Hmm, Had liever de amerikaanse special edition gehad.
Vind het orange modelautotje niet mooi, Had hem liever in het zwart of zilver.
Sleutelhanger en usb stick?, De orginaliteit straalt ervanaf... (Juist ja, Forza 3 LE.)
Portomonee en boeken zijn wel vet.
Maar je betaald ook voor deelname aan een wedstrijd waar je niet aan kunt meedoen.
Nee dan word het toch gewoon de Special edition voor mij. Zit ook de Apex drivers guide bij.
Blijf ik wel nog met een vraagje zitten:
Bij de Signature krijg je 5 Chromeline en 6 Stealt cars.
Bij de Special edition krijg je dezelfde 5 Chromeline cars, Maar dan word het onduidelijk voor mij: Krijg je bij de special edition ook nog de 6 Stealtcars? Of hangt dat dan af van waar je preorderd?
Want die stealt Mazda 787B moet ik uiteraard hebben. (De rest spreekt me heel wat minder aan.)
Edit: Heb jullie maar gespaard en een post op GTPlanet.net geplaatst.
(Heb namelijk behoorlijk mijn bedenkingen bij die kans om een SLS te winnen, En de prijzen plus inhoud van de Signature en Collectors Editions.)
Vind de Collectors Edition dan eerlijk gezegt dan ook te duur, 20 euro extra voor alleen een boek. Nee bedankt, Ik pak de normale versie dan wel.
Begrijp me niet verkeerd, ik koop graag een LE of CE, Maar dan moet het ook wel de moeite waard zijn.
Als ik de Collectors Edition ergens voor 65 euro kan krijgen dan bestel ik hem, anders niet. Vind die chrome look cars echt totaal niet mooi.
Laatst bewerkt: 5 aug 2010