1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS4] Gran Turismo 4 (PS2)

Discussie in 'Games' gestart door Cyrax, 23 feb 2005.

  1. BeZaX

    BeZaX Plop...

    Berichten:
    701
    Leuk Bevonden:
    0
    Weer zo iemand die totaal de game niet echt gespeeld heeft. _0/

    En ik snap eigelijk niet waarom jullie zitten te zeuren over de besturing. Tis heel ff wennen maar ik heb er totaal geen problemen mee. Ik weet niet hoe je het voor elkaar krijgt dat jullie er zo veel moeite mee heben. Lag het misschien aan de auto waar jullie mee racende? Want elke auto stuurt net een tikkeltje anders...
     
  2. The Hammerman

    The Hammerman The Hammerman

    Berichten:
    1.342
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou heb ik hem ook nog niet grondig gespeeld. Ken er natuurlijk ook mee te maken hebben
     
  3. Vinnie 78

    Vinnie 78 Vinnie vinyl

    Berichten:
    519
    Leuk Bevonden:
    0
    Het spel ziet er mooi uit, maar die achteruitkijkspiegel, die vind ik toch erg lachwekkend. Als je achter je kijkt zie je de auto's veel dichterbij dan als je in de spiegel kijkt. Dit vind ik wel erg jammer en vervelend. Ook de a.i. vind ik af en toe triest. Ze rijden fijn hun uitgestippelde lijn en als jij er net rijdt duwen ze je gewoon van de weg alsof je er niet rijd, jammer.
     
  4. Magical Elvis

    Magical Elvis Active Member

    Berichten:
    278
    Leuk Bevonden:
    7
    Ach maakt voor mij de a.i. niet uit. Ik rij toch altijd 1e :+.
     
  5. Vinnie 78

    Vinnie 78 Vinnie vinyl

    Berichten:
    519
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat kan wel, maar je begint altijd als laatste. :cool:
     
  6. Magical Elvis

    Magical Elvis Active Member

    Berichten:
    278
    Leuk Bevonden:
    7
    Nope dat is niet waar, je kunt je kwalificeren door eerst "practise" te doen *). Bij de eerste races idd niet, maar ach daar is ook door te komen.
     
    Laatst bewerkt: 12 mrt 2005
  7. Mouse

    Mouse a.k.a Moeswa

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    3
    Het beste is om even langs de Bart Smit te gaan en daar even een stukje te spelen of anders bij de Media Markt (in Amsterdam zijn ze langer open en ze hebben gratis parkeren). dus doe je voordeel zou ik zeggen.
     
  8. Slurpgeit

    Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.492
    Leuk Bevonden:
    7
    ah, vandaar dat ik hem elke dag bij me broertje speel.
     
  9. Jan WoWter

    Jan WoWter Jungie!!

    Berichten:
    491
    Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad een hele vette game, maar grafisch had ik 'm mooier verwacht. Ze zeiden dat ie vele malen mooier was dan Forza, ik heb de demo van Forza ook en ik vond het eigenlijk wel meevallen! Maarja....vette game....heb niet voor niks speciaal voor deze game een PS2 gekocht :)
     
  10. alibi

    alibi Guest

    dan heb jij je rijbewijs niet, want in het echt lijken de auto's ook kleiner als je in de acheruitkijkspiegel kijkt......

    vele malen mooier dan Forza is niet erg realistisch. het blijft altijd nog een PS2!

    ik vind het zelf een GEWELDIG spel!!ben op 9 % en heb er al meer dan 25 uur inzitten. dus met de speelduur zit het wel goed!!

    verder rijd het weer ouderwets echt fantastisch! wat ik een erg verbeterd punt t.o.v. de vorige gt's vind is het geluid van de motoren. als je een ander uitlaatje eronder zet dan klinktie ook weer echt anders, echt zo vet!

    en over een anderhalve genieten met m'n reeds bestelde Driving Force Pro!!! _O_
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 13 mrt 2005
  11. Vinnie 78

    Vinnie 78 Vinnie vinyl

    Berichten:
    519
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb al 8 jaar m'n rijbewijs.
    Je moet nog maar eens goed kijken bij gt4.
    Als je achter je kijkt zie je de auto's een stuk dichterbij dan als je in je spiegel kijkt en dat is in het echt zeker niet zo, tenminste niet bij de auto's waar ik in heb gereden.

    EDIT: Ik ben het wel met je eens dat het spel geweldig is.
     
    Laatst bewerkt: 13 mrt 2005
  12. Magical Elvis

    Magical Elvis Active Member

    Berichten:
    278
    Leuk Bevonden:
    7
    Ik vind wel de pacecar die voor je rijd tijdens de rondetest voor het rijbewijs wel focking irritant. Als je hem inhaalt moet je weer opnieuw.
     
  13. BeZaX

    BeZaX Plop...

    Berichten:
    701
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, daar had ik ook last van. Maarja... ik heb ze inmiddels allemaal gehaald.
     
    Laatst bewerkt: 13 mrt 2005
  14. alibi

    alibi Guest

    op spiegels van auto's staat niet voor niets een sticker met de tekst: Objects in your mirror are closer then they appear.

    ik wil nog ff zeggen:

    Nürburgring in Project Gotham Racing 2 is voor mietjes!!! :cool:
     
  15. Vinnie 78

    Vinnie 78 Vinnie vinyl

    Berichten:
    519
    Leuk Bevonden:
    0
    :confused: Dat heb ik nog nooit op een spiegel zien staan.
    Maar bij GT4 lijken de auto's wel erg veel verder weg dan dat ze zijn, vind ik.
     
  16. Cube

    Cube Speed Junky...

    Berichten:
    520
    Leuk Bevonden:
    0
    Heeft iemand al b-spec geprobeert ik niet lijkt me ook niks maar mischien kan iemand me over tuigen :{
     
  17. alibi

    alibi Guest

    B-spec is vooral makkelijk om ff geld te winnen, of als je ff naar de plee moet ofzo! :cool: ff b-specje, kom je terug van wc, issie geld op je rekening aan het storten!! :+

    en ik vind het ook gewoon leuk om te spelen af en toe, als je ff dom wil kijken hoe gaaf alles er uit ziet enzo!
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 14 mrt 2005
  18. Rick

    Rick Extreme gamer

    Berichten:
    1.981
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem geprobeerd om extra auto's te krijgen en zo wat meer geld te sparen,het is wel leuk je hoef zelf niets te doen dus als je geen zin heb om die races steeds opnieuw te doen gebruik je de b-spec mode.
     
  19. Vinnie 78

    Vinnie 78 Vinnie vinyl

    Berichten:
    519
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoef je zelf helemaal niks te doen bij b-spec??
     
  20. Magical Elvis

    Magical Elvis Active Member

    Berichten:
    278
    Leuk Bevonden:
    7
    B-spec is dus voor mietjes
     

Deel Deze Pagina