Met zo'n polyphony f1. Wat ik trouwens wel jammer vind daaraan is dat je niet andere banden ervoor kan kopen (tenminste dat ik weet/ondervond) je zit dus altijd vast aan die medium compounds terwijl ik eigenlijk ook harde en kwalifiers zou willen hebben.
Dat laat weer zien hoe slecht ik in dat spel ben . Ik had echt wel moeite met de F1. Aangezien de andere auto's even snel zijn en je niet kon tunen kon ik alleen doormiddel van pitstop strategiën winnen...
Weet niet of het een kwestie is van slecht zijn. Ik speel al jaren ontzettend veel race-games en het liefst simulaties. Daarbij heb ik die F1 al een tijdje en doe ik er ook veel timetrails en andere wedstrijden mee. Pitsstop strategie helpt zeker, gemiddeld kan je een ronde of 2 langer door rijden dan wanneer de AI de pits in gaat. Wat ik ook altijd doe is tijdens de eerste pitsstop niet tanken. Scheelt tijd en de auto is iets lichter. Je moet ook slim rijden, veel gebruik maken van de slipstream van hun en misbruik maken van de niet al te snuggere ai. Als je b.v. op een lang recht stuk slipstreamt en je haalt ze op het midden in ga dan niet terug naar de race lijn. Doe je dat wel dan maken hun weer gebruik van jouw slipstream, echter als je niet terug gaat dan blijven ze gewoon op hun lijn waardoor jij snelheid houdt en zij geen snelheid winnen. edit.. zorg alleen wel dat je op je racelijn terug bent als je richting bocht gaat
Ja idd de eerste 2 stops tank ik meestal niet en de volgende stop tank ik precies wat ik nodig heb. Soms kom ik dus met 1 liter de pits weer in. Wat ik ook wel eens doe en wat niet helemaal eerlijk is, is via de tegenstanders bochten maken of gewoon achterop ze rijden net voor een bocht zodat ze ver de bocht uit vliegen en ik niet hoef te remmen
Ja 2 rondjes later. OP de High Speed Ring ging ik 10 rondjes ofzo later. Daardat ik 2 rondjes later ging kwam ik uiteindelijk op 2/3 stops minder uit. Ik heb net de 4 'Black Edition' race cars gekocht. Voor wie het niet weet deze kun je tussen dag 694 en 700 kopen bij de used cars (early & late '90). Totaal 9.000.000 cr.
misschien ff een domme vraag maar wat gebeurt er als je brandstof op is? is het dan echt race over of ga je heel langzaam naar de pit toe? Ik heb het nog nooit uitgeprobeert eigenlijk.
Ik ook niet. Ik wilde het wel iedere keer proberen maar toen had ik al veel rondes gereden en lag riant aan kop en had ik geen zin om te stoppen.
Dat is wel nep, maar als je nog maar 10min. zou hoeven rijden in een 24h race ben je toch wel blij denk ik.
Iemand nog meer zoveel lol met die leuke S license. Nurburgring met die race mercedes wil maar niet lukken
nee hoor, in mijn dikke van dale staat dat woord voor: U hebt gezocht op kut: RESULTAAT (maximaal 20 woorden) kut1 (de ~, ~ten) 1 [inf.] vagina [grof] kut2 (bn.; alleen pred.) 1 [grof] ellendig, vervelend kut- 1 rot- 2 ter aanduiding dat het door het tweede lid genoemde onbeduidend is kut·lik·ken (ww.) 1 [grof] beffen kut·ten·kop (de ~ (v.)) 1 [bel., inf.] sloom meisje of vrouw => trut kut·wijf (het ~ (v.)) 1 [bel.] scheldnaam voor een vrouw kut·zwa·ger (de ~ (m.)) 1 [grof] elk van de mannen die met dezelfde vrouw geslapen hebben