1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS4] Gran Turismo 5 - Deel 3

Discussie in 'Games' gestart door HanTheMan, 25 nov 2010.

1. Diikoeneke

Diikoeneke B-A-N-A-N-A-'S

Leuk Bevonden:
    12
    VELDHOVUUUU

Misschien zijn we wel buren :+

2. HanTheMan

HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    74
    Nee lijkt heel erg op de used cars dealership alleen blijven de auto's wat langer staan. (snap het hele "online" eigenlijk niet)

3. Sander H

Sander H Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    De auto's in de online dealership worden om de paar dagen veranderd door PD zelf. Zo zetten ze er steeds alleen wagens neer die moeilijk te krijgen zijn, ik denk dat ze goed naar de feedback geluisterd hebben :thumbs:

4. Diikoeneke

Diikoeneke B-A-N-A-N-A-'S

Leuk Bevonden:
    12
    Dus eigenlijk zou je alle auto's in de online dealership moeten kopen?

Het is me trouwens (voorzover) gelukt door die link die op vorige pagina werd gepost :thumbs:

Ik heb die Dodge gekocht zoals daar stond heb ik die race mee gewonnen en met die auto die ik daarvan won kon ik weer andere races gaan houden.

Danku :D

5. Scorp2111

Scorp2111 Active Member

Leuk Bevonden:
    213
    Heb sinds gisteren GT5 ook in mijn bezit. Al een aantal leuke dingen gezien, zoals dat karten, erg tof! Heb ook even m'n eigen TT gecheckt en zag wel een grappig verschil als je het met Forza 3 vergelijkt: het achterspoilertje komt in GT5 wel omhoog bij 120 km/u :)

6. capullo

capullo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik probeer die classic race op B spec te doen maar het lukt me niet om die tweede toen, ze rijden telkens van me weg.
    Ik heb het geprobeerd met een Toyota met alle optie"s uit het jaar 67.

De eerste race van classic haal ik met gemak dus wat doe ik verkeerd..?

7. Sander H

Sander H Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Niks, wachten tot je rijders wat beter zijn ;)

De Toyota 7 uit '70 is de beste optie, je hebt dan wel wat geluk nodig welke tegenstanders er meedoen en een beetje setupwerk is ook nodig. Ik had hem gehaald met een level 17 rijder.

8. capullo

capullo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik probeer het met een level 25 rijder...:mad:

Btw:indurance races worden qua geld niet echt beloond, 4 uur rijden voor 65.000 credits....

Edit : net de endurance race dus van 4 uur voltooid is mijn exp balk maar 1/3 vol, moet dus deze race van 4 uur nog 2 keer doen.
    Als dat nog niet erg genoeg is kreeg ik bij het goud halen een mazda uit "67", mooi dacht ik (voor mijn ene openstaande race), nou mooi niet. Rukbak met 100+ pk.

Het is dat ik graag die X1 wil halen maar ben bang dat ik eerder ga afhaken en al het werk, stroom, ergenis, gevloek, gezin verwaarloosing, etc voor niks is geweest...............pfffffff

Edit 2 : zie ze voor 15 dollar op ebay, waarom zo goedkoop als je bedenkt hoeveel tijd er in zit om ze te halen of is het behaald d.m.v cheat?

Laatst bewerkt: 30 dec 2010
  9. HanTheMan

HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    74
    Jammer dat ze voor geld worden aangeboden :confused:
    Zitten er weer van die zielige chineesjes de hele dag voor te gamen voor 0,25ct per dag.

10. capullo

capullo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Er zitten hier op het forum ook mensen die de hele dag gamen en die krijgen geen cent:lol:

11. Sato

Sato Sato NL

Leuk Bevonden:
    0
    Endurence races geven idd te weinig credits voor de tijd die erin gaat zitten, En ook de auto's die je ermee wint zijn grotendeels de moeite niet waard. (Of met gemak zelf te kopen.)

Voor die Historic Car Races in B-Spec kun je eventueel de Chapperal 2J nog proberen, Maar ik weet niet of die beter is dan de Toyota 7. Met die Chapperal 2J heeft mijn B-Spec Driver hem gewonnen. (Met moeite dat wel.)
    Ik neem aan dat hem om de Monaco race gaat? Dan is het aan te raden de topspeed van de vesnellingsbak wat omlaag te zetten wegens de vele slome baochten en het gebrek aan reachte stukken.

Die Red Bull X1 / X2010's die ze op Ebay verkopen maken ze door hun save te backuppen, De auto te giften en hun backup weer terug te zetten.
    Zo zijn zij 15 dollar rijker en hebben ze hun X1/X2010 nog, En jij hebt dan ook de X1/X2010 en bent 15 dollar kwijt. (Aan iets wat je ook had kunnen hebben door er gewoon een auto voor te ruilen bij iemand anders.)

12. Sander H

Sander H Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Endurance races zijn inderdaad alleen goed voor je xp, als je credits nodig hebt even de dream car championship bspec aanzetten met de Formula GT, binnen 2 uur ben je een miljoen rijker :9

Nog wat plaatjes geschoten:

13. Sato

Sato Sato NL

Leuk Bevonden:
    0
    Of zelf doen in A-Spec met de Red Bull X2010, Heb je net zoveel geld in de helft van de tijd.

14. capullo

capullo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het gaat inderdaad om die van monaco, ik ga hem vanavond proberen en de versnellingsbak eerst veel lager te zetten....

Maar is het met die backup dan zo makkelijk?
    Want als dat zo is kunnen jullie hem mij eventueel schenken, lol.:D

Bedankt voor je uitleg:thumbs:

15. Sato

Sato Sato NL

Leuk Bevonden:
    0
    Het is alleen behoorlijk saai en vervelend om te doen, Maar moeilijk is het absoluut niet.

16. capullo

capullo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Is het game backup of complete ps3 backup?

Edit : laat maar, google was my friend...

Edit2 :Zo dus:

1. DUPLICATION OF CARS (gtplanet users are doing this right now and it works!)

1. Backup(copy) your data in the saved date utilities to another account or USB drive. (It is better to save the game manually in the gt5 first to prevent any lost data)
    2. Start the game from your main account.
    3. Give the car you want to give to your friend.
    4. The car is gone from your garage now.
    5. Quit the game.
    6. Delete the game data from the saved data utilities in your main account.
    7. Log out your main account and log in the account where you copied the game data as backup.
    8. Copy the backup game data into your main account.
    9. TA-DA! Now your main account and your friend both have the same car. The car has duplicated itself!

2. BUY YOUR DREAM CAR FOR FREE (NOTE: YOU MUST HAVE SUFFICIENT MONEY TO BUY THE CAR YOU WANT)
    (I haven't tried this out yet but I think it will work because it is based on the same principle. I found this out on youtube but only few watched this and the video doesn't give a complete guide)

1. Create a decoy account in your ps3 to receive the car.
    2. Create a psn account for your decoy account and start the game to get everything done(profile etc.) in the gt5.
    3. Quit the game and log in your main account.
    4. Backup(copy) your data in the saved data utilities to the other account(not decoy account) or USB drive. (It is better to save the game manually in the gt5 to prevent any lost data)
    5. Start the game from your main account.
    6. Buy the car that you dream for.
    7. Get the car from the car delivery.
    8. Now you have the car in the premium/standard section in the garage. (Do whatever upgrades if you want to)
    9. Send the car to your decoy account.
    10. Quit the game.
    11. Delete the game data from the saved data utilities in your main account.
    12. Log out your main account and log in the account where you copied the game data as backup.(In case you backup in the other account but not the usb)
    13. Copy the backup game data into your main account.
    14. Now logout from the account and login to the decoy account.
    15. Start the game from the decoy account.
    16. Get the gift from the community section and goto the car delivery section to get the car.
    17.Send the car back to the main account from the garage.
    18.Login your main account and start the game. TA-DA! You have the same amount of money before you buy the car and you received the dream car from your decoy account!

NOTE: ONLY ONE CAR A DAY!

17. Sato

Sato Sato NL

Leuk Bevonden:
    0
    Ah ik zie het al, Hij gebruikt een extra account om zijn save tijdelijk weg te zetten.
    Vond punt 6 tot en met 9 al zo vaag.

Denk dat een USB Stick gebruiken makkelijker is. (Of zelfs twee voor extra zekerheid dat je niet per ongeluk je save wist of overschrijft.)

Ik had je trouwens een PM gestuurd Capullo, Weet niet of je die al ontvangen had?

18. capullo

capullo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nee ik zag hem nu pas:D
    Ik heb via internet van iemand de prototype (carbon) X1 gekocht voor 5 euro(
    Heb hem gecloned naar een USB met de 2 berichten boven deze beschrijving en het is gelukt, heb deze aan mijn buurman geschonken...

Het werkt dus:thumbs:
    Iemand die deze wil ruilen met de Mark IV race car 67??

Edit: zo kan iedereen collectie"'s compleet krijgen zonder dat achterlijke indurances races te race die je tussentijds niet kan saven...

19. Sato

Sato Sato NL

Leuk Bevonden:
    0
    Voor de Carbon X2010? Zeer zeker wel.
    Heb ook een Chapperal 2J voor je als het voor de Historic Car event is in B-Spec, Die 2J is daar volgens mij beter voor geschikt.

20. capullo

capullo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ook goed moet na 12 uur dan kan ik weer een auto versturen...
    Geef even je PSn naam;)
    Ga ik nu alvast even een back up maken-:)

Deel Deze Pagina