1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS4] Gran Turismo 5 - Deel 2

Discussie in 'Games' gestart door dantiney, 3 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dantiney

    dantiney Active Member

    Berichten:
    289
    Leuk Bevonden:
    0
    Zo GT-fans! Bij deze een nieuwe verse Tread!
    De andere werd te groot en er werd al geroepen dat het lastig werd bepaalde informatie te zoeken.

    Om deze tread te openen trap ik af met het laatste nieuwtje!

     
  2. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Je moet eigenlijk even aftrappen met het verplichte formaat van een thread ;)
     
  3. strapping young lad

    strapping young lad Active Member

    Berichten:
    2.668
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben wel klaar met wachten op de game.. E3 zal wel wat gaan brengen en hopelijk eind dit jaar een release date.. maar echt wachten op de game doe ik al niet meer want dat brengt alleen maar frustratie mee ;)
     
  4. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik was afgelopen zaterdag bij de autodealer voor een proefritje, en toen viel mijn oog op een GT5 booth met de Mercedes SLS AMG demo.

    Heb even een stukje opgenomen met m'n telefoon:

    [vimeo]11420795[/vimeo]

    Volgens mij draaide het gewoon op de Prologue engine.
     
  5. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    The Green Hell ziet er wel vet uit zeg, ook nice dat ze dingen erin hebben gestopt zoals die spoiler die automatisch omhoog komt. _O_
     
  6. capullo

    capullo Active Member

    Berichten:
    1.219
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de Ps3 sinds de launch, de reden van de koop van de Ps3 was voor Gt5 en nu jaren later............uitstel .............uitstel........uitstel...

    Is gewoonweg schandalig, geen andere woorden voor:mad:

    Lees nu ook al maanden dat hij voor 90% af zou zijn en dan nog geen relaese datum....
    Triest....
     
    Laatst bewerkt: 5 mei 2010
  7. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.457
    Leuk Bevonden:
    3.420
    Haha.... "we're 90% there". Werd dat ook al niet eind 2009 beweerd?

    DNF anyone?
     
  8. dantiney

    dantiney Active Member

    Berichten:
    289
    Leuk Bevonden:
    0
    2 nieuwe screens

    Twee nieuwe verse screens van de nieuwe Mercedes SLS AMG op de Nurburgring.

    [​IMG]

    [​IMG]
     
  9. Mr.Bubbles

    Mr.Bubbles Guest

    Ondanks wat nieuwe plaatjes en een nieuwe video heb ik nog steeds niet het idee dat er vooruitgang in de game zit. Weer krijgen we te horen dat ze druk bezig zijn, dat alles bijna af is en dat we nog maar even geduld moeten hebben.:{

    Ik heb het al vaak gezegd, maar ze hadden beter wat DLC uit kunnen brengen om de kritieken wat te doen verminderen. Daar was alle ruimte voor geweest. Ik geloof ook niet echt meer in een fraai schademodel. Hier en daar een bumpertje wat los gaat zitten en wat verfschade.

    Echt heel jammer, ik had er speciaal een PS3 + G25 en Playseat voor gekocht. Die staan al in een hoekje stof te happen. :'-(
     
  10. dantiney

    dantiney Active Member

    Berichten:
    289
    Leuk Bevonden:
    0
    Release datum

    Fans van Gran Turismo wachten al vijf jaar op de opvolger van Gran Turismo 4. Het verhaal rondom de racegame van Polyphony Digital, onder leiding van Kazunori Yamauchi, begint te lijken op een soap. Waar de concurrentie inmiddels met meerdere delen op de markt is gekomen blijft de gepassioneerde man maar tweaken aan de game. Volgens Costo, een bedrijf dat games verkoopt, zou Gran Turismo inmiddels releasedatum hebben gekregen. De game staat volgens de site van Costo gepland voor 27 oktober van dit jaar.

    Het gebeurt wel vaker dat games op sites op een datum staat die niet zeker is en wat dat aangaat is het nog maar de vraag wat hier waar van is. Toch klinkt een releasedatum van 27 oktober niet onrealistisch. Eerder deze maand gaf Kazunori Yamauchi al aan dat de game voor ongeveer negentig procent klaar is. De geruchten doen de ronde dat het uitstellen niet alleen de perfectiedrift is van de heer Yamauchi, maar ook de toevoeging van het gebruik van de PlayStation Move zou hier invloed op hebben gehad. Toch is het nog niet zeker dat Gran Turismo 5 inderdaad gebruik gaat maken van de bewegingscontroller van Sony.

    Hoe dan ook: op Gran Turismo 5 wordt met smart gewacht. Liefhebbers die niet kunnen wachten op de game hebben zich al een beetje gerust kunnen stellen met Gran Turismo 5: Prologue dat ergens twee jaar geleden het licht zag. In dit voorproefje kan je aan de slag met een aantal auto's en een aantal tracks. Hoe leuk dat ook is: de fans willen nu eindelijk eens deel 5 van de gewaardeerde serie spelen. En snel ook! Deze soap wordt vervolgd...
     
  11. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Let's hope so! :+
     
  12. strapping young lad

    strapping young lad Active Member

    Berichten:
    2.668
    Leuk Bevonden:
    0
    vaag allemaal.. in een japans interview geeft kazunori weer aan dat prologue een update gaat krijgen.. wtf?

    We zien het wel.. als het maar 2010 wordt.
     
  13. Mr.Bubbles

    Mr.Bubbles Guest

    Even geheel offtopic, maar wist niet waar ik het anders moest vragen.

    Bestaat er voor de PS2 versie nu wel of geen GT Concept Tokyo-Seoul versie?


    Ik weet dat de Tokyo en de Tokyo-Geneva editie er is, maar de bovengenoemde nog niet tegengekomen. :{
     
  14. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Volgens wikipedia wel en er wordt ook gezegd dat Tokyo-Geneva alle auto's bevat van Tokyo - Seoul (welk alle auto's bevatte van Tokyo).
     
  15. Mr.Bubbles

    Mr.Bubbles Guest

    Echt vaag, want ik kom die game gewoon echt helemaal nergens tegen. Ben al een flinke tijd op zoek. :{

    Had eigenlijk gehoopt dat ie er niet zou zijn. :D Maar goed, nog even doorzoeken dus voor we de collectie compleet hebben. :p
     
  16. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Game is dan ook enkel uitgebracht in Korea. Tenzij je echt bij Koreaanse (web)shops gaat zoeken (welke dat ook mogen zijn), ga je de game denk ik niet vinden.

    EDIT: Play Asia heeft/had hem :+.
     
  17. dantiney

    dantiney Active Member

    Berichten:
    289
    Leuk Bevonden:
    0
  18. Mr.Bubbles

    Mr.Bubbles Guest


    Is dit nog steeds op de Prologue engine? Soms lijkt het of de auto's een soort van zweven over de weg. :)
     
  19. dantiney

    dantiney Active Member

    Berichten:
    289
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik moet zeggen dat juist de physics engine flink is verbeterd, maar af en toe is het net inderdaad of de weg onder de auto door word getrokken. Misschien behoort dat nog bij de laatste 10% die nog gemaakt moeten worden ;)
     
  20. dantiney

    dantiney Active Member

    Berichten:
    289
    Leuk Bevonden:
    0
    Gran Turismo 5 Nürburgring GP Circuit Screenshots

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina