Dit spel is niet alleen voor PS2 begrippen grafisch in orde, ook op de Xbox zou deze game bij de toppers horen, niet mager vriend. Je baseert je op de prologue, niet op GT4 zelf. Ik heb zelf een Xbox, PS2 en een Cube, en ik heb ook PGR 2 op de Xbox en ik kan je nu al vertellen dat GT4 daar amper voor onder doet. In het land der blinden is eenoog koning gaat dus niet op voor GT4, het spel ziet er echt subliem uit, de replays zijn om te smullen.... De omgevingen zien er voller en leuker uit dan die van PGR2..... GT4 ziet er imo zelfs voor Xbox begrippen zeer goed uit en het is zwaar overdreven om GT4 voor xboxbegrippen magertjes te noemen op grafisch gebied...
GT4 ziet er voor xbox begrippen slecht uit hoor, vergelijk hem met pgr2 (grafisch vlak) en pgr laat GT4 alle hoeken van de kamer zien. De omgevingen ogen kartelig de auto's zijn ietsje beter dan pgr1 niveau. Ik poste net alleen maar omdat sommige zelfs lopen te bléren dat GT4 zelfs op visueel vlak over forza heen zou gaan (PU anyone?) Als jij zegt dat GT4 er voor xbox begrippen goed uit ziet, en dan vergelijk ik het toch met het al oude pgr2 dan heb jij toch echt een brilletje nodig. Voor Ps2 begrippen is het mischien best redelijk..maar als je het gaat vergelijken met een aantal xbox games is het slecht.
Tja... ook ik vind hem qua PS2 begrippen echt mooi maar voor Xbox begrippen tegenvallen. Stel hij zou er zo op de Xbox eruitzien zou het niet slecht zijn maar zeker niet goed. Punt is gewoon dat de PS2 1,5 ouder is, dat merk je nu met sommige spellen. Ze hebben er (bijna) alles uitgehaald wat erin zit
Hij is al op meerdere plekken te koop.... @bezax ik heb ook gezegd dat IK de besturing nix vond, dat komt omdat ik wat arcade racers speel, en als je GT4 wil spelen moet je de Gamefactory in Winschoten ff checken, kun je zelf zien hoe brak die grfx zijn.
ik vind de graphics erg goed, bij de meeste xbox spellen heb ik altijd dat de auto's er zwaar gedetaileerd uitzien en de omgevingen vaak erg kaal zijn. Net of er niet echt veel tijd aan is besteed. Bij de gran turismo reeks vind ik alles wat beter op elkaar afgestemd zodat het een stuk realistischer lijkt.
Heb je weleens goed gekeken naar het spel? Ja sorry hoor, maar als je gaat roepen dat GT4 er lelijk uitziet dan zou ik de naam HANS maar vaak oefenen voor de spiegel. Het spel ziet er gewoon mooi uit klaar... Iets anders kan ik er niet van maken, de omgevingen in GT4 zijn een heel stuk mooier en vooral ook levendiger dan die in PGR2. Smaken verschillen zullen we dan maar zeggen. Erg grappig dat heel veel mensen die ik spreek over dit spel het spel er fantastisch uit vinden zien en ook deze mensen kennen PGR2 of Burnout 3..... En anderen die ik ken die vinden het er dan gewoon goed uitzien maar niet supermooi ofzo... Zal een kwestie van smaak zijn...
Hans Anders reclame, anyone? Naja is al een behoorlijke oude reclame. Ik heb GT4 dus nog niet gespeeld en heb zelfs GT3 niet eens op de PS2 (wel meerdere keren gehuurd en geleend). GT2 heb ik wel helemaal dood gespeeld. Zal ik dit spel dan halen? Anders koop ik eerst MGS3
ik roep niet dat het lelijk is, ik zeg dat het niet kan tippen aan de kwaliteit die de xbox over het algemeen levert. replays en filmpjes vindt ik niet relevant voor de beoordeling van de graphics. het gaat om ingame beelden. over metal gear solid 3 wordt ook gezegd dat de graphics zo mooi zijn. nou een bril heb ik niet nodig, want die heb ik al, maar als je dat ook mooi vindt (xbox materiaal mooi) dan heeft dat niks met fanboy te maken, maar met struisvogelpolitiek.
lul niet uit je nek man, sorry, maar zo'n onzin komen vertellen is gewoon belachelijk... GT4 ziet er super uit en omdat iets moeilijk is betekent dat niet dat iets slecht is, dat zegt meer over jou dan over het spel
Hey! Ik als xbox-gamer begin nieuwsgierig te raken naar GT4. (Race-game fan) Zou iemand hier misschien een paar mooie in-game screens kunnen posten? Die op gamespot zijn zo wazig... Lijkt mij een geweldige game trouwens, twijfel over aanschaf van een PS2. In ieder geval ga ik ook voor Forza, maar ik ben niet zo'n fanboy die bijv. Forza de hemel in prijst en GT4 afkraakt.
Wat kan het leven toch mooi zijn he broeder... Nee ff alle gekheid op een stokje. Graphics zijn echt subliem voor de PS2... volgens mij hebben de developpers de PS2 met een deegroller bewerkt. Besturing moet je ff aanwennen, al had ik zelf er weinig moeite mee. Besturing is echt super. @limpbixkit: GameFactory: 1 keer geweest.... personelijk vind ik de titel gameshop hun niet waardig. Prijzen zijn niet normaal. Ik vind je echt een typische fanboy. Meer woorden maak ik er niet aan vuil. En weer ontopic!
Mooie screens! Maar heeft iemand ook mooie in-game screens van tijdens het racen? Dus niet photo-mode of een replay Alvast bedankt!
Grappig dat jij het woord struisvogelpolitiek in je mond neemt. Ik zeg dat het wel kan tippen aan Xboxkwaliteitsgraphics, want dat is ook zo in het geval van GT4. Dat ziet iedereen, jij doet alsof het een wereld van verschil is in graphics als je het vergelijkt met een Xboxracer.... Neem een racer als PGR2, prachtige beelden, maar die omgevingen?????? Kan het nog ietwat saaier?? Racen door een stad is leuk, maar er is verder niets te bekennen op al die banen in PGR2 dat op enig leven duidt. Erg realistisch hoor en het ademt totaal geen sfeer uit, die saaie steden. Dat is ook een onderdeel van de graphics. GT4 heeft mooie scherpe graphics, en de omgevingen zien er schitterend uit. Het is gewoon een geheel en zo voelt het ook. Maar goed, zoals ik al zei, smaken verschillen, laten we maar proberen ermee te leven okay ? Jij vindt het niet zo mooi als dat ik het vind.. Er zijn ergere dingen.
Weet je Cyrax, je moet die Limp Bizkit lekker uit zijn nek laten emmeren. Dat soort jongetjes zijn de noemer gamer niet waard. GT4 gaat Forza op bijna alle fronten klop geven. Enkel een schademodel en on-line optie ontbreekt. Op gebied van graphics, geluid, physics, diepgang maakt Forza geen schijn van kans.
Pff... ben nog echt gewend aan een Xbox controller. Lig bijna elke keer in een bocht naast de baan. Ken ook nog niet super remmen en insturen...