[PS4] Gran Turismo 4

Discussie in 'Games' gestart door Ryan Mckane, 25 apr 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ryan Mckane

Ryan Mckane Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Na alle games op m'n 360 te hebben uitgespeeld ben ik weer verder gegaan met GT4 op de PS2.
    Het is en blijft een super game.
    Vandaag heb ik de game op 100% uitgespeeld...en dat is opzich een flinke prestatie aangezien er moelijke races inzitten (F1 - Norschleife en bijvoorbeeld ook de rally's en missie 34)
    Zijn er nog mensen die nog GT4 spelen en hoeveel % hebben jullie ?

2. MerQ

MerQ Registered Bruser

Leuk Bevonden:
    0
    nee ik zit op 0%

/Mod Reageer dan gewoon niet. - Z3R0-P4R4DOX

Laatst bewerkt door een moderator: 25 apr 2006
  3. Ryan Mckane

Leuk Bevonden:
    2
    Graag wat serieuzere reactie's.

4. freakyoliver

freakyoliver ps360

Leuk Bevonden:
    0
    mm ik kom op 101% uit raar

/Mod En dat geldt natuurlijk ook voor jou, tenzij je in het spel echt op 101% uit kunt komen....dan heb ik niks gezegd. - Z3R0-P4R4DOX

Laatst bewerkt door een moderator: 25 apr 2006
  5. M_Master

M_Master Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Ik zat ongeveer op 50% pas, totdat iemand 'm geleend had, nu is ie kapot :mad:

6. Ryan Mckane

Leuk Bevonden:
    2
    Dat is erg lullig, hoe komt het dat ie kapot is ?

7. No_Name

No_Name -

Leuk Bevonden:
    0

GT Vision

8. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Waarschijnlijk is die iemand er niet zo zuinig mee omgegaan :+
    Precies de rede waarom ik ook niks meer uitleen....krijg m'n spullen nooit terug zoals ik ze gegeven heb :mad:

9. Shinobi of the Wind

Shinobi of the Wind I'm Good Money

Leuk Bevonden:
    0
    Eerlijk gezegd vind ik PGR3 een stuk mooier en realistischer uitzien dan de nieuw GT op de PS3.
    Maar goed, GT vind ik dan ook weer een betere gameplay hebben dan PGR, maar forza vind ik dan toch weer leuker.

Mij mening dan he

10. Ryan Mckane

Leuk Bevonden:
    2
    Ik vind Forza Motorsport ook keigaaf...alleen die haalt het bij lange na niet bij GT4 qua realisme en grfx.
    Om dat tezien en tevoelen hoef je alleen maar een keer over de Nordschleife te rijden en de framerate in Forza is echt SLECHTT!!

11. M_Master

M_Master Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Hij was blijkbaar ontploft, dat kan, heb het zelf ook gehad met een pc game. Z'n ps2 was ook kapot, mja ik wacht op een nieuw exemplaar :cool:

12. Shinobi of the Wind

Shinobi of the Wind I'm Good Money

Leuk Bevonden:
    0

tja....wat kan ik zeggen, meningen verschillen.......maar je hebt wel gelijk GT is ook erg cool.

13. freakyoliver

freakyoliver ps360

Leuk Bevonden:
    0
    maja het ook nog maar het eerste deel n de forza reeks bij gt zitten ze al aan nummer4

14. No_Name

No_Name -

Leuk Bevonden:
    0
    forza kan echt niet aan de GT reeks tippen vindt ik...hij is wel goed voor een nieuwkomertje in de genre maarh nee GT4 is toch wel het beste wat te vinden is op het sim race gebied.

15. Ryan Mckane

Leuk Bevonden:
    2
    Ja, maar deel 1 deed voor die tijd wel veel meer dan forza in deze tijd, en zelfs deel 1 vind ik nog steeds beter qua gameplay en feeling dan forza...de racing modifications in GT1 _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_

16. JeePee

JeePee Guest

Om je er maar op te wijzen dat dat screens zijn van de GT4 engine, en dus dezelfde graphics hebben als GT4, en dat GT5 pas over meer dan een jaar voor de PS3 verschijnt, en waarschijnlijk net zoals GT3 met PGR1 deed, en GT4 met PGR2 deed, PGR3 helemaal gaat weg blazen op graphisch gebied.

btw: er bestond al een GT4 thread...

17. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Ik denk dat Gt5 weeral eens de mooiste graphics gaat hebben van de racegames(op dat moment). Niet om de fanboy uit te hangen ofzo he. Maar die ontwikkelaars maken er altijd zo pareltjes van, niet normaal. Ook gt4 draaide op 60 frames als ik me niet vergis, terwijl Forza op 30, en gt4 zag er nog beter uit. Terwijl er voor 60 frames, normaal dubbel zoveel polygonen nodig zijn om het er even goed uit te laten zien(en het had zeker niet meer polygonene per auto dan forza, het hangt gewoon van de techniek, en weet ik veel wat allemaal af...). Ik zeg het, polyphony is gewoon the best ,als het op graphics aankomt. Maar ik moet zeggen, dat ik gt4 qua gameplay niet vernieuwend vond. Dus ik hoop dat ze met Gt5 met supergraphics en vernieuwende gameplay,...komen:).

18. Ryan Mckane

Leuk Bevonden:
    2
    Vernieuwend was GT4 niet echt op een aantal uitzonderingen na maar GT4 is wel veeeeel meer uitdagender dan deeltje 3.

19. Peter OtH

Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

Leuk Bevonden:
    217
    GT4.. blijft een tof spel.. ook erg veel plezier aan gehad. Zo nu en dan nog steeds zelfs.

GT4 is zo goed zelfs dat er al een thread van was, Gran Turismo 4 (PS2), graag daarin verder gaan. ;)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina