1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS4] Gran Turismo 4 (PS2)

Discussie in 'Games' gestart door Cyrax, 23 feb 2005.

1. JT Chinaski

JT Chinaski Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ik wil deze game zo graag :'-( maar zoveel shit deze maand (NDS,Brothers in Amrs enz) dan maar volgende maand maar dit spel lijkt me zo geweldig vond GT 1 en GT3 ook geweeldig dus deze denk ik ook wel :D

2. Magical Elvis

Magical Elvis Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    Tja, duur maandje idd, maar gt4 en mgs3 zijn het echt wel waard.

3. Slurpgeit

Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    7
    Ik hoop dat het spel er ingame beter uitziet, want op die foto's zijn die wagens echt afschuwelijk. het lijkt wel of ze 1 grote bitmap over die auto uitgerekt hebben.

4. Vinnie 78

Vinnie 78 Vinnie vinyl

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben nog aan het wachten op het spel.
    Ik heb hem besteld bij de Frs. en daar kreeg ik gisteren dit mailtje van.

"Beste klant,

Bedankt voor je bestelling voor Gran Turismo 4!

Zojuist is ons gebleken dat de door de leverancier Sony vastgestelde releasedatum van 11 maart niet door iedereen in de detailhandel is gerespecteerd.
    Wij gaan er uiteraard alles aan doen om de game zo snel mogelijk op je deurmat te laten vallen. Zodra we de voorraad hebben ontvangen versturen we je bestelling uiterlijk morgen, je ontvangt hierover morgenmiddag nog een verzendbevestiging.

We wensen je nu alvast heel veel gameplezier met deze waanzinnige game!"

Dat morgenmiddag is voorbij en ik heb nog niks gehoord.
    Ik hoop toch dat ik het spel voor het weekend heb.

5. Magical Elvis

Leuk Bevonden:
    7
    hmm, da's jammer. ik heb hem bij proxis besteld (dinsdag) en ik krijg hem morgen binnen als het goed is.

6. ICE

ICE Ik was het niet.

Leuk Bevonden:
    1
    weet iemand hoe ik kan loaden als ik al in het spel zit? Want volgens mij is dat het enge wat ze zijn vergeten. Nu moet ik telkens me ps2 resetten als ik ff voor de fun een wagentje heb getuned. (Gaat het daar niet om bij gt4?)

7. The Hammerman

The Hammerman The Hammerman

Leuk Bevonden:
    0
    Nope, klopt/. De Bart Smit verkocht hem dinsdag al. Bleek een boos Sony ventje te zijn geweest die in een winkel alles van Gran Turismo eriut had gehaald. Ik heb GT4 er gewoon in laten staan. Volgens Bart mocht het, dus je doet wat de Big Boss zegt

8. Hordo

Hordo Wormen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    21
    En dat weet jij omdat je uiteraard allebei de titels hebt gespeeld :). Je weet nu al voor een feit dat de graphics van GT4 mooier zijn dan die van Forza ( terwijl de Xbox feitelijk tot veel meer in staat is), je weet nu al als feit dat het geluid minder is in Forza (terwijl dat 5.1 Dolby Digital is, wat niet mogelijk is op de PS2).

Qua diepgang en content zal GT4 uiteraard meer te bieden hebben voor de liefhebber, er is immers 3 keer zolang aan gewerkt als aan Forza. Ik zou Forza echter niet afschrijven op het punt van graphics en geluid, want aan nieuwe builds te zien wordt de game weldegelijk mooier dan Gt4 en ja ik heb ze dan weer wel allebei gespeeld _0/ . Daarnaast, Forza kan online, je kunt je auto customizen en je auto kan kapot :) Zeker gekoppeld aan online dat iets dat mij zeer trekt. Ik ben niet zo'n fan van hele diepe racegames dus ik zal me prima vermaken met Forza.

9. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Ik zal Forza ook zeker niet afschrijven op gebied van graphics en mogelijkheden. Helemaal niet zelfs, want ook dat spel lijkt me geweldig. Ik heb alleen de Forza demo gespeeld maar ik ga ervanuit dat de game zelf beter zal zijn, want in de demo was de besturing niet zo denderend.

Alleen vind ik het ruiken naar fanboyisme als iemand gaat roepen dat GT4 er lelijk uitziet, dat slaat namelijk echt nergens op. Ik zal niet zeggen dat GT4 er beter uitziet dan Forza want Forza heb ik nog niet gespeeld. Ik oordeel niet over een spel dat ik nog niet heb gespeeld, dit in tegenstelling tot sommige anderen hier. Ik vind dat GT4 er prachtig uitziet en ik persoonlijk vindt het geheel er mooier uitzien dan bijvoorbeeld bij PGR2 ondanks dat dat ook een heel mooi spel is, verliest het omdat de sfeer bij PGR2 zo ontzettend boring is....

10. CylonNL

CylonNL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Toen ik GT4 met PGR2 vergeleek heb ik niks over gameplay gezegd gewoonweg omdat ik daar niet over kan oordelen.
    Op visueel vlak vond ik het gewoon tegenvallen, maar het kan ook liggen aan de brakke tv die ze op de demo stand hadden.
    Het beeld was gewoon erg kartelig en ik had er meer van verwacht klaar.

Jullie bewijzen gewoon dat jullie fanboys zijn door meteen zo fel te reageren. nergens in mijn post heb ik gezegd dat Forza beter was op gameplay gebied.

11. Cesar

Cesar Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    dat krijg je dan ook als je dingen in het belachelijke trekt

12. The Hammerman

Leuk Bevonden:
    0
    Nou... ik gaat hem terugbrengen. Is geen slecht spel (natuurlijk) maar ik ken gewoon niet met de besturing eens worden. De controller reageert te laat of te sterk. Ook ken ik gewoon niet goed remmen |:- . Erg zonde want had er erg lang op gewacht.

13. ICE

ICE Ik was het niet.

Leuk Bevonden:
    1
    Je zou nog kunnen proberen wat met de afsteling van je auto te spelen, ik moest eerst ook erg wennen aan de controls omdat het wat realistischer aanvoelt. En probeer ook goed op te letten wanneer je moet terug schakelen, dat scheelt ook een hoop.

14. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Of koop het stuur, dat heb ik ook gedaan. Ik speel met het stuur echt veel beter dan met de joypad.... Veel beter zelfs...

15. kevin_

kevin_ Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik vind de besturing ook zwaar bagger van de game...

16. The Hammerman

Leuk Bevonden:
    0
    Ken je dat stuur ook op je benen leggen? Of moet hij echt op een tafeltje gemonteerd worden?

17. goodfella

goodfella You're fired!

Leuk Bevonden:
    65
    We zullen zien.

Op voorhand denk ik echter dat GT4 als winnaar uit de bus komt. Waarom? Omdat ze met de vorige 3 delen een bijna onoverbrugbare afstand hebben weten te slaan tov de concurrentie.

18. Magical Elvis

Leuk Bevonden:
    7
    Besturing is naar mijn mening hetzelfde als die van gt3. en grafisch ziet het er voor ps2 begrippen er gewoon heel goed uit. maar het beste is dat het net een tikkeltje realistischer is geworden, daarom gaat het allemaal net wat moeilijker.

Laatst bewerkt: 11 mrt 2005
  19. Slurpgeit

Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    7
    PARDON?!?!?! Die auto's zijn 1 grote bitmap! totaal geen diepte! ik denk dat het meer een mening is, en TOTAAL geen feit.

20. xboxwizz

xboxwizz ........

Leuk Bevonden:
    0
    Zitten er niet eens Ferrari's en Lamborginhi's in??

Deel Deze Pagina