hmmm.. sorry, maar het begint nu een beetje vervelend en transparant te worden.
We hebben hier een game met een zeer goede naam en basis, die het niveau van de consoleracers flink omhoog schroeft door allerlei dingen toe te voegen die we helaas veel te weinig zien in huidige race games.
Ik kan het hele lijstje wel posten met de functies en features die GT wel heeft en 99% van de andere race games niet heeft, maar die ken jij al.
Vreemd genoeg blijf je terugkomen op alleen maar het schademodel en vooral het geluid.
Wat is het probleem? het schademodel was een verplicht nummertje en ziet er prima uit (ik zet het toch uit, boeit me niet eens) en het geluid.. tja, mischien tijd voor een nieuw setje speakers mr bubbles?
Hier klinkt het meeeeer dan degelijk, en het is inmiddels ook nog eens onder handen genomen.
Zoals ik al eerder zei, laat deze vrij objectieve, minimale puntjes maar eens met rust en kijk even verder dan het wat naieve "haha lol het klinkt voor geen meter en het ziet er niet uit lol" uitgangspunt.
Het spel biedt zzooooo veel meer momenteel, maar jij blijft steken op deze punten.. en weet wat nou zonde is, jij kan mschien al niet eens meer van de game genieten omdat je al zoveel aversie hebt voor de game, puur omdat je graag ertegen in gaat elke keer om rivanov en anderen tegen de schenen te trappen.
Zonde joh.. gewoon genieten van wat je wel gaat krijgen in deze game.
(ps, pre-order ook alvast even een GT5 kopie voor rivanov
)
Klik om te vergroten...