1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS4] Gran Turismo 4 (PS2)

Discussie in 'Games' gestart door Cyrax, 23 feb 2005.

1. Vegeta

Vegeta capo di tutti i capi

Leuk Bevonden:
    18
    ik zit op nul procent (heb hem net gekocht) maar heb een klein vraagje. hoe zit het nou met die 700 autos (meeste zijn meestal crap van aantallen ten eerste) maar zijn het echt 700 verschillende autos of bedoelen ze dat ze alle 2de hands autos (waarvan er drie van een type staan ) ook als drie meetellen of is het zo dat ze een auto met een andere tunning een als een tellen of is het dus wat ik hoop echt dat er 700 verschiillende (ongeveer) modellen zijn, zo ja dan ben ik nog blijer dan ik nu al ben

2. Magical Elvis

Magical Elvis Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    700 verschillende type's auto's. Bijv Honda civic 1.4 en Civic type R.

3. Vegeta

Leuk Bevonden:
    18
    en tussen die twee zit echt veel verschil of niet? (bedoel qua model?)

4. Magical Elvis

Leuk Bevonden:
    7
    Ja tuurlijk, Type R is sneller en ziet er iets anders uit (Qua uiterlijk van model). Zo komen ze op 700 auto´s. Van de Nissan Skyline zijn er op deze manier heel wat.

Laatst bewerkt: 23 mrt 2005
  5. Vegeta

Leuk Bevonden:
    18
    hmmz die allemaal weet wat verschillen,gast je hebt me heel blij gemaakt zeg. damn ga vanavond lekker spelen (btw vind die hoes in het wit echt vet, en super mooie auto op de voorkant)

6. JeePee

JeePee Guest

gewoon soms ff op pauze zetten. Ik vraag me btw ook af of jij niet doorbrand na 24h

7. Vegeta

Leuk Bevonden:
    18
    DAmn zeg, stop ik de disc erin. begint me playstation te grommen en te grommen ga ik naar het scherm van waar ook de memorycard staat zegt ie disc lezen disc lezen en dan oppeens fout bij lezen disc. Iemand ook dit probleem??

8. Cube

Cube Speed Junky...

Leuk Bevonden:
    0
    nee geleukig niet moet er niet aan denken een dag zonder GT 4 8)

9. The Hammerman

The Hammerman The Hammerman

Leuk Bevonden:
    0
    Mwa... heb wel van een paar kl;anten gehoord dat de PS2 deze niet wilde afspelen. Schijnt wel vaker te gebeuren

Maarre... kan je nog wat met die A-Spec punten? Of is dat gewoon voor de leukigheid?

10. Vegeta

Leuk Bevonden:
    18
    ja tis gek want in de handleiding staat ook iets van mensen met de 3000 of 5000 serie dat die hun PS2 handleiding moeten gebruiken maar snap echt niet waarvoor dan, hij doet het gewoon niet.

edit: damn zeg heb gebeld, en ben terug gegaan naar FRS en daar hebben ze ook nogeens gebeld en uiteindelijk kwam het verhaal dat ik of me lens moest reinigen door hem zelf open te maken, of een nieuwe ps2 moest kopen. aangezien de rest van me spellen het wel doet heb ik maar besloten niet te gaan knutselen (zal je zien doet de rest het ook niet meer) en aangezien ik geen 150 ga betalen voor een nieuwe ps2 heb ik me geld terug gekregen en koop ik binnenkort lekker wel Splinter cell. wel jammer, ach ja speel het wel bij iemand anders maar hulde aan de FRS medewerker die me goed heeft geholpen

Laatst bewerkt: 24 mrt 2005
  11. Slashhead

Slashhead Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat probleem heb ik ook gehad, destijds bij Vice City. M'n pa heeft hem toen opengemaakt en helemaal stofvrij gemaakt, hij werkt nu alweer dik 1,5 jaar perfect!

//Edit dik 1,5 jaar (natuurlijk)

Laatst bewerkt: 24 mrt 2005
  12. JeePee

JeePee Guest

Waarschijnlijk is het een voorproefje van GT5, een soort punten test

13. alibi

alibi Guest

als je een 24 uurs race gaat rijden, kan je niet tussentijds saven. maar wat je wel kan doen is bijvoorbeeld als begonnen bent, en je bent het na een paar uur zat of je gaat naar bed ofzo, dan kan je de pits ingaan en 'm overzetten op B-spec. dit is de mode waar de computer voor je gaat rijden.

dus dan kan je hem 8 uur laten racen en als je wakker wordt dan ga je de pit in, en kan je zelf weer aan de gang!!!

Laatst bewerkt door een moderator: 24 mrt 2005
  14. Magical Elvis

Leuk Bevonden:
    7
    Hoe zit dat dan met pitsstoppen. Of gaat de benzine en banden 8 uur mee.

15. Rick

Rick Extreme gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Het is wel jammer je mist wel een topper. :'-(

16. Magical Elvis

Leuk Bevonden:
    7
    Waarom opmaken? Je kunt ook een dvd en playstation 2 laserlensreiniger halen. kost je nog geen € 10,-.

17. JeePee

JeePee Guest

Dat kan je zelf kiezen. De banden gaan op de Nürburgring zo'n 3 rondjes mee (het is een lang circuit). De brandstof weet ik niet precies, maar die raakt wel op. Maar zodra de banden op zijn, of je tank bijna leeg is, gaat de B-spec driver zelf de pits in, dus daar hoef je je geen zorgen over te maken.

18. ICE

ICE Ik was het niet.

Leuk Bevonden:
    1
    Lijkt me toch wel leuk om te proberen, en als het me echt niet meer lukt kan ik altijd nog b speccen. Maar eerst maar eens de endurance races unlocken. En als me stuurtje doorbrand heb ik vast wel garantie hoop ik. Maar hoor er eigenlijk alleen maar goede dingen over.

19. JeePee

JeePee Guest

Volgens mij 2 jaar garantie. Maar voor dat je aan een moeilijke endurance race begint, zou ik eerst de makkelijke "200 miles of El Capitan" doen. Dan win je namelijk een Toyota Minolta, en daarmee kan je de andere endurance races wat makkelijker en sneller winnen.

20. Magical Elvis

Leuk Bevonden:
    7
    Ja juist die heb ik nu ook. Ik had eerst de endurance race van laguna seca gereden, maar dan krijg je geen beste bak.

Deel Deze Pagina