1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS4] Gran Turismo 5 - Deel 2

Discussie in 'Games' gestart door dantiney, 3 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mr.Bubbles

Mr.Bubbles Guest

Dat is natuurlijk een mooie optie, maar ik vind dat je er in de eerste plaats voor hoort te zorgen dat er genoeg HD ruimte beschikbaar is. En als je met zulke updates aankomt kun je als bedrijf ook wel nagaan dat 40GB echt veel te weinig is.

Voor mij is het sowieso geen optie om het zelf om te wisselen, te bang dat er iets fout gaat. Ik rommel liever niet aan mijn electronica.

2. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Heb sowiezo toch het idee dat deze game vol gaat zitten van updates en patches. De premium carlist zal waarschijnlijk wel weer bestaan uit 7000 Nissan Skyline's en 12000 Mitsubishi Lancers. Vind ik toch altijd een groot nadeel van Gran Turismo. Van de Europese merken zoals BMW en Mercedes zitten er maar een handjevol in, niet eens alle modellen. En bij de Japanse merken zitten zowat volledige lijnen erin met elk ook nog eens meerdere uitvoeringen.

3. HanTheMan

HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    74
    @Mr.Bubbles: Dat snap ik k rommel ook liever met mijn electronica maar dit is bijna zoveel werk als je inktcartridge van een printer vervangen.. :+ kinderspel dus.
    En als je netjes een backup van je systeem hebt gemaakt is alles binnen no time weer zoals hij was.

Vind dat installeren ook wel irritant maar ze brengen vaak wel veel verbeteringen en soms zelfs nieuwe content met zich mee.

4. Mr.Bubbles

Mr.Bubbles Guest

Is het echt zo eenvoudig? En hoe zet ik de data op mijn huidige schijf over dan? :eek:

5. Ryan Mckane

Ryan Mckane Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Las net dat de vlaggen zijn verwijderd van dat kart circuit.
    Gelukkig komt de release date dus niet in gevaar :D
    Nog 2 maanden jongens.....woehhhh :eek::eek::eek:

6. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Op zich heb je gelijk, maar goed, dat is waarschijnlijk ook de reden dat je er tegenwoordig een 120 GB (of 250 GB) bijkrijgt....

Bij een Slim is het zowieso wat moeilijker om de HDD te vervangen.

Echt, als ik het kan, kan iedereen het. Heb twee linker handen, dus trust me, het is een makkie!

Google het effe. Ik had een artikel uit de PU en een youtube filmpje als bron materiaal, en had binnen 10 minuten een andere HDD erin!:thumbs:

Al je huidige data (savegames etc) zet je op een USB stickie.
    DLC en instalaties van games kun je daarna gewoon op je nieuwe downloaden/instaleren.

Laatst bewerkt: 31 aug 2010
  7. Martijn NL

Martijn NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    De 120 en 250 gaan er volgens mij ook allebei uit en daar voor in de plaats komt een 320Gb versie.

8. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
  9. Mr.Bubbles

Mr.Bubbles Guest

10. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528

I lol'd :+

Ik vond sowieso al dat die botsingen er in de gameplay footage ook niet super uitzagen dus dit is niet echt een verrassing. Dan vind ik de schademodellen van Burnout (paradise) nog wel beter.

11. Mr.Bubbles

Mr.Bubbles Guest

Ze willen gewoon teveel kanten op met het spel en dat gaat ten koste van de kwaliteit. Daar is het schademodel een duidelijk voorbeeld van. Ze konden bijvoorbeeld beter iets aan de geluiden doen van auto's en het geluid van piepende banden. Daarmee hadden ze heel wat meer gamers tevredengesteld en was er nog geen mens geweest die over wel of geen schade in de game zou beginnen.

Edit:// Ik geloof dat ik een grote fout heb gemaakt door iets geheel tegen mn principes in te doen :x

Laatst bewerkt door een moderator: 10 sep 2010
  12. Ryan Mckane

Ryan Mckane Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Aldus onze deskundige :+
    Gewoon straks lekker zelf spelen en dan pas oordelen ;)

13. Mr.Bubbles

Mr.Bubbles Guest

Die screens zijn overduidelijke evenals de geluiden die ik vele malen heb gehoord. Daar hoef je geen deskundige voor te zijn. ;)

14. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
  15. Naughty God

Naughty God Member

Leuk Bevonden:
    0
    http://www.gtplanet.net/gran-turismo-5-weather-video-trailer-night-racing-at-le-mans/

Insane. _O_

16. Mr.Bubbles

Mr.Bubbles Guest

17. HanTheMan

HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    74
    Dude, die screenshots lijken toch ook nergens op, heeft een of andere journalist met zijn 000.1MP Telefoon geschoten uit het jaar nul.

Ik vind dit wel interessant:
    http://www.gtplanet.net/gran-turismo-5-tgs-2010-breakout-session-full-details/

en dan vooral deze punten:
    • “Gran Turismo Anywhere” will allow you to manage B-Spec races, right from your computer. You’ll be able to hold B-Spec races with your friends from anywhere in what are called “Remote Races”.
    • GT5 will feature a series of special events such as the Karting Experience, the AMG driving school, The Stig Challenge, Jeff Gordon NASCAR School, Sebastien Loeb Rally Challenge, and Gran Turismo Rally.
    • Weather changes include temperature differences, air pressure changes, and humidity, affecting the surface conditions of the track dynamically.
    • Weather conditions are randomized. Forecasts for your race will be available but may not be entirely accurate, just like the real world.
    • Polyphony Digital has worked to improve engine sounds.

18. Mr.Bubbles

Mr.Bubbles Guest

Ik begrijp werkelijk niet waarom onze fanboy het hier dan plaatst hoor? Ik bedoel, we laten schade zien die er gewoon echt niet uit ziet maar dan horen we geen mening. Nu krijgen we deze screens en geen enkel sprankje kritiek te bespeuren.
    E nu er de laatste tijd weer veel kritiek is ontstaan over dat de geluiden nog steeds ruk zijn komen de makers snel met een persberichtje dat de geluiden nu toch echt sterk verbeterd zijn hoor! :x

Dit gaat, als het zo doorgaat, zo'n enorme bummer worden voor de mensen die er al jaren op zitten te wachten. :emo:

19. Naughty God

Naughty God Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mensen die gaan oordelen op basis van screencaps. :emo: En wat het motorgeluid betreft, denk je nou werkelijk dat Kaz dit alleen per toeval aankondigt? Doe niet zo verschrikkelijk naïef man. :lol: Iedereen weet dat men in de laatste fase van de ontwikkeling is beland, dat het spel content wise helemaal klaar is, en dat er nu alleen maar gepolished wordt. Dat het geluid nu beter klinkt is vrij aannemelijk aangezien dit op de Gamescom al was waar te nemen.

Maar goed, blijf vooral lekker doemdenken. De rest weet wel beter als zij straks de meest ultieme en complete racer in hun handen hebben. :)

20. strapping young lad

strapping young lad Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    BRILJANT!!

Dit wordt DE race game van de eeuw.. het heeft nu echt ALLES wat ik wil van een race-game, plus de GT heritage en stijl.

Forza was leuk, maar dynamische weerseffecten, dynamische dag en nacht cyclus, een poeplading aan wagens en tracks, plus de graphics die we gewend zijn van GT is echt wat een race game van deze generatie er bovenuit doet stijgen.

Geweldig.. ga nu even wat meer nieuws opzoeken.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina