1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS4] Gran Turismo 5 - Deel 3

Discussie in 'Games' gestart door HanTheMan, 25 nov 2010.

1. svenn15

svenn15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb 1 licentie voltooid en zit nu al aan 4 % wel snel precies of niet ?
    Kan je ergens ook je tijden bekijken hoelang je al gespeeld hebt ?

Laatst bewerkt: 28 nov 2010
  2. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Ik weet het gewoon niet met Gran Turismo 5 :+

Heb er nu aardig wat uurtjes in gestoken maar het spel weet me gewoon niet geheel te overtuigen. En toch blijf ik het maar spelen om het steeds weer een kans te geven. Saai is het wat mij betreft niet, diversiteit is er namelijk genoeg, vooral het halen van licenties vind ik wel tof en het is nog best pittig ook. Maar op de een of andere manier vind ik niet zo lekker spelen als bijvoorbeeld Forza Motorsport 3 op de Xbox 360. Aan de grafische tekortkomingen begin ik me nu ook steeds meer te ergeren, soms is het echt dramatisch slecht. Voor een game die +/- vijf jaar in ontwikkeling is geweest had ik toch iets meer verwacht. Ik heb geprobeerd naast me neer te leggen dat GT5 een race-game is maar het wil niet echt lukken :{

Overigens speel ik het spel sinds vrijdag met de Real Triggers van Gioteck. Een paar mensen hier hadden gevraagd om een impressie. Het speelt iets beter maar nog steeds niet zo pro als met een Xbox 360 controller. De triggers liggen iets beter in de hand en de kans dat je vingers er van afglijden is aanzienlijk kleiner. Aanrader, niet alleen voor GT5 maar gewoon voor het gamen op de PlayStation 3 in het algemeen.

3. FrostbiteNL

FrostbiteNL As We Fight

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind de triggers van de PS3 controller ook behoorlijk slecht. Moet ook zeggen dat dit mijn eerste racegame op de PS3 is, dus ik ook totaal niet gewend ben aan die triggers. Met de Xbox controller heb ik het gevoel dat je vrij nauwkeurig je gas kan doseren.

Ik speel overigens met de rechter analoge stick voor gas/remmen. In het begin is dit misschien even wennen, maar nu vind ik het wel lekker spelen.

4. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Gas geven doe ik nu maar met dat rechterpookje i.p.v de rechtertrigger omdat ik na een tijdje kramp in m'n duim kreeg onder andere. En met zweethandjes glijdt je zo van die trigger af inderdaad. :9

5. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    maar mijn opmerking boven de jouwe had je ook gelezen? O-)

6. Sato

Sato Sato NL

Leuk Bevonden:
    0
    Dat kan ja, 70.000 Credits in 4 minuten (Inclusief laadtijden.)
    Komt neer op 700.000 Credits in 40 minuten en 1.400.000 in 1 uur en 20 minuten.
    2.100.000 in 2 uur.
    En zo verder... (Het race event waar ik het over heb is de 2de race van 'Like The Wind' in het 'Extreme' lijstje, Level 21 vereist.)

En dan kom je er wel om mooie auto's te kopen.

Laatst bewerkt: 28 nov 2010
  7. AntraXxX

Leuk Bevonden:
    214
    Maar denk dat het wel gruwelijk zal vervelen, steeds hetzelfde rondje met de kart. :9 Maar waar een wil is, is een weg!

8. Mr.Bubbles

Mr.Bubbles Guest

Zeker! Zie de vorige pagina! :thumbs:
    Hmm, zover ben ik helaas nog lang niet. Ik ben nu level 15 en zit me nu al te bedenken hoe ik snel richting level 20 kan. Met de races in A Spec zal het niet zo snel gaan ben ik bang. :{

Dat is waar, maar dat is uiteindelijk met elke race game zo.

9. AntraXxX

Leuk Bevonden:
    214
    Ik zit nu ook bijna op level 16 en ik heb eigenlijk tot nu toe alleen maar alle licensies tot Supersport gedaan en alle Special Events die ik tot nu toe kan gedaan.
    Ik heb pas iets van 3 of 4 onderdelen binnen A-Spec gedaan.

Ben nu bezig met het Rally onderdeel voor auto's met max 350PK. Races in de sneeuw zijn echt easy niet normaal, terwijl ik op grind stukken minder ben en niet eens eerste word. Erg vreemd hoe dat komt, terwijl ik in de sneeuw m'n tegenstanders op meer dan 90 sec achterstand rijdt.

@ Mr Bubbles, bij de laatste kartrace die je unlocked bij level 17 kun je 120.000 cr verdienen. Je kunt hem niet steeds opnieuw doen las ik, maar toch weer ff lekker meegenomen.

10. svenn15

svenn15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb nu een goed uurtje gespeeld en de game bevalt me wel.
    Ziet er goed uit en de auto's zijn leuk en rijden goed.

Wel jammer dat als je 120 km rijd je het gewoon niet merkt ,je voelt de snelheid in de game niet en dat was ook bij gt4 het geval.

Iemand een idee of je ergens kan terug kijken hoelang je al gespeeld hebt ,kan het nergens terug vinden.

11. Sander H

Sander H Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Snelheidsgevoel is in bumper en cockpit cam toch wel duidelijk te merken vind ik, alleen met de chasecam lijkt het alsof je stil staat :p

Mijn oogst van vandaag:

12. VanDen

VanDen Denvan

Leuk Bevonden:
    28
  13. Mr.Bubbles

Mr.Bubbles Guest

Mooie piccas mannen, maar die schade aan die Mercedes is echt om te huilen zeg. :emo:

14. VanDen

VanDen Denvan

Leuk Bevonden:
    28
    Die schade was van een Level 10 nog. Vorige week Woensdag gemaakt. :+

Laatst bewerkt: 29 nov 2010
  15. svenn15

svenn15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zit nu aan 9 % al,gaat erg snel of is dit alleen maar op het begin van de game ?

16. Mr.Bubbles

Mr.Bubbles Guest

Volgens mij is er bij 40% al niks meer te doen, dus je zult alles wel op gold moeten hebben wil je de 100% halen denk ik.

17. svenn15

svenn15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wel jammer,gt4 was toch een heel stuk groter ?

18. Sander H

Sander H Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Let wel op dat je in het begin al vrij snel 1 of 2 procent er bij krijgt voor 2 flut races van 2 of 3 rondjes. Later krijg je nog steeds 1 of 2 procent erbij maar dan voor een endurance race van weet ik hoelang :)

19. Mr.Bubbles

Mr.Bubbles Guest

Ben benieuwd wat de Endurance gaat opleveren qua XP en cash.

20. Sato

Sato Sato NL

Leuk Bevonden:
    0
    Photo Mode Time:

Vooruit dan, Ook nog een foto van een Auto:

PS:
    Zoek de Hidden Trophy

Laatst bewerkt: 29 nov 2010

Deel Deze Pagina