1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS4] Gran Turismo 4 (PS2)

Discussie in 'Games' gestart door Cyrax, 23 feb 2005.

  1. alibi

    alibi Guest

    2 profielen op 1 memorycard kan niet.
     
  2. ICE

    ICE Ik was het niet.

    Berichten:
    955
    Leuk Bevonden:
    1
    is op zich wel jammer.
     
  3. JeePee

    JeePee Guest

    De game is zo groot, dat je het best met z'n tweeen kan doen ;)
     
  4. ICE

    ICE Ik was het niet.

    Berichten:
    955
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb net ff een aantal races (1 vs 1) gedaan via x link kai, alleen is het normaal dat je zo weinig auto's kan kiezen in netwerk play? Ik bedoel ik kan alle banen kiezen alleen maar 8 auto's ofzo. Moet je dat nog ergens selecteren? Verder hadden we weinig last van lag als we 1vs 1 speelde en met 4 personen tegelijk was er wel wat lag maar het was nog speelbaar. Maar voor nu geef ik de voorkeur aan 1 vs 1, vooral op de grotere banen als la sarte, nurburgring en nog wat banen is dat wel leuk :)
     
  5. JeePee

    JeePee Guest

    ff offtopic hoor, maar weet iemand of "JUICED" ook speelbaar is met het GT4 stuurtje. (dan heb ik het over de 900* functie)
     
  6. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Kan iemand mij zeggen welke auto ik het beste kan gebruiken voor de volgende serie? Professional: World Classic Car Series (auto's tot aan 1970)
    Ik heb al meerdere van die oude bakken geprobeerd, maar het wil niet echt lukken/
     
  7. alibi

    alibi Guest

    in de arcade mode, als je in je eentje speelt, dan moet je auto's aan je "favorieten lijst" toevoegen. dit doe je door op de auto te "staan" van je keuze en naar boven te drukken. het staat ook onderin beeld aangegeven.
     
  8. ICE

    ICE Ik was het niet.

    Berichten:
    955
    Leuk Bevonden:
    1
    ja kwam ik acher alleen het schijnt dat je ook via een truckje je auto's uit je garage kan laden alleen hoe dat precies moet kan ik niet vinden het heeft iets te maken met hem aan je favorieten toe te voegen in 2 player alleen daar kan dat helemaal niet?
     
  9. Alexandrio

    Alexandrio Active Member

    Berichten:
    227
    Leuk Bevonden:
    2


    Heb je veel geld (cr) tot je beschikking? Dat maakt nogal wat uit.
     
  10. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Op het moment 350.000 (cr).
    Heb flink wat auto's gekocht om de beginner cup helemaal te rijden en de professional cup (op 2 races na).
     
  11. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Zelf heb ik eerst het geprobeerd met een ongemodificeerde AC Cobra (+/- 550.000)
    Dat is opzich te doen, maar als je het kampioenschap rijdt dan heb ik gemerkt dat er een vergelijkbare auto met die van jou mee rijdt en dan kan die Cobra lastig zijn (aangezien je voornaamste tegenstander er ook 1 heb)
    Ik heb hem vervolgens gereden met de 62 buick special (63.000), gemodificeerd. (opgevoerd, andere remmen e.d.) daarmee had ik eigenlijk weinig problemen om te winnen.

    @JPRacegamer, ik heb die ronde van je gezien op de nurburgring, erg tof overigens. het is jammer dat ik geen live heb (nog xbox nog PS2) had wel tegen je willen racen.
    Maar wat me opviel is dat het stuurtje wat je heb nogal lawaai maakt. Lijkt het nou erger door de opname of is het echt zo'n "herrie"

    GT4 is een tof spel, vind het alleen zo ontzettend jammer dat ze nog steeds niets aan die nogal duffe AI gedaan hebben.
    Dat is iets wat ze echt moeten veranderen voor deel 5 anders weet ik toch wel vrij zeker dat ik hem niet ga aanschaffen, mooiere graphics of niet.
     
  12. JeePee

    JeePee Guest

    Mijn camera stond naast mijn stuur. In het echt hoor je het niet door het geluid van m'n stereo heen, maar mijn camera stond er bijna tegenaan.
     
  13. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    Waar kan ik dat filmpje vinden?
     
  14. JeePee

    JeePee Guest

    Laatst bewerkt door een moderator: 1 mei 2005
  15. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Wie kan mij zeggen welke auto ik het beste voor de Formule GT World Championship kan gebruiken?
     
  16. JeePee

    JeePee Guest

    Formula Gran Turismo ;) Die kan je winnen bij
    de 24h van Nurburgring
    Er is kans dat je de
    15 laps Nurburgring
    niet haalt (ook een grote kans van wel), maar als die niet lukt:
    Zorg dan in ieder geval dat je kampioen wordt, want dan win je een Sauber Mercedes C9, en die is op de Nurburgring sneller dan de andere F1 auto's, maar dan moet je wel eerst het kampioenschap winnen ;)
     
  17. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Ik had de 24h van Nurburgring al gehaald. Ik ben nu de Furmula GT begonnen. Ik heb de 1e 10 wedstrijden gewonnen en sta meer als 50 punten voor op de rest dus heb het eindklassement ook al gewonnen.

    Wat mij op viel is dat de CPU wel eens uit het niets een muur in vloog en dan in de muur bleef vast zitten. Dat koste ze iedere keer minimaal 10 seconden.

    Verder was het met de Polyphony best pittig. Soms moest ik gewoon een pitstop missen anders kon ik ze niet voorbij zodat ik in de laaste rondes niet meer de pits in hoefde en zo 1 stop minder had. Ook was het volgens mij belangrijk dat ik steeds maar net genoeg brandstof bij had waardoor ik lichter en sneller was. Heb regelmatig met nog maar 1/2 liters in de pits gestaan.
     
  18. JeePee

    JeePee Guest

    Zo super moeilijk vond ik het niet. Ik heb ze allemaal in één keer gewonnen, en bij sommige heb ik ze zelfs gelapt :+
     
  19. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Ik had er iig best veel problemen mee. Ik heb op sommige banen ze ook wel gelapt, maar ik was vooral pas na de helft van de race sneller als hun (dat ik op alle secties de snelste was). Soms kon ik dus ook makkelijk winnen omdat de cpu soms bochten niet kan halen. (Circuit de la Sarthe I, Laguna Seca Raceway).
     
  20. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Ben daar ook mee bezig op dit moment.
    Gisteren de vierde ronde (High Speed Ring) gewonnen.
    Voorlopig heb ik er ook niet bepaald veel moeite mee. Meestal win ik met een stuk of 3 rondes voorsprong, de High Speed Ring won ik met 4. Ondanks een totaal vernaggelde start.
    Rij zonder traction control of andere assists, maar bij de start (nadat ik in practice de eerste tijd had gereden) geef ik vol gas, dat werkt natuurlijk niet. |:-

    Alleen die a.i.!!!! argh, als dit ook in deel 5 is dan is GT4 echt de laatste GT die ik gekocht heb.
    Gisteren nadat ik mijn start verknalde begon ik aan een inhaal race. Ben een paar rondes daarmee bezig als ik bij de 2 koplopers kom, voor de 2e bocht van de HSR maak ik gebruik van hun slipstream en schiet ze allebei voorbij, daardoor moet ik iets harder remmen voor de bocht waarna 1 van hun vol in mijn achterkant knalt, ik daardoor als een biljartbal wegschiet en vervolgens die 2 auto's zie doorrijden alsof er niets aan de hand is. :{
     

Deel Deze Pagina