1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS4] Gran Turismo 5 - Deel 2

Discussie in 'Games' gestart door dantiney, 3 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Rij je auto op max en ze gaan piepen hoor ;). Alleen in iedere race game is het iets meer overdreven omdat het een hulpmiddel is om te weten of je grip verliest. Omdat je geen auto onder je kont hebt, dus moeten ze iets anders doen om je te laten weten wanneer je grip verliest. :)

2. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Ik heb hem zelf ook heel even twee keer gespeeld met stuur, maar helaas werkte het echt ronduit kut. Niet zozeer door de game maar door het stuur die zowat alles vanzelf deed en niet in te stellen was.

3. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Moet iedereen maar een stuur halen met Force Feedback! :+

4. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Dan nog. :)
    Banden geluid geeft nog dat extra beetje feedback. :)

5. strapping young lad

strapping young lad Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    gtplanet ;)

Nee echt, de mensen die het wel wat vonden of niks erop aan te merken hadden gaan dat denk ik niet apart posten.. de mensen MET kritiek op de game doen dit wel.
    En daar is niks mis mee, ik hoop alleen dat ze echt een oudere build te pakken hadden (hoofdreden waarom ik dat artikel plaatste btw) of de settings niet goed hadden staan.

Het lijkt me gewoon zo sterk dat als je ziet hoe goed prologue en GT academy eruitzagen (voor hun tijd) en hoe het speelde, dat er dan opeens zo'n groot verschil in zit en dat nu opeens alles ronduit kut is.

Ook denk ik dat er wel wat groter alarm zou worden geslagen nadat duizenden mensen wereldwijd die pod demos hebben geprobeerd en dat alles inderdaad niet in orde was zoals prologue en academy dat al wel waren... nu lees ik twee mensen die het nog niks vonden.. is toch niet veel in verhouding met hoeveel mensen de demos hebben gespeeld?

6. Sato

Sato Sato NL

Leuk Bevonden:
    0
    In die Quotes hierboven lees ik ook dat die persoon niet gedoseerd gas kon geven met de X knop en zegt hij dat het wel kan met de triggers. (Maar niet mogelijk was in de demo die hij speelde.)

Maar in GT5 Prologue heb ik ervaren dat je het gasgeven beter met de rechterstick kunt doen omdat de trigger niet gevoelig genoeg is (Geen gas, half gas of vol gas met de trigger tegenover traploos en perfect gedoseerd met de tumbstick.)

Vraag me dus af hoe anderen dat ervaren hebben?

7. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Om ff wat dingen op te helderen:

Ja, ik speel regelmatig racegames. Groot fan v/d Dirt series alleen dat gebruik ik niet als vergelijkings materiaal tov GT5. Daarnaast heel wat tijd gestoken in de Forza's, TD's, NFS, PGR etc. Dus heb redelijk een idee wat er allemaal is, wat de verschillende stijlen zijn etc.
    En nee, ik ben niet de beste in racegames.

Ik ben niet uitermate negatief in GT5, alleen teleurgesteld.
    Het is tenslotte GT toch altijd geweest die de quote: "The real drivings simulator" draagt?
    Zoals duidelijk op de cover staat
    Kom dus niet aan met dat ik niet weet wat GT inhoud.
    Dus ja, ik verwachte een echte race simulatie waarin de werkelijkheid zogoed mogelijk nagebootst word. Hierin viel GT5 mij erg tegen, de punten heb ik al redelijk uitgelegd.
    De auto's zelf zien er goed uit, en de details in de dashboards in de auto's waarin wij konden rijden waren geweldig, hoewel ik al gelezen heb dat dit alleen voor de wat exclusieve auto's het geval was(en laten dit nu net de auto's zijn waarmee wij konden rijden)
    Alleen hier en daar zitten nog wat kartelige randjes, schaduwen zijn niet helemaal top uitgewerkt, en zoals MM al aangaf; geen details in je achteruit kijk spiegel.
    En het rijgedrag v/d auto's zelf vond ik voor een sim ook erg tegenvallen.

Die mensen die bij zo'n demo pod staan te spelen zullen hooguit anderhalf minuut gespeeld hebben gezien je dan uit je race sessie gegooid word. Wellicht zullen ze meerdere malen de potjes opgestart hebben.
    Daarnaast, dan sta je in zo'n drukke winkel, een spel te spelen waar je zelf helemaal hyped up over ben.
    Je bent dan zo blij dat je eindelijk het spel mag spelen waar je al zolang op wacht, en waarover zo'n hype hangt.
    Denk je dan echt dat je gaat letten op de kleine dingetjes?

8. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Dan kunnen we elkaar een hand geven.

9. Ryan Mckane

Ryan Mckane Active Member

Leuk Bevonden:
    2
  10. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    wtf, is het marketingbudget nu al op?

11. Sato

Sato Sato NL

Leuk Bevonden:
    0
    1:43 Modelletjes, Heeft dus aardig wat gekost hoor.

12. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Benieuwd naar het eindresultaat! 8)

13. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
  14. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Nee inderdaad! :+

15. Mr.Bubbles

Mr.Bubbles Guest

Voor het eerst waarschijnlijk. :thumbs:

Goede uitleg, ik ben benieuwd of er nog een serieuze reactie komt van de mensen die tot nu toe vooral naar de positieve kanten hebben gekeken.

Leuk gedaan inderdaad, ik vind het alleen jammer dat je zo duidelijk kunt zien dat het op een glijbaan gemaakt wordt. Niet helemaal in lijn met de game.

16. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    er zijn genoeg mensen die het onderstrepen iig.

17. Mr.Bubbles

Mr.Bubbles Guest

Waar heb je deze quote vandaan?

18. Ryan Mckane

Leuk Bevonden:
    2
    Laatst bewerkt: 6 okt 2010
  19. strapping young lad

strapping young lad Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nascar vindt ik echt heel tof, dan wel op ovals zoals het hoort natuurlijk :cool:.. ben benieuwd hoeveel regels ze in GT5 hebben gestopt, hoe de pitstops werken, slijtage, benzineverlies, etc...

20. Ryan Mckane

Leuk Bevonden:
    2
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina