1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS4] Gran Turismo 5 - Deel 3

Discussie in 'Games' gestart door HanTheMan, 25 nov 2010.

1. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Jij ook al aan het twijfelen? Ik had na alle negatieve ervaringen hier besloten 'm niet te gaan halen maar toch kijk ik hier steeds weer, fuuuu :mad:

2. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Ja, ik heb destijds wel GT:proloque gekocht bij aanschaf van m'n PS3 maar die heb ik toen niet echt veel gespeeld dus ben wel benieuwd hoe het hele plaatje in elkaar zal zitten. In het begin vd release hoorde je best veel negatieve dingen maar ik blijf hier ook maar terugkomen :9. En langzaam aan begint het toch goed te kriebelen!

3. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Toch lees ik van genoeg mensen hele positieve berichten, dat de graphics juist prachtig zijn, alleen niet altijd helaas. Ook van die mensen hoor ik geen klachten over de geluiden van de autos. En zoals sommige reviews zeggen dat Forza 3 qua graphics het uiteindelijk wint, dat noemen ze echt belachelijk. Maar ja....de meningen verschillen altijd, maar het valt me wel op.

Waar kan ik een beetje nieuwe gameplay videos bekijken, en ook die mooie kwaliteit zijn? Want die op Gametrailers.com zijn gewoon lelijk.

4. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Wat het een beetje is is dat Forza 3 gewoon door het hele spel heen qua graphics gewoon goed is, laten we zeggen een dikke 8. En GT5 is soms een 10 en soms een 6 en dat vinden mensen vervelend (ik ook)

5. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    En wat vind jij dan van het geluid in GT5? Ik speelde Forza 3 gisteren en ook qua geluid was dat prima, zowel in de cockpit als buiten de auto,etc. Maar hierover hoor ik genoeg klachten over GT5 weer.

6. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Tsja , daar kan ik niet zo heel veel over zeggen aangezien ik geen idee heb hoe de auto's in he techt horen te klinken. Ik heb er niet echt een oor voor.

En daarnaast heb ik alleen nog maar in kleine normale auto's gereden.

Enige zinnige wat ik erover kan zeggen is dat ik met de camera achter de auto het geluid mooier vind.

Schijnt dat dat komt omdat je dan de uitlaat meer hoort en er meer bas in zit.

7. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Is ook logisch natuurlijk. ;)
    Als je achter een auto staat hoor je het geluid beter als je voor de auto staat. En als je binnen zit.

8. Wildstylez NL

Wildstylez NL Kapitein Iglo

Leuk Bevonden:
    3
    Iemand enige idee hoe ik die pokke muziek uitzet:p. Wordt helemaal paranaoia van die liftmuziek.

9. Nukem 007

Nukem 007 Tots units fem força

Leuk Bevonden:
    453
    Ik ga hem zaterdag misschien halen! Kan je trouwens split-screen multiplayer spelen?

10. Martijn NL

Martijn NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Haha mooi he , alsof je bij de chinees aan het wachten bent :+

Ik wou gister nog ff spelen maar hij wil maar niet opstarten.
    Eerst duurt het 5 minuten voordat die opeens zegt dat hij geen verbinding met de server kan maken en daarna blijft gewoon het beeld gewoon zwart met het zilveren gt logo :mad:

11. DLERIA

DLERIA Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    De negatieve reacties zijn ook vooral van mensen die hem na een paar uurtjes spelen weer te koop zetten, dan heb je nog niks van de game gezien en het begin is gewoon een beetje saai door de trage auto`s etc. kom je wat verder word het zo vet
    Heb forza 3 veel gespeeld en vond die geweldig, dit is wat anders maar ik vind gt5 op een andere manier dan net zo goed, tuurlijk zitten er wel wat foutjes in maar die heb ik niet door als je lekker aan het gassen bent

12. Wildstylez NL

Wildstylez NL Kapitein Iglo

Leuk Bevonden:
    3
    Wordt er echt helemaal gek van! Heb echt ook overal zitten kijken maar nergens kan ik vinden om het uit te zetten.

Ene kant is het spel echt heel gaaf andere kant is het echt een grote fail. Terwijl ik dit aan het typen ben zit ik te hopen dat die verder gaat met opstarten. Zit midden een championship maar ben bang dat ik die weer voor de 10de keer over nieuw kan doen. Omdat het spel om de haverklap vast loopt. Denk dat die ondertussen al zeker 40 keer is vastgelopen(ondanks dat ik de internetkabel eruit heb)

Enige positieve wat ik heb. Is dat het racen echt realistisch aanvoelt en het bij tijd en wijle er mooi uit kan zien.

Edit: Wel de !@#$%^&*()(*&^%$# spel opnieuw opgestart. Loopt die weer vast in me garage. Het spel krijgt in ieder geval 1 award voor meeste vast lopen en gedult op de proef stellen!

Laatst bewerkt: 25 nov 2010
  13. DLERIA

DLERIA Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Martijn, al had je een beetje opgeled in dit topic word er vaak gezegd dat als je die problemen hebt je offline moet spelen:9 heb je nergens last van

Word nu ook gezegd in de berichten bij het beginscherm in gt5;)

14. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Wat een klote event! De Lotus Elise op Top Gear Test Track!!! :mad:

15. Excalibur

Excalibur Advanced user

Leuk Bevonden:
    0
    Sony is bekent met de lange laadtijden, dit komt vooral doordat heel de game door het spel vebinding heeft met de gt servers. En die servers zijn overbelast waar ze al aan werken. Het beste kan je offline spelen.

Jullie mogen mij ook toevoegen: PSN ID: MiNiSo

16. VanDen

VanDen Denvan

Leuk Bevonden:
    28
    Ik heb hier geen last van vastlopers of enige vertragingen.
    Volgens mij was er haast niemand die die problemen heeft gemeld.

17. Sander H

Sander H Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind GT5 ook nog steeds mooier dan Forza 3. Dat komt grotendeels door de belichting die ik een stuk realistischer vind ogen. Ook komen de kleuren een stuk beter naar voren daardoor. Het is denk ik een kwestie van smaak en stijl wat je aanspreekt. Dan mogen er wat issues zijn met de AA en schaduwen, maar dat valt voor mij persoonlijk amper op.

Het geluid van de Premium wagens is gewoon goed te noemen, vooral in de chase camera klinken ze heel lekker. De standards zijn wat minder inderdaad, maar ik kan me er niet druk om maken.

Het rijgedrag en physics is uiteindelijk waar het om draait, en daarin is in mijn ogen GT5 heer en meester, zowel met controller als met stuur en pedalen. Misschien wat overbodig om te zeggen maar ik zit met Forza 3 op 92.6%, dus het is niet zomaar uit de mouw geschud :p

Ik heb nog geen vastlopers gehad, alleen dat hij soms lang moet laden maar dat is een bekend probleem. Als hij zelfs vastloopt zonder internet connectie is er iets mis met je PS3 of met de disc van GT5.

---

NASCAR tijd :9:

18. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Waar kan ik gewoon een nachtrace kiezen?
    Want als ik Arcade Mode of Practice doe en ik kies de Nordschleife met Changeable Weather dan kan ik verder niets wijzigen. Kan ik niet gewoon kiezen dat ik in de nacht start?

19. Signex

Signex RIP Paul Walker!

Leuk Bevonden:
    9
    Omg wat wil ik dit spel graag, hopelijk ligt er nog een kopie morgen in Winschoten :D
    ziet GT5 er ook beter uit dan Prologue? Volgens vele screenshot lijkt het me wel.

20. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Ik heb gister wel vertraging en ook 2 vastlopers gehad maar dat was
    opgelost zodra ik niet meer op PSN zat

Deel Deze Pagina