1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS4] Gran Turismo 5 - Deel 3

Discussie in 'Games' gestart door HanTheMan, 25 nov 2010.

1. HanTheMan

HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    74
    Hoe realistisch is het rallyrijden eigenlijk?
    Ik haal telkens net een bronzen plak met die races maar heb het gevoel dat ik het echt flink fout doe.
    (klinkt ook net of alles kapot aan het gaan is als ik een rally rijdt :+)

Wat is jullie favo auto van het moment?(en in je bezig)
    Die van mij is mijn 458 Italia helemaal getuned.. supermachine

2. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Van een game die 6 jaar in ontwikkeling is geweest mag je toch wel iets verwachten. :)

3. strapping young lad

strapping young lad Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Net de mclaren F1 gekocht, echt heeel tof! en nu net de honda takata dome.. ook heel tof, alleen wat minder spectaculair dan de F1.

Rally rijden is pittig inderdaad.. bedoel je die loeb challenges? daar is het echt een kwestie van ritmerijden en heel anders rijden dan je gewend bent.. vooral manual schakelen vondt ik daar helpen (heb nu alle challenges op gold van loeb).

Die andere rally challenges kan ik me niet in verdiepen.. te lange laadtijden en niet echt goed uitgewerkt.

4. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    De rally dingen die ik tegenkwam bij de license tests haalde ik allemaal in 1 keer op goud met de controller....Dus ik weet niet hoe de races zijn :+

5. Ryan Mckane

Ryan Mckane Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    foutjuh! DEL!

Laatst bewerkt: 2 dec 2010
  6. Ryan Mckane

Ryan Mckane Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Mee eens hierboven.
    Ik snap de vergelijking met Forza wel.
    Heb het zelf namelijk ook.
    Met Forza is het verschil stukken minder qua rijden, of je nu in een F430 rijdt of in een 350Z, op één of andere manier blijven ze allemaal identiek gedrag vertonen in de bochten.
    Anyway, ik vind Forza de 2e beste race game die er bestaat, omdat de opzet nagenoeg hetzelfde is als in GT, en GT blijft voor mij de god van alle games. (mijn mening he)

7. strapping young lad

Leuk Bevonden:
    0
    Forza blijft voor mij persoonlijk altijd "die game die moest komen van microsoft om GT concurrentie te bieden".. en verdomd, het lukt ze ook nog! :thumbs:
    Maar forza 3 vondt ik laaang niet zo goed als forza 2.. meesterlijke game is dat nog steeds. (kan ik nog uren spelen).

Hopelijk dat forza 4 wel wat meer een eigen kant op gaat.. dus niet snel wat nascar bakken erin gooien zodra ze te horen hebben gekregen dat GT5 ook nascar gaat krijgen, maar gewoon echt een eigen weg kiezen zoals ze met de editor deden. (ook briljant).

8. NuclearGoat

NuclearGoat PSN: Acrillic

Leuk Bevonden:
    863
    Heeft iemand misschien een lijstje met welke auto je wint bij events? Heb al drie keer gehad dat ik een auto kocht en vervolgens kreeg door een gewonnen event :+.

9. Sander H

Sander H Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  10. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Nice, weet ik dus meteen dat die Red Bull Prototype auto op level 30 te verdienen valt!

A-Spec is gewoon minder vergeleken met de career van Forza 3, o.a door onzin zoals het niet hebben van een PI-index, te weinig auto's die je kunt gebruiken etc. Hier zitten dan wel meer verschillende soorten races zoals kart, NASCAR en rally in maargoed. Special Events en Licenses (wat heb je hier eigenlijk aan?!) zijn wel een pluspunt en zijn echt leuk om te doen.

11. Sander H

Sander H Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    XP en auto's verdienen :) (telt ook voor je voortgang, special events niet volgens mij)

Heb zelf nu 50 goud, ben nog niet aan de laatste 10 begonnen.

Wat plaatjes van leuke momentjes in de AMG challenge:

12. strapping young lad

Leuk Bevonden:
    0
  13. AntraXxX

Leuk Bevonden:
    214
    Leip, gewoon ff meer dan 25 sec sneller dan het F1 baanrecord. 8)

14. Luca

Luca Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Omdat het kan, nog maar een foto:

15. capullo

capullo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  16. HanTheMan

HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    74
    Whaaa kawagroene lambo :thumbs:

17. AntraXxX

Leuk Bevonden:
    214
  18. da_ruub

da_ruub Active Member

Leuk Bevonden:
    320
    Toen ik er onlangs mee patste vond ik het erg tegenvallen. Misschien had ik kwa graphics toch wat meer verwacht...
    Maar nu ik 'm een paar dagen aan het spelen ben, begin ik het spel steeds meer te waarderen. Tot mijn verbazing vind ik nu toch wel bruut!
    Helaas blijkt wel weer pijnlijk hoe slecht ik ben, want sommige special events krijg ik niet een op zilver voor elkaar (bijvoorbeeld dat nascar racen met die pylonen aan de binnenkant... na een uur lang proberen zilver te halen ben ik maar door gegaan naar de volgende race:+

19. strapping young lad

Leuk Bevonden:
    0
    Nascar is ook echt pittig ruub.. maar probeer maar eens je stabillity manager aan te zetten tijdens die cone challenges.. heeft mij enorm geholpen (met name in de cockpitview, minder getril).

20. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    Wow!
    Vandaag mijn speedblack EVO binnen en wat een verschil met joystick --> stuur.
    Ik had wel verwacht dat het sturen wat makkelijker ging --> het lijkt wel alsof hij niet ver genoeg " uitslaat"

Kan je dit instellen? Ik heb een driving force EX :) Dus niet compatible (tis in feite een pc stuur).

Deel Deze Pagina