1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS4] Gran Turismo 5 - Deel 2

Discussie in 'Games' gestart door dantiney, 3 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. egelhunter

egelhunter It's all in the game

Leuk Bevonden:
    49
    Ik kocht net een bmw Z4. Eerst 30 seconden laden tot ik dat filmpje kreeg dat die auto in het donker naar je toe rijd. Toen ging ik terug naar het GT menu en kreeg ik zonder grap... heb het bijgehouden: precies 2 min. laadtijd!! En een race laden duurt bij mij langer dan 30 seconden.

Heb steeds meer het gevoel dat ik een miskoop heb gedaan. Hij valt idd erg tegen.

2. Sander H

Sander H Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    2 minuten, hm dat heb ik nog niet meegemaakt :confused:

3. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Open Lounge.

Wat is Photo Travel verslavend zeg! Zal zo wat foto's plaatsen van m'n M3! :cool:

/edit:

Laatst bewerkt: 24 nov 2010
  4. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Je kan veel zeggen, maar de photomode ziet er wel verdomd mooi uit. Sommige auto's komen er echt als plaatjes uit te zien _O_

5. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Het detail is gewoon waanzinnig. Kan gewoon uren spenderen in Photo Travel!

Zojuist even m'n Collectors Edition code ingevoerd. Heb nu Dynamisch XMB thema en 5 Chrome Line wagens.

6. HanTheMan

HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    74
    Misschien vreemd maar ik heb het idee dat de laadtijden bij mij langer worden!
    Ook als ik bijv in het hoofdmenu op GTHOME klik bijft het pijltje lang staan..
    Servers overlast ofzo? kreeg net ook al een connection to the server could not be established

7. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Hij vind bij mij ook geen servers om online te racen.

8. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4

Wordt stapelgek van die idiote laadtijden (PS3 60GB) :mad:
    Het lijkt dat de PS3 is vast gelopen want er knippert zelfs geen HDD ledje.

9. VanDen

VanDen Denvan

Leuk Bevonden:
    28
    Rivanov heb je die code's al ingelost van de gratis auto's? Had gelijk 6 dure auto's startklaar in tegenstelling tot Forza waar je ze alsnog moest kopen.

Wat is het toch heerlijk om met een SLS AMG over de Nordschleife heen te gaan. :D
    Heb me in tijden niet zo vermaakt met een racespel. De oude GT4 herinneringen komen weer naar boven. Alles voelt zo goed aan.

Over het geluid gesproken. In de auto valt het wel tegen ja, maar daarbuiten is het echte genieten.

De ai doet het ook wel aardig. Ze wijken meestal wel van de racelijn af als jij echt in de weg zit. Zitten vaak ook met elkaar te vechten.

10. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    De wagens zijn nu toegevoegd aan m'n garage. Zometeen 's even foto's van maken. :cool:

11. Sander H

Sander H Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Toevallig had ik net ook dat hij een minuut lang 'vast' bleef zitten in het GTlife menu. Even op GTPlanet gekeken en het schijnt dat dat door zwaar belaste servers komt..

12. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    hier ook , ben maar even uit PSN gesigned. kutvoorelkaar show

13. Sander H

Sander H Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ach als dat het enige is hoor je mij niet klagen, als je zag wat een zooitje het elk jaar weer is met een CoD game de eerste week na de launch :p

14. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    met BO ging het prima volgens mij, MW2 was wel een puinzooi inderdaad (maar nog lang niet zo erg als bij BFBC2)

voor de mensen die met controller spelen, hebben jullie remmen en gas op de triggers gezet?

ik kan met de knoppen niet echt gedoseerd gas geven maar vind de triggers van de ds3 ook niet echt geweldig..

15. Vegetom

Vegetom whojow!

Leuk Bevonden:
    3
    Schrik toch wel ff van deze gallary met 1080P GT5 screens. :eek:
    Dat zijn niet de screens die Sony ons heeft laten zien..

16. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Tuurlijk niet, dat zijn gameplay screens. Geen enkel publisher van race games laat ooit gameplay screens los (of toch zelden) ;). Quasi elke racegame heeft enkel screens vanuit de photo mode.

17. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Ik heb net mn eerste paar beginner A-spec races gereden en het ziet er dan inderdaad niet geweldig uit.

Sterker nog , het ziet er beduidend minder uit dan Forza

maar volgens mij als je de juiste track + de juiste auto's hebt dan ziet het er ineens wel weer erg goed uit.

jammer dat het zo wisselend is.

En die schaduwen kunnen echt niet meer, Wtf

edit:// En dat geluid van 2 kartonnen dozen die elkaar raken als je een botsing hebt slaat ook nergens op.

Maar het stuurt verder wel lekker en ik heb al een paar leuke momentjes met de AI gehad. Waardoor ik in 1 race zijwaarts als eerste over de streep kwam :+

18. Wildstylez NL

Wildstylez NL Kapitein Iglo

Leuk Bevonden:
    3
    Nu paar uurtjes in door gebracht. Vind het spel ook echt niet mooi tot nu toe.
    Zelfs me vriendin kwam met die opmerking terwijl die het echt niks vind GAMES.

Het race gevoel is sowieso wel heerlijk. Toch net ff stuk realistischer dan forza.

19. Revan NL

Revan NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Remmen en gas geven doe ik met de triggers, maar ik raad je echt aan om de RealTriggers van Gioteck te kopen. De originele zijn idd kut

20. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina