[PC] Gran Turismo 4 Zonder online optie!

Discussie in 'Games' gestart door Chimaera, 25 sep 2004.

1. Javdalen

Javdalen Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het is ook idd wel zo dat je met veel auto's kan racen, maar je kan niet met je eigen getune'de auto's racen!

En dat juist wat de GT serie zo gaaf maakt! Race na race bezig zijn een bepaalde auto optimaal te tunen, om die vervolgens in het volgende weekeind te gebruiken om één van je vrienden er uit te rijden (die bijvoorbeeld in dezelfde auto rijd, alleen dan met zijn instellingen).

In GT3 zat bijvoorbeeld de I-link optie, maar daar kon je dus ook alleen maar met ongetune'de auto's rijden. Dus één keer gedaan, en toen weer gelijk naar splitscreen geswitched. De mogelijkheid om met je eigen auto's via LAN te racen (in zo'n goed race spel) was voor mij DE reden om naar GT4 uit te kijken.............

Die reden is nu dus weg gevallen......

Kijk als nog wel ui naar GT4, maar dit is wel een hele grote tegenvaller :'-(

2. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    De game heeft nu eindelijk een releasedatum. Namelijk: 9 maart 2004. En nog een nieuwtje (tenminste, ik wist dit nog niet):
    Er komt toch een online functie! Alleen zal de online functie in de vernieuwde GT4 worden uitgebracht, eind dit jaar.

Bron: Gamersnet.nl

Laatst bewerkt: 1 feb 2005
  3. n.e.r.d

n.e.r.d pharrel williams

Leuk Bevonden:
    1
    ik wil geen fanboy uithangen maar daarom koop ik forza

edit:/ das dus geldperserij en BTW het is 2005 neem ik aan?

Laatst bewerkt: 1 feb 2005
  4. Cesar

Cesar Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Geen nood, het is vandaag bekend gemaakt dat dat in de europese versie WEL kan! :)

5. Javdalen

Javdalen Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja! heb het gelezen ja!!!

Ben erg blij!!! Woei!!! Kijk uit naar 9 maart!!! _O_

6. titan1980

titan1980 Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    33
    WAAR is dit te lezen, want ik wil het graag bevestigt zien :D

En weet je dan ook al hoe dat werkt via LAN? Moet je dan dmv die Netwerk adaptor van je ps2 (2 ps2's) aan elkaar direct koppelen met een crosser kabel of wat?

En als je via LAN speelt heb je dan ook tegenstanders? CPU? Want anders is het ook niet echt super om telkens alleen tegen 1 te spelen (in mijn geval)

Laatst bewerkt: 3 feb 2005
  7. Javdalen

Javdalen Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het is op meerdere sites te lezen.

Eén daarvan: http://www.gamer.nl/nieuws/25166

LAN zal idd via netwerk adapter zijn, met 2 PS2's via crosscable en als je meer PS's zal willen linken zal er een HUB aan te pas moeten komen.

Denk niet dat er AI tegenstanders zullen zijn met LAN.......zeker weten doe ik het niet.

Eén tegen één kan zo vet zijn!! Moet je wel beetje goede tegenstander hebben........... :)

8. alibi

alibi Guest

ik daag je uit!!! :+

ik denk dat de Xbox een tijdje stof gaat vangen in me kamer, want na 9 maart zit ik vastgelijmd aan de PS2 controller!! en battles uitvechten en lannen met me maat!!!! _O_

Laatst bewerkt door een moderator: 14 feb 2005
  9. Javdalen

Javdalen Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Tja....denk idd dat er niet heel veel ge-Xboxed zal gaan worden in de dagen na 9 maart! :p

Heb dan wel wat beters te doen!

Maar ga zeker de uitdaging aan!! Kan je wel hebben denk ik ;) Als je auto lijst bekijkt. Wat zal dan de auto zijn waarin jij de aanval gaat inzetten?

Hoop dat ik snel de FTO LM kan bemachtigen, en dat ik hem goed afgesteld krijg! Back to GT2 :eek:

_O_ GT4 _O_

10. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903

Question:

Dat Logitech Driving Force Pro stuur van jou, is dat toevallig dat absurd duur stuur, dat ongelovelijk echt voelt en heerlijk stuurt?

Die heb ik namelijk gisteren ook gekocht (voor GT4, maar ik wist dat bijna ieder racespel ermee te besturen is), en daar speel ik nu GT3 mee en dat stuurt geweldig maar is nu nog wel iets moeilijker voor me dan met de joypad, maar het gaat steeds beter....

11. Marius

Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    11
    Jup, dat stuur. Maar tegenwoordig is hij met geloof ik 110 euro al minder absurd duur dan toen ik hem kocht (150 euro). En als je hem met GT3 al heerlijk vind, wacht maar tot je GT4 ermee speelt. Echt weer een verschil van dag en nacht, de physics van GT4 zijn perfect geoptimaliseerd voor het Logitech DFP stuur..

En die rondetijden, dat komt in GT4 wel goed. Er zijn mensen die met de controller ook supersnelle tijden zetten. Maar dat zijn er minder. Al is het met de controller wel wat makkelijker erg 'consistent' te zijn..

12. Javdalen

Javdalen Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, idd nu op internet voor zo'n 110 euro te bestellen! Die moet er gewoon komen!! Ik kijk zo uit naar GT4, en je leest overal dat de ervaring eigenlijk niet compleet is zonder DFP.........en aangezien ik in GT3 al meer dan 150 uur heb gestopt (denk misschien wel meer dan 200) Gaat in GT4 ook wel veel tijd zitten, en is die 110 euro voor een perfecte speel ervaring het ook wel waard.

Ben erg benieuwd!

Nog 9 nachtjes slapen :p

13. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Okay dan, dat is idd een erg vet stuur. Ik vind hem met GT3 al goed, maar ik wist wel dat hij voor GT4 is ontwikkeld dus dat kan alleen maar beter zijn..... GT4 is nu onderweg naar mijn huis, dus hij kan elk moment binnenvallen.... Can't wait...

14. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    PS2 zal een soort XBC hebben waardoor GT4 gewoon online speelbaar is.

Deel Deze Pagina