1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Gran Turismo 4 VS Forza 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door Martijnn, 20 dec 2008.

1. MaxxRaptor

MaxxRaptor Eigen aanduiding

Leuk Bevonden:
    36
    Tja het is hoe je het bekijkt met de simulatie,maar ik denk niet echt dat de makers van de Gran Turismo serie ooit een echt compleet schade model zullen maken.Maar aan de andere kant denk ik dat veel gamers dat wel stiekem willen,waaronder ik ook.De GT games speel ik al vanaf het eerste deel,en deel 2 vond ik echt het best in zijn gameplay terwijl deel 3 meer een update was op de PS2 kwa graphics.Deel 4 was heel erg groot in zijn hoeveelheid auto's en circuits,maar inderdaad gaf het een gedateerd gevoel omdat de game eigenlijk al veel eerder klaar moest zijn.

Dan nog over de replays,de GT camera is puur filmisch bedoelt aangezien er filter opties in zitten.Je kan de replay op de maat van de muziek daar laten afspelen,met een hoop tierelantijn in het beeld zoals sepia effect en snelle camera's en toestanden en daar moet je van houden.

En de Forza 2 replay vind ik gewoon minder goed,al is het dan wel echter gemaakt ja dat dan wel.Maar de camera's vanuit deel 1 waren toch wat beter op sommige tracks,en ja er zijn gamers die de replay totaal links laten maar persoonlijk vind ik dat replay bij de fun hoort bij een racegame in deze tijden.De Need for speed games hadden ze vroeger ook,maar die zijn nu in alle tuning delen weggelaten behalve Underground 2 zat die er wel weer bij.

Edit

Maar ik houd erover op,want mijn nostalgie geeft eigenlijk hier de verdediging aan GT4.
    Toen de eerste Forza uitkwam heb ik die game verdedigt tegen de uitspraken van een vriend van me die GT4 fan was,omdat Forza gewoon die damage en uitgebreidere tuning/upgraden en bestickering had.Nu de laatste tijden ben ik niet meer zo bezig met realisme in games,zoals Race Pro wat nu in ontwikkeling is lijkt me een verdomd mooie game,maar voor mij iets teveel realisme als ik het allemaal zo lees.Maar de echte sim fans hebben dan weer een juweeltje erbij,en zullen hier echt van smullen.

Laatst bewerkt: 7 jan 2009

Deel Deze Pagina