1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS4] Gran Turismo 5 - Deel 2

Discussie in 'Games' gestart door dantiney, 3 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mr.Bubbles

Mr.Bubbles Guest

Ja ja, dus in de laatste build die ze laten zien zit geen stof (duidelijk te zien) vervolgens roep jij dat er gewoon stof in zit. En zo gaat het de hele discussie al he. Je blijft stelselmatig ontkennen dat er mindere factoren aan de game zijn en gaat vervolgens naarstig op zoek naar tegenbewijs die je dan post met een clown smilie. Hoe volwassen.

Mijn kritische punten blijven gewoon staan, ik heb net al gezegd dat ik bijvoorbeeld het filmpje in het donker met nat wegdek wel enorm mooi vond. Ik wil de mooie dingen dus zeker wel zien, itt de meeste van jullie die kritiek direct naast zich neer leggen.

Mee eens, ik heb precies hetzelfde. Het typische Sony trucje wat we al zovaak hebben gezien. Hypen, hypen en nog eens hypen zodat het alleen maar kan tegenvallen. Mensen screens laten zien zoals we het ingame nooit zullen spelen enz. enz.

Ik hoop dat het fantastisch wordt, maar ben gewoon kritisch. :)

2. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Typisch dat het gros van de discussies hier gaat over minuscule grafische verbeterpuntjes. Het interesseert me werkelijk geen hol. Het ziet er grosso modo uit als een geweldige ervaring en ik hoop dat het vooral lekker speelt. Snap niet dat jullie zo kunnen zeiken over zulke verwaarloosbare dingetjes als wel of geen stof dat opstuift of wel of geen mudflaps die het doen laten lijken alsof de auto's zweven in de regen.

Als je daar je eindoordeel nú al vanaf aan het laten hangen bent snap ik dat niet. Sato die helemaal terughoudend is omdat de VW-busjes wel erg overdreven glinsteren :F: Man, waar gáát dit over? Laten we vooral eerst even afwachten hoe de totale spelervaring is, en dán eventueel gaan zeiken over storende (kleine) punten.

3. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Hier ga ik helemaal mee akkoord :).

4. strapping young lad

strapping young lad Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Kijk, mooi verwoord en de meest zinnige post die ik heb gezien in deze thread... :thumbs:

5. Mr.Bubbles

Mr.Bubbles Guest

Ja, dat begrijp ik best. Er staat namelijk helemaal geen kritiek in. Maar goed, laten we dit maar mooi houden als fanboytopic. Ik ben nu echt weg, het fanboygedrag staat een normale discussie hier gewoon in de weg. Ik lees na november wel dat ik gelijk heb gekregen. :)

6. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Geen kritiek? Sorry hoor, maar die post is gewoon neutraal. Er staat in dat GT5 vast wel kleine minpuntjes gaat hebben maar desondanks waarschijnlijk een geweldige ervaring gaat bieden. Niets fanboy aan imo.

Een normale discussie kun je hier inderdaad niet hebben omdat je oftwel tegenover een fanboy komt staan of tegenover een persoon die zich zowat alleen op de minpunten focust en de pluspunten helemaal negeert.

7. Mr.Bubbles

Mr.Bubbles Guest

Focus ik me alleen op de minpunten? Ik zeg continue dat ik hoop dat het een geweldige ervaring wordt, de beelden overtuigen alleen niet. Het enige wat echt geweldig was, was het filmpje in de nacht met regen. De glinstering die er op de weg ligt is geweldig. Dan weer wel stof, dan in een latere build weer niet, dan zie ik auto's glijden over de weg, dan hoor ik geluiden die niet bij sportauto's horen, dan hebben maar 200 auto's een cockpitview (het bewijs dat de game gewoon niet af is) waardoor je dus met 800 opgepoetste modellen zit.

Maar he, het is overduidelijk dat deze punten hier niet welkom zijn. Elke vorm van kritiek wordt afgedaan als gezeik, niet waar, het ligt aan een oude build, mijn inferieure speakers die ik gebruik, mijn pc speakers of aan het feit dat ik kennelijk blind ben voor de oogstrelende kwaliteit die deze game schijnt te bieden maar alleen ik niet wil/kan zien.

Ik stel voor dat dit het officiele fanboytopic wordt en critici zich hier gewoon niet meer laten zien. Kunnen de gemoederen weer een beetje tot rust komen, want alleen de critici krijgen steeds een steek onder water van de so called fanboys. Dan kunnen mannetjes als Rivanov die zich gedraagt als een groot kind in deze discussie rustig zijn filmpjes posten gevolgd door een :+

Tot november mannen, jammer dat er onvoldoende respect is om verder een discussie te kunnen voeren.

8. Naughty God

Naughty God Member

Leuk Bevonden:
    0
    :lol:

Als je iets wilt aanmerken a la, maar kom dan ook met gegronde kritiek. Ik bedoel dit slaat werkelijk alles. Mijn hemel.

9. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Jij bent net zo extreem non-fanboy als je de rest fanboy noemt. Kritisch zijn en een afwachtende, niet al te opportunistische houding hebben vind ik logisch, maar jij zoekt werkelijk tussen de zandkorrels naar het buskruit.

Het is net zo nutteloos om nu al naar kritiekpunten te zoeken en ze uit te lichten als dat het kansloos is om het spel nu al de hemel in te prijzen.

10. Ryan Mckane

Ryan Mckane Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Niemand heeft gelijk, het gaat nog altijd om meningen en smaak.
    Of is jou mening of visie meteen wet ?

11. HanTheMan

HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    74
    Ah jongens, vind het een beetje jammer dat het topic niet meer echt gaat over GT5 maar over de discussie wijze.

Ik stel voor dat we het gewoon lekker over de features van GT5 gaan hebben en elkaar in de waarde laten.. ieders mening telt positief of niet.

12. strapping young lad

Leuk Bevonden:
    0
    http://forum.xboxworld.nl/showpost.php?p=3846692&postcount=128

Je gaat de game toch niet meer kopen..

Maar doe je het stiekem toch wel, dan veel succes met het proberen te genieten van de game als hij uit is, vergeet niet dat de mudflaps niet de banden zijn, de dag en nacht transitie is te verstellen, en mochten er een paar zandkorrels missen in de final build, niet meteen je "speciaal voor GT5 gekochte" PS3 uit zetten en uit je playseat stappen om te gaan jammeren maar gewoon doorrijden... genieten jongen, want zoveel opties, bakken en banen ga je binnenkort niet via een andere game krijgen.
    Geluid uitzetten als je de motoren nog steeds als stofzuigers vindt klinken en dan zelf een motor geluid nadoen... vroem vroem.

Ondertussen moeten wij hier inderdaad maar eens goed en hard nadenken waar wij het lef vandaan halen om euforisch en positief te zijn over het grootste gedeelte van deze game en waarom wij ook niet gaan zeiken om elk klein dingetje om jouw een plezier te doen en om het stigma fanboy te vermijden.. goed punt.

en niet vergeten rivanov een kopie te sturen he, ik zie dat je je keutel al langzaam aan het intrekken bent.

Terug naar de game.. waarom kan ik in vredesnaam geen GT wheel meer vinden voor een redelijke prijs?
    Die dingen zijn echt omhoog gegaan qua prijs en nog eens moeilijk leverbaar.. Mischien dat we een GT5/GT pro wheel moeten verwachten?

(wheelstand net besteld, whoohoo!)

13. Mr.Bubbles

Mr.Bubbles Guest

Wat een ongelooflijk infantiele post. En jij verwacht nog dat je hier een normaal antwoord op krijgt? Mensen de grond in trappen, kleineren en zwart maken? Je past prima op het kleuterstoeltje naast Rivanov. :) Jullie gedragen je beide als een groot kind.

14. strapping young lad

Leuk Bevonden:
    0
    Ah joh, maak je niet sappel en heb een beetje zelfspot.

Zoals ik al zei (terug naar GT5) is het officiele stuur wel wat duurder geworden niet?

http://www.vergelijk.nl/joystick/logitech/driving_force_gt/?gclid=CIOmvMaskaQCFZcqDgod9ki0GA

Oh, en deze was nog niet gepost:

http://multiplayer.it/video/gran-turismo-5-per-ps3/gran-turismo-5-videoanteprima-tgs-2010.hi/

Paar dingen:

- Wat een mooie bak die citroën!
    - Check rond 1:45 in de tunnel, let goed op het kleine beetje regenwater wat er nog zit (midden-onder op de voorruit) dat de druppels door de g-krachten zich nog verspreiden over het raam.. lol, yamauchi en zijn details weer.
    - Yamauchi heeft de beste italiaan vertelt dat de motor geluiden zijn verbetert t.o.v. GT4 en prologue.

Laatst bewerkt: 18 sep 2010
  15. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Lol dat stuur is echt duur geworden. Ik betaalde nog 75 euro incl.
    Maar ja GT5 komt uit en dan gaat de prijs omhoog, beetje laf.

16. Sato

Sato Sato NL

Leuk Bevonden:
    0
    Aan de hand van al het commentaar op mijn laatste post,
    Hebben jullie dit filmpje wel gezien:

VW busjes in de regen replay.

Het totaalplaatje klopt gewoon niet, En ziet er gewoon onrealistisch uit.
    Glimmende busjes in een treurig grauw landschap.

Ik verwacht wel dat dit nog aangepakt zal worden door Polyphony,
    Want in de andere twee filmpjes die in hetzelfde artikel staan lijkt de balans tussen de omgeving en auto's veel beter.
    Ook werden je auto's in GT4 ook echt vies en kon je ze wassen, Dus ik heb zeker goede hoop.

En wellicht dat ik wat overgeëmotioneerd was toen ik mijn vorige post plaatste.
    Dat veranderd echter niets aan het feit dat ik nu na jarenlang fanboy te zijn geweest toch echt mijn vertrouwen in Polyphony begin te verliezen,
    En ervoor kies om voor de normale editie van de game te gaan.
    Het feit dat ik bijde limited edities totaal hun geld niet waard vind speeld daar uiteraard ook in mee,
    Beide zijn gewoon te duur voor wat je krijgt. (Zeker de limited editon van 80 Euro.)

Dat neemt echter niet weg dat ook ik in November gewoon zal genieten van GT5, En er vele uren in zal steken/verliezen.
    Ik blijf echter van mening dat Polyphony nog heel wat te leren heeft op gebied van comunicatie en Presentatie. (Elke beurs demo tot nu toe laat nieuwe dingen zien terwijl andere dingen weer ontbreken, Nu zal alles wel in de final game bij elkaar komen maar dit komt gewoon niet goed over op je fans. En zeker niet op de pers.)

We zullen het allemaal wel zien in November,

17. strapping young lad

Leuk Bevonden:
    0
    Yup.. Ik had daar ook al problemen mee.. ik ga er meer vanuit dat het komt vanwege mijn haat naar grauwe omgevingen in games, en al helemaal als het ook nog eens mistig is.

Maar ik vondt dat filmpje ook niet echt overtuigen..

18. JeePee

JeePee Guest

Wat een gezeik van sommige hier zeg. Alsof je Adriana Lima niet zou batsen als ze een klein pukkeltje op haar gezicht heeft. GT5 heeft gewoon onwijs veel te bieden in een zeer mooi jasje. Dat hier en daar een paar schoonheidsfouten te vinden zijn is toch niet meer dan normaal? Geen enkel spel is perfect.

GT5 niet willen spelen omdat het zand niet genoeg opstuift en omdat het schademodel niet goed uitgewerkt is, maar wel 37 van de 44 achievements in Forza 2 hebben :emo:

19. Naughty God

Naughty God Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ouch.

http://www.youtube.com/watch?v=CyTPUumQdIs

20. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Dat klinkt toch vrij aardig :thumbs: Vrij veel details en behoorlijk diepe klanken, zo lijkt 't.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina