1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS4] Gran Turismo 5 - Deel 3

Discussie in 'Games' gestart door HanTheMan, 25 nov 2010.

1. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Waarom geef je dan ook een miljoen uit aan een fucking Enzo?! :+
    Beter had je een Mclaren gehaalt van een miljoen.

2. Mr.Bubbles

Mr.Bubbles Guest

Mja, ik heb die goedkopere McLaren en die heb ik nu getuned tot 850pk ofzo. Vind de Enzo gewoon een geweldige Ferrari, maar hij valt in deze game toch wat tegen.
    Krijg zeker maar de helft terug als ik em verkoop? :F:

3. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Die goedkopere Mclaren wil die een beetje?
    Als ik een Mclaren zou kopen dan zou het de F1 zijn, vind dat echt een geweldige auto (jeugdsentiment -> NFS ^^).

Wat ook gewoon stom is dat voor elke auto elke upgrades hetzelfde kosten..
    Bij Forza 3 had je een Peugeot 206 bijvoorbeeld voor €100.000 full upgraded terwijl dat bij sommige exotics pas bij €350.000 was.

Laatst bewerkt: 5 dec 2010
  4. Mr.Bubbles

Mr.Bubbles Guest

Die goedkope is echt bruut. Echt de beste aankoop tot nu toe in het spel omdat je hem ook voor redelijk wat races kunt gebruiken. :thumbs:

Wtf, wat is die AMG challenge voor gevorderden slecht gedaan zeg, bij het minste of geringste vlieg je al van de baan omdat ie nat is. Auto's zouden toch wel iets meer grip mogen hebben, lijkt me een stuk realistischer.

Laatst bewerkt door een moderator: 6 dec 2010
  5. Ryan Mckane

Ryan Mckane Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Er staat ook duidelijk dat je heel anders zal moeten rijden op die baan als die nat is, net als in het echt.
    Veel hoogte verschillen en veel rem punten die er voor zorgen dat je al snel gezien bent, vooral als het nat is.

6. Mr.Bubbles

Mr.Bubbles Guest

Ja dat geloof ik allemaal wel, maar zelfs al rij je 50 dan glijd je nog direct van de baan. Nou da gebeurt met mijn eigen auto niet eens en dat is verre van een sportwagen.

7. strapping young lad

strapping young lad Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het hangt er natuurlijk vanaf hoe hard het regent, welke banden onder AMG zitten, wat voor settings jij wel of niet aan hebt staan (traction, ABS, stabillity manager).. soms kunnen zelfs formula 1 races niet worden gereden vanwege de hoeveelheid regen MET regenbanden eronder.

Leuke uitdaging toch joh.. mischien niet 100% realistisch.. of wel, afhankelijk van de bovengenoemde punten.

8. strapping young lad

strapping young lad Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Laatst bewerkt: 7 dec 2010
  9. Mr.Bubbles

Mr.Bubbles Guest

Ja dat is ook zo, straks maar weer eens proberen. :thumbs:

10. Maver21

Maver21 *PS4-BOX-one*

Leuk Bevonden:
    20
    me allereerste foto gemaakt, ik vind hem erg geslaagd :D:D

11. HanTheMan

HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    74
    Gisteren eindelijk Brons gehaald met die Lotus Elise op de TopGear track.
    Moest wel wat assistenties aanzetten.

Rijden jullie trouwens ook gewoon met alle assistenties uit en op Manual?

12. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    Voor die challenge niet ;)

Die Lotus is net mijn renault clio in 20 cm sneeuw.....

13. capullo

capullo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ben nu level 21 en wou die special stage doen van level 21.
    Ik probeerde het eerst met mijn monsterwagen de Mclaren f1 maar werd compleet weggereden.
    Toen dacht ik, ik heb nog 500.000 credits, dus kocht ik de subaru sportwagen met al die stickers, maar dat is al helemaal een drama wagen....
    Wie weet met welke wagen het makkelijk te doen is, maar wel in het achterhoofd dat ik totaal geen credits en wagens heb om te verkopen (mocht die subaru niet eens verkopen).
    Ik wil nu dus opnieuw spare, maar voor welke auto?

BVD

14. Mr.Bubbles

Mr.Bubbles Guest

Poeh, net weer een update van 149mb. Ze zijn lekker bezig. Als het zo doorgaat kan ik wel uitkijken naar een PS3 met een dikkere HDD. :x

15. HanTheMan

HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    74
    Dude, ik weet dat je niet graag aan je PS3 rommelt maar koop toch gewoon een goede HDD van 320Gig (of hoger).
    Scheelt geld en het maakt niet meer uit hoeveel je moet installeren :) als je in de buurt woont wil ik je nog wel een keer helpen :)

16. Mr.Bubbles

Mr.Bubbles Guest

Mja, ik weer het. Ik heb alleen echt geen zin dat de zaak het begeeft. Hij doet het tot nu toe gewoon altijd super. Woon jammer genoeg niet in de buurt, zit een heel stuk naar het noorden.
    Hoe zet je al die data trouwens over?

Ik heb trouwens wat vreemds ik GT. De slipsporen blijven bij mij in een aantal gevallen maar een ronde staan. Als ik er dan aan kom rijden verdwijnen ze voor me. :{
    Het vreemde is dus dat het niet bij elke ronde zo is, of structureel bij elke baan.

17. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    serieus een nieuwe hd er in valt niet echter onder de noemer 'rommelen aan' ;)

18. jan_tran

jan_tran Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    In het systeem-instellingen menu zit een functie die je stap voor stap door het proces neemt. Het beste kun je alvorens eerst je downloaded data verwijderen zodat je alleen je essentiële data (savegames, profiles) overneemt, bespaard ruimte op je USB-stickie en je bent korter bezig.

19. Mr.Bubbles

Mr.Bubbles Guest

Ik haal dingen het liefst nieuw uit de doos en laat het dan vaak zo. Alles wat ik verander vind ik wel een beetje rommelen aan. :eek:
    Mja, dat is dus wel een probleem. Ik heb namelijk weinig zin om weer dik 20 gig aan info te moeten downloaden, updaten en meer van die dingen. Is er niks te krijgen dat alle data zo, hup, van de ene op de andere schijf zet?
    Zoals bijvoorbeeld bij een Xbox als je die data wilt overzetten?

20. capullo

capullo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ben nu level 21 en wou die special stage doen van level 21.
    Ik probeerde het eerst met mijn monsterwagen de Mclaren f1 maar werd compleet weggereden.
    Toen dacht ik, ik heb nog 500.000 credits, dus kocht ik de subaru sportwagen met al die stickers, maar dat is al helemaal een drama wagen....
    Wie weet met welke wagen het makkelijk te doen is, maar wel in het achterhoofd dat ik totaal geen credits en wagens heb om te verkopen (mocht die subaru niet eens verkopen).
    Ik wil nu dus opnieuw spare, maar voor welke auto?

Iemand ervaring met deze controller?
    http://www.hksusa.com/info/?id=3887

Deel Deze Pagina