over het Fuji Speedway circuit te racen met de BMW McLaren F1 GTR. Of over het Italiaanse Citta di Aria met een toffe rallybak ofzo.

9. dDirk

dDirk Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    Damn ik wil dat spel! :p en nu!
    Hoe bevestig je dat stuur? en is het wat praktisch?

10. Marius

Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    11
    Ik heb een klein bureautje waar het stuur aan vast zit geklemd (klemmen zijn 2 'draaischroeven' die je simpel vast kunt maken aan een bureau of plank oid). En het is inderdaad een praktisch stuur, al kun je hem niet op je Xbox gebruiken.... PC schijnt wel te kunnen als je een beetje handig bent. Maar voorlopig is GT4: Prologue + GT3 genoeg :)

11. dDirk

dDirk Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    Heb toch geen Xbox :)
    Dat word straks kiezen: Killzone, MGS3, GTA SA, GT4 + Stuurtje...

Maar wat meer uren maken in de kassen dan :'-(

12. goodfella

goodfella You're fired!

Leuk Bevonden:
    65
    Ik wacht op de Xbox versie van PES.

ps. het is Gran Turismo en geen GranD Turismo. Misschien kan iemand de titel aanpassen? :+

Laatst bewerkt: 29 jun 2004
  13. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Idd ja _O_ _O_

Ik ben blij dat ik toen een PS2 hebt gekocht zeg! Want we hebben al wat toffe games gehad op dat ding zeg.
    MGS 3, Killzone en GTA SA worden echt mega vet!!!!!!!!

Trouwens GT4 prologue zal grafisch wel verschillen van de volledige versie.
    De volledige versie zal nog mooier zijn.

De meeste xboxgamers zweren bij Halo en voor hun is dat HET spel en veel PS2gamers zweren bij GT en voor het is dat HET spel.

Laatst bewerkt: 29 jun 2004
  14. ITNL3

ITNL3 Jedi Knight

Leuk Bevonden:
    5
    Dan zijn ze best dom idd om voor 1 game over te stappen. Zeker omdat er voor de rest niet veel boeiends uitkomt

15. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Welk systeem bedoel je daar mee?

16. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    De dragmode zal in Gran Turismo 4 zitten! Veel GT fans hebben al sinds Gran Turismo 2 zitten wachten op de de mogelijkheid om dragraces te rijden toen bleek dat deze fuctie eigenlijk al gepland was voor deze game, maar niet aanwezig was. De fans moesten ook teleurgesteld worden toen GT3 uitkwam, want een mogelijkheid tot dragracen was er nog steeds niet. En nu heeft de Kazunory Yamauchi, de geestelijk vader achter de gt reeks, het eindelijk voor elkaar gekregen om deze langverwachte mode in GT4 te implementeren.

Kijk hier voor de links van de filmpjes.
    http://www.gamer.nl/nieuws/22896

17. Cesar

Cesar Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    weer een coole feature erbij! online dragracen zal er dan ook wel bij zitten met mischien als inzet de andere speler z'n wagen. :p

Deel Deze Pagina