1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS4] Gran Turismo 5 - Deel 3

Discussie in 'Games' gestart door HanTheMan, 25 nov 2010.

1. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Cool. Straks 's even updaten.

2. VanDen

VanDen Denvan

Leuk Bevonden:
    28
    Als je de Formula Gran Turismo zoekt is dit echt wel beter!
    Zag hem er net tussen staan. Heb alleen niks aan een 2de. :+

3. strapping young lad

strapping young lad Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Kijk, dit is nog eens een strakke update! en eindelijk die HUD die uit kan, tof.

4. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Je kunt nu in A-Spec ook meteen na een race de race op nieuw starten. Je moet dus niet eerst weer naar het menu. Scheelt je toch al snel weer 2 minuten aan laadtijden per keer als je een race vaker achter elkaar wilt doen. Verder zijn de nieuwe events wel leuk maar ook erg moeilijk (iig die waar je van de laatste naar de eerste plek moet) maar het levert wel veel geld +exp op.

5. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Toffe update, dat er vele (extra premium cars ofzo) mogen volgen!

6. Ryan Mckane

Ryan Mckane Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Klopt, ik deed dreamcar championship op indy, 10 rondjes en kreeg meer als een ton geloof ik, en duurde iets van 6 minuten en kon daarna meteen restarten.
    Da's wel lekker cashen zo.

7. strapping young lad

strapping young lad Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Die seasonal events zijn briljant! tof hoe ze dat blijven updaten elke maand, krijg je een beetje een MMO gevoel bij, maar dan gratis.

8. Maver21

Maver21 *PS4-BOX-one*

Leuk Bevonden:
    20
    Hoe de f*ck moelijk is die challenge met die Dodge Challenger RT '70. Iemand een idee hoe ik in hemelsnaam boven plek 5 ga komen, echt niet te doen, gewoon frustrerend kut auto die volgens mij veel harder kan maar gewoon niet harder ga

9. Sato

Sato Sato NL

Leuk Bevonden:
    0
    Race versnellingsbak van 20.000Cr. al geprobeerd? Las gisteravond nog ergens dat het zou helpen. (En je kunt dan ook de gear ratio instellen.)

Kan het alleen niet bevestigen dus uitproberen op eigen risico.

10. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Heb nu alle license tests gedaan. 27x gold en 33x silver. Rond de 55 gold moet makkelijk te doen zijn als ik er even voor ga zitten. Van het weekend maar is kijken of ik er zin in heb

11. Sander H

Sander H Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het geld stroomt nu wel met bakken tegelijk binnen, vandaag alleen al 2,5 miljoen binnen gehengeld. De laatste Nascar special event 450.000, de Extreme Nascar Cup 5x 60.000 + bonus van 360.000 en een aantal B-Spec kampioenschappen. Nu bijna 7 miljoen, maar ik moet 1 deze dagen de FGT kopen dus dan is meer dan de helft weer weg :p

12. Ryan Mckane

Ryan Mckane Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Gister het Formula GT kampioenschap binnen gehaald op zowel A en B spec.
    Geld gaat op een gegeven moment idd hard.
    Had iig al een dikke 25 kunnen hebben maarja, die f1 van 10 miljoen waarmee ik niet eens kan rijden heeft er goed ingehakt.
    Die formula GT was ook niet bepaald goedkoop en die motor revisatie's ook niet (Minolta en F1, kosten samen ook al een miljoen aan een motor revisatie)

13. VanDen

VanDen Denvan

Leuk Bevonden:
    28
    Ik heb mijn FGT nog steeds niet gemaakt. Het is al zo erg dat de voor en achterkant in een race krom gaan staan zonder te botsen.
    Heb geen zin om geld uit te geven. :+

Laatst bewerkt: 22 dec 2010
  14. capullo

capullo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ben zoals ik al eerder aangaf met B-Spec begonnen maar snap het concept niet hellemaal, denk ik.

Ik weet dat je hem niet teveel moet stressen maar heb het gevoel als ik bv Inhalen als opdracht geeft hij niet gaat inhalen, als ik afremmen doe doet hij dat ook niet.
    Aleen de stessbalk word daarmee beinvloed en ik win echt alleen races als mijn bak veel sneller is als de die van hun.
    Is er ergens een tut te vinden?

@ Ryan ik ben bij B-spec ook weer aangekomen bij die Classic race en heb nog geen snelle old timer gewonnen, dus misschien wil je je auto weer even door mij laten verkrachten?:b:

15. HanTheMan

HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    74
    Hoe ik het begrepen heb is proberen je driver zo veel mogelijk in het midden gebied te houden.
    Af en toe gewoon laten gaan als hij probeert in te halen maar hem zo rustig mogelijk houden (ook weer niet te blauw want dan rijdt hij als een oude vrouw)

16. VanDen

VanDen Denvan

Leuk Bevonden:
    28
    B-spec is ook best lastig. Bij het begin willen ze gewoon haat niet racen. Ze maken veel domme fouten etc.
    Zou als ik jouw was nog niet beginnen aan die Historic race cup. Ik had er echt moeite mee om mijn B-spec te laten winnen van die Chaparral 2J op monaco.
    Pas toen ik mijn Toyota 7 Race car goed had afgesteld en level 23 was luktie die wel.

Net level 35 B-spec bereikt!
    Red Bull X1!!!!!!!!! 1509hp na oil change. *)

edit: 1516hp na de eerste race? hmm oke....

Laatst bewerkt: 23 dec 2010
  17. capullo

capullo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt voor de tip.
    Ryan leent me zijn Toyota wel.
    En jij schenkt mij die Red Bull X1 wel*)

Jij ook bedankt natuurlijk.:)

18. AntraXxX

Leuk Bevonden:
    214
    Pk's nemen steeds wat toe door races te doen he.

19. VanDen

VanDen Denvan

Leuk Bevonden:
    28
    Ik dacht alleen na een oil change. Het is me nog nooit opgevallen.

20. AntraXxX

Leuk Bevonden:
    214
    Verwacht niet dat je dadelijk na een tijd 200 Pk erbij hebt ofzo, maar iets van 50 Pk kan er heus wel bijkomen. Hoeveel er maximaal bij lan komen weet ik niet.

Deel Deze Pagina