1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS4] Gran Turismo 4 (PS2)

Discussie in 'Games' gestart door Cyrax, 23 feb 2005.

  1. BeZaX

    BeZaX Plop...

    Berichten:
    701
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het echt super deze game en daarom moet ik van het weekend ook maar ff zo'n stuur halen. Hier ben ik wel even zoet mee... _O_
     
  2. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Tip,

    Koop wel het juiste stuur. Hij is wel de duurste die er is (over de € 100,00 iig, verder varieert de prijs nogal eens), maar beter dan dit kan niet en ik verzeker je dat je nog meer van de game gaat houden als je eenmaal met het stuur hebt gespeeld... Je waant je even echt in een Ford GT40....
     
  3. BeZaX

    BeZaX Plop...

    Berichten:
    701
    Leuk Bevonden:
    0
    Laatst zag ik zo'n logitect mono stuurtje leek mij ook wel wat... Maar zoals je al zegt ik zal mij er ff in verdiepen.
     
  4. pacboyslim

    pacboyslim jump for joy

    Berichten:
    1.961
    Leuk Bevonden:
    10
    Hmm, ik heb ook wel zin in een nieuw racespel...
    Maar ik twijfel, alleen maar offline spelen is niet zo boeiend. En ik heb GT3 gehad, maar vond het zo lang duren voordat je eindelijk met de wat snellere auto's kon. Is dat weer zo? Want dan kan ik 'm beter laten liggen, ik wordt zwaar gefrustreerd van dat langzame gerace....
     
  5. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Ik zou hem dan maar laten liggen.. TENZIJ je nog een savegame hebt van GT3... Die kun je namelijk gebruiken in GT4. Had je dus 1.000.000 staan, had je meteen de snelle jongens kunnen kopen..... Het is een racesim, dus het gaat niet zo snel als in Burnout, en zeker in het begin niet. Het snelheidsgevoel is wel veel beter dan ooit vind ik. Als je later in een Ford GT40 rijdt of een andere monster dan gaat het wel heel snel hoor haha...
     
  6. BeZaX

    BeZaX Plop...

    Berichten:
    701
    Leuk Bevonden:
    0
    Correctie! maximum is 100.000 credits
     
  7. Cube

    Cube Speed Junky...

    Berichten:
    520
    Leuk Bevonden:
    0
    Damn mazzel pikkies jullie spelen hem al :mad: . ik moet nog fucking een dike en hele lange week wachten :'-( en ga special voor deze game een ps2 kopen is dat de moeite waard ? :{
     
  8. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Geen enkele titel is de aanschaf van een console waard imo. Ik zou nooit een console kopen waarvan ik bij voorbaat al weet dat ik maar 1 titel wil spelen. GT4 is de top van de racesims op een console imo, maar over een tijdje zul je het spel hebben uitgespeeld en valt er niets meer te winnen en dan is het zonde.......
     
  9. Cube

    Cube Speed Junky...

    Berichten:
    520
    Leuk Bevonden:
    0
    Oke maar ik interseer me ook nog in wat anderen titels zoals MGS 3, tekken 5 en DBZ 3 maar dit is een beetje off topic :{ en over een tijdje krijg je de Online versie :9
     
    Laatst bewerkt: 28 feb 2005
  10. alibi

    alibi Guest

    ik heb de PS2 "aangeschaft" voor gran turismo 3!!! nouja, kheb me vriendin een paar jaar geleden zo ver gekregen om een mobiel abonnement te nemen met een gratis PS2!!! :+

    maar je moet voor je zelf afwegen of de aanschaf van een console het waard is. als je af en toe een gt4 raceje gaat rijden of over een maandje of wat die ps2 niet meer aanraakt, dan lijkt het me niet de moeite waard. maar als je zoals ik GT4-gestoord bent dan vind ik het wel het overwegen waard!

    edit: En ik ga ook nog een keer MGS3 aanschaffen, die lijkt me wel gaaf. ik vond MGS op de PS1 ook geweldig!!
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 1 mrt 2005
  11. BeZaX

    BeZaX Plop...

    Berichten:
    701
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de photomode ff uitgeprobeerd. :9 Kan er helaas niks van... :mad:

    [​IMG]
     
  12. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Zo, strakke foto hoor. Dat is je beginauto of vergis ik me nu? De Lupo, daar moest ik ook mee beginnen. Ik heb die hele mode nog niet geprobeerd.... Ga ik vanavond maar eens even doen...
     
  13. BeZaX

    BeZaX Plop...

    Berichten:
    701
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja die auto kreeg ik door:

    Nat. B-Licentie te voltooien

    Ik ben helaas nog niet aan het racen toe geweest maar dat ga ik vanavond zeker wel doen.
     
  14. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Yep, zo kreeg ik hem ook.... Als je alleen maar goud haalt krijg je nog iet geloof ik, maar ik haal niet overal goud...
     
  15. Rick

    Rick Extreme gamer

    Berichten:
    1.981
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat ziet er mooi uit :9 ,voor mij nog een weekje voordat ik het kan gaan proberen. :'-(
     
  16. BeZaX

    BeZaX Plop...

    Berichten:
    701
    Leuk Bevonden:
    0
    Photomode is erg leuk gedaan.
    Je kunt

    camera en auto verschuiven, camera draaien, voorste wielen zoveel graden draaien, kleurinstellingen, in- en uitzoomen en noem het maar op.
     
  17. Rick

    Rick Extreme gamer

    Berichten:
    1.981
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is uitgebreid.:D
     
  18. BeZaX

    BeZaX Plop...

    Berichten:
    701
    Leuk Bevonden:
    0
    Heerlijk vandaag... lkkr vrij geweest dus de hele dag achter GT4 gezeten morgen ga ik dit weer doen want ik heb de smaak echt te pakken. :D
     
  19. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    We hebben nu alle Licentie's uitgespeeld dus nu gaan we ons richtten op de Challenges die nog over zijn :) Leuk spelletje dit
     
  20. ICE

    ICE Ik was het niet.

    Berichten:
    955
    Leuk Bevonden:
    1
    Kwam gt4 nou 8 of 11 maart uit?
     

Deel Deze Pagina