1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS4] Gran Turismo 4 (PS2)

Discussie in 'Games' gestart door Cyrax, 23 feb 2005.

  1. JeePee

    JeePee Guest

    Jawel, je moet zeggen wat je coureur moet doen; Inhalen, rustig aan doen, hard pushen, een pitstop maken, enz.
     
  2. DutchBastard

    DutchBastard 360 addict

    Berichten:
    623
    Leuk Bevonden:
    2
    En je kan vanuit de A-spec naar de B-spec schakelen (en andersom) tijdens een pitstop. Ideeaal als je met een 24 uurs race ff naar de plee moet of ff wil eten ofozo. Zet je gewoon even je B-spec coureur in. Je zal hem dan wel af en toe moeten laten rijden in diverse auto's om hem een beetje te leren rijden.
     
  3. The Hammerman

    The Hammerman The Hammerman

    Berichten:
    1.342
    Leuk Bevonden:
    0
    Heej, ik wil meedoen aan die Lightweight Cup van de Beginners Events. Maar waar kan je zien of je auto onder die 3400 mm zit?
     
  4. Magical Elvis

    Magical Elvis Active Member

    Berichten:
    278
    Leuk Bevonden:
    7
    Ik had meegedaan met die autobiachi of zoiets. Dat teletubbiebakkie die je volgens mij krijgt na het behalen van je b rijbewijs.
     
  5. alibi

    alibi Guest

    nee voor mensen die het waarderen dat deze mode is ingebouwd, en hem ook werkelijk gebruiken. op een nuttige manier! :+
     
  6. alibi

    alibi Guest

    als je een 2dehands auto ervoor wil kopen , dan klik je gewoon op de naam van de "advertentie" in de 2dehands shop, en daar staat het ergens tussen.

    als een nieuwe auto wil kopen bij de dealer zelf, dan klik je de auto aan dan vraagtie wel kleur, en daarna zie "buy" staan. dan druk je nog een keer op X en dan krijg je een lijst met specificaties en de prijs, daar staat het tussen.

    EDIT f*ck! sorry voor de 2de post mods :confused: ....
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 15 mrt 2005
  7. Magical Elvis

    Magical Elvis Active Member

    Berichten:
    278
    Leuk Bevonden:
    7
    Zijn die er dan?
     
  8. Cube

    Cube Speed Junky...

    Berichten:
    520
    Leuk Bevonden:
    0
    Shit net me S-licence gehaalt check die laatste op dracht zweer stomt in me hand zo vet vondt ik het *) maar hoe vinden jullie die ouden circuits ik vindt dat je nu echt het gevoel heb dat je op een bestaand circuit rijd dan in 3 veel breeder enzo _O_
     
  9. Magical Elvis

    Magical Elvis Active Member

    Berichten:
    278
    Leuk Bevonden:
    7
    Van mij hadden ze het ralley gedeelte eruit mogen laten.
     
  10. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik ben hem nu twee dagen aan het spelen, en ik vind hem stukken beter dan GT3. Wat mij alleen wéér opvalt is de afwijkende pk aanduidingen!! Je koopt een auto met zeg maar 200 pk. In het auto overzicht in je garage heeft ie 213 pk, klik je op de auto dan heeft ie 209 pk, en win je een race dan heeft ie in het overzicht 197 pk. :confused: Zijn zij nou debiel of ben ik het :D. Dat moet toch wel iemand zijn opgevallen na GT1, GT2, GT3, GT Concept en GT4 Proloque :eek:
     
  11. JeePee

    JeePee Guest

    Je auto verliest PK na een race wegens vervuilde olie, die je in de "GT Auto" weer kunt vernieuwen, waardoor hij weer meer PK krijgt.
     
  12. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Dat bedoeld ie niet. Hij bedoeld dat als je bijvoorbeeld een Volvo S60 T5 koopt, dan heeft hij bij Volvo 250 pk.
    Kijk je dan bij home, dan heeft hij 256 pk, als je naar de pk kijkt als je gaat tunen dan heeft ie weer 248 pk, zonder dat je er ook maar een meter mee hebt gereden.
    Dat zat idd al in GT1, GT2, GT3, GT concept, GT prologue en nu ook weer in GT4. Een beetje onnauwkeurig.
     
  13. VliegtuigNL

    VliegtuigNL Non-Xbox Hokken Slet

    Berichten:
    358
    Leuk Bevonden:
    0
    Kun je eigenlijk - zoals in GT2 - tweedehands bakken kopen en die tunen?

    Kan zeker niet?

    GT2 is namelijk mijn lievelingsdeel, wat een prachtige game :).
     
  14. BeZaX

    BeZaX Plop...

    Berichten:
    701
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja hoor je kunt ook 2de hands auto's kopen. :)
     
  15. Magical Elvis

    Magical Elvis Active Member

    Berichten:
    278
    Leuk Bevonden:
    7
    Hoe ver zijn jullie eigelijk? ik zit nu op 29%
     
  16. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    13 % :cool:...Niet zover dus :p
     
  17. The Hammerman

    The Hammerman The Hammerman

    Berichten:
    1.342
    Leuk Bevonden:
    0
    Zit op ongeveer 14%. Ben nu bij zoon race met zuto's tot 1970. Ken alleen geen goede vinden die lekker snel rijdt. Rijdt de helft makkelijk voorbij maar er is telkens 1 auto die met een ruime voorsprong wint...
     
  18. Cube

    Cube Speed Junky...

    Berichten:
    520
    Leuk Bevonden:
    0
    ik zit op 33 % maar wat ik me afvraag kan je bij zo een 24 uurs race save bijvoorbleed als je de pits in rijd of moet je 24h race want dat lijkt me minder :{
     
  19. The Hammerman

    The Hammerman The Hammerman

    Berichten:
    1.342
    Leuk Bevonden:
    0
    Tja... lijkt me dat je gewoon 24 uur moet racen zonder saven... Denk dat dat juist de uitdaging is
     
  20. ICE

    ICE Ik was het niet.

    Berichten:
    955
    Leuk Bevonden:
    1
    :mad: wil ook 24 uur racen met me gt stuurtje. Alleen ben nog niet zo ver. Vraag me alleen af of die force feedback motoren niet doorbranden na 24 uur?
     

Deel Deze Pagina