1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS4] Gran Turismo 4 (PS2)

Discussie in 'Games' gestart door Cyrax, 23 feb 2005.

  1. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    9 Maart
     
  2. The Hammerman

    The Hammerman The Hammerman

    Berichten:
    1.342
    Leuk Bevonden:
    0
    Jaja... nog 4 dagen... Ken niet wachten. Heb allerlei promo middelen binnen gehad voor de winkel. Big-boxen, display en een vlag van 2 meter. Helaas heeft een collega van mij al beslag op de vlag gelegt. Zou leuk staan in mijn game/dvd hoek
     
  3. Cube

    Cube Speed Junky...

    Berichten:
    520
    Leuk Bevonden:
    0
    ja heb ff ps 2 geöwnt nu nog wachten tot de dag 8)
     
  4. The Hammerman

    The Hammerman The Hammerman

    Berichten:
    1.342
    Leuk Bevonden:
    0
    Heeft iemand hem al in de winkel zien liggen?
     
  5. Rick

    Rick Extreme gamer

    Berichten:
    1.981
    Leuk Bevonden:
    0
    Was het maar waar.
     
  6. Magical Elvis

    Magical Elvis Active Member

    Berichten:
    278
    Leuk Bevonden:
    7
    Ben bij de bart smit geweest, maar die zeiden dat ze gt4 op z'n vroegst de 12de kregen, maar ik moest er maar vanuit gaan dat het nog wel wat langer zou duren.
     
  7. The Hammerman

    The Hammerman The Hammerman

    Berichten:
    1.342
    Leuk Bevonden:
    0
    nou... dat zijn dan geen mensen die hun zaakkie kennen. Werk zelf bij de Bart Smit (Wij hebben hem helaas nog niet en andere winkels ook nog niet) Maar hij komt gewoon 9 maart uit. Hoopte eigenlijk dat hij al binnen was gekomen. Als ik hem niet met de vracht mee krijg dan wodrt hij via post verstuurd. Was met Metal Gear 3 ook. Zat niet bij de vracht. Volgende dag (releasedag) was hij er om 9.15. Hoop dat het met GT4 ook zo zal gaan
     
  8. titan1980

    titan1980 Bruce Springsteen

    Berichten:
    1.304
    Leuk Bevonden:
    33
    wie heeft de US/JAP versie van GT4 al? Ik wil graag weten hoe dat LAN multiplay nou werkt. wel of geen cpu tegenstanders etc.. verder moet je zeker ook een cross kabel stoppen tussen beide ps2's? (kabel in de netwerk adaptor)
     
  9. Magical Elvis

    Magical Elvis Active Member

    Berichten:
    278
    Leuk Bevonden:
    7
    hmm, vreemd. die lui die waren nog wel zo zeker van hunzelf.
     
  10. patsem

    patsem zie hierboven

    Berichten:
    468
    Leuk Bevonden:
    2
    Hij is uit. Ik heb hem al zien liggen in de gameshop in haarlem.

    Nog ff een paar uur werken en dan ga ik de rest van de week in mijn playseat wonen. _0/
     
  11. Vinnie 78

    Vinnie 78 Vinnie vinyl

    Berichten:
    519
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem besteld bij de Frs. Nu maar hopen dat ze hem vandaag opsturen, dan heb ik hem morgen in huis. :D
    *kuch kuch* Ik voel dat ik ziek begin te worden. Toch maar het werk bellen dat ik de rest van de week niet meer kom werken. }:]
     
  12. The Hammerman

    The Hammerman The Hammerman

    Berichten:
    1.342
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb hem ook. Postbode kwam om 10 over 9 de winkel binnen. Gelijk gekocht en in mijn kluis gelegd... zo even spelen
     
  13. Mouse

    Mouse a.k.a Moeswa

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    3
    hij ligt gewoon bij de Bart Smit voor 59,99 dacht ik, jammer dat ie niet online kan.
     
  14. CylonNL

    CylonNL Active Member

    Berichten:
    833
    Leuk Bevonden:
    0
    Grafisch ziet de game er echt kut uit zeg.
    Ik heb hem vanmiddag gespeeld bij de lokale gameswinkel.
    Pgr1 vond ik er beter uit zien, als je 2 player gaat doen word het echt één groot pixel feest. :+

    besturing vond ik ook niks (komt waarschijnlijk omdat het de 1ste GT game is die ik speel) en dan is pgr2 toch echt wat makkelijker :9

    voor mij word het iig wachten op forza...
     
  15. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat van de gameplay ben ik helemaal met je eens:p maar dat van die graphics?
    GT4 is verruit de best uitziende game voor de PS2, ik ben waarschijnlijk net als jij (gezien je avatar en je laatste zin van je post) meer fan van Forza, maar dan kun jij toch wel toegeven dat GT4 er goed uitziet, weet jij er een beter uitziende game voor PS2 dan...
     
    Laatst bewerkt: 9 mrt 2005
  16. BeZaX

    BeZaX Plop...

    Berichten:
    701
    Leuk Bevonden:
    0
    Ga jij je mond eens heel snel spoelen... Dit is DE racegame!

    Besturing vond je niks? De besturing is uber.... je hebt gewoon echt het gevoel dat je door een bocht gaat. Zo goed is het.
     
  17. patsem

    patsem zie hierboven

    Berichten:
    468
    Leuk Bevonden:
    2
    Grafisch kut?. Volgens mij wordt het tijd voor een bril.
    Ga lekker een dvd huren ofzo want je lult uit je nek.
     
  18. Rick

    Rick Extreme gamer

    Berichten:
    1.981
    Leuk Bevonden:
    0
    GT4 ziet er prachtig uit.:D
     
  19. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903

    1 woord: FANBOY!!!!!!!!!

    Dat je de besturing nix vind, daar kan ik nog inkomen aangezien het de eerste x is dat je een GT spel speelt. Om een spel uit de GT serie te kunnen moet je toch enige skills hebben, is niet lullig bedoelt verder hoor.

    Maar dat je zegt dat het spel grafisch niet mooi is, sterker, lelijk is, daaruit blijkt dat je een fanboy bent die blijkbaar zijn oogkleppen niet wil afzetten. Want het spel is zeer mooi en zou op een Xbox zeker niet misstaan...
     
  20. lekkerbek312

    lekkerbek312 Wicked

    Berichten:
    711
    Leuk Bevonden:
    0
    ik snap wel wat hij bedoelt. hij vergelijkt de graphics met de xbox en het is gewoon een feit dat dit spel niet aan de kwaliteit van de xbox kan tippen. ik baseer me hier op de prologue versie die ik heb gespeeld. zelfde verhaal als bij mgs3. daar zijn de graphics ook niet goed (in vergelijking met een xbox).

    conclusie: voor ps2 begrippen zal dit top zijn, voor xbox begrippen is het mager.

    over gameplay heb ik geen oordeel.
     
    Laatst bewerkt: 9 mrt 2005

Deel Deze Pagina