1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS4] Gran Turismo 5 - Deel 3

Discussie in 'Games' gestart door HanTheMan, 25 nov 2010.

1. Mr.Bubbles

Mr.Bubbles Guest

Dat was volgens mij die race waar ik het over had. Rijd je in een Lamborgini. Doet alle kwaliteit teniet.

Same here, wist ook niet wat het was. :p

2. Martijnn

Martijnn Disco disco, good good!

Leuk Bevonden:
    764
    Het valt me op dat wanneer je onderdelen zoals, natuurlijk een andere uitlaat, sportfilter, motor upgrade, dat het geluid zeer aangenaam veranderd.

3. Mr.Bubbles

Mr.Bubbles Guest

Klopt, al is het grootste nadeel dat het fijnste geluid uit de auto's komt als je de camera achter de auto hangt. Laat dat net een view zijn die ik gewoon nooit gebruik. Hoor ook niet veel mensen dat ze die view gebruiken.

4. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Ik gebruik eigenlijk altijd de view achter de auto. Komt misschien omdat ik zo nog wat van het mooie beestje zie. :+
    Maar het is idd jammer dat het geluid in de cockpit/bumper view echt stukken minder klinkt. Hoort natuurlijk ook wel een beetje, maar bij Forza 3 was dit verschil bijvoorbeeld minder.

5. Martijnn

Leuk Bevonden:
    764
    Ik vindt het in de bumpercam ook best goed klinken. De replays klinken in ieder geval top. De manier hoe een motor toeren opbouwt is zeker heel realistisch nagemaakt. Ik heb een Alfa 156 2.5 v6 gekocht en die vergeleken met een echte 156 op youtube. En het geluid komt precies overeen met the real deal. Probeer het zelf maar eens met wat auto's.

6. Mr.Bubbles

Mr.Bubbles Guest

Ik vind het pas echt vet klinken als je in een auto stapt en de motor wordt gestart. Dat is pas de real deal. Of bij de Grand Tour wanneer die Ferrari langzaam voorbij komt rijden. :p

7. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Kan iemand helpen met de Tuningshop? O-)
    Bijvoorbeeld bij de optie Aandrijflijn staat het volgende: "Maak een gebalanceerde selectie tussen koppeling, vliegwiel, cardanas, volledig aanpasbaar sperdifferentieel en koppelverdelend centraal differentieel".

Beste optie van Koppeling en Vliegwiel (vertalingen ftw 8)) lijkt me wel duidelijk.
    Maar wat moet ik kiezen tussen cardanas, volledig aanpasbaar sperdifferentieel en koppelverdelend centraal differentieel?

En hetzelfde bij de Uitlaatonderdelen.
    "Maak een gebalanceerde combinatie van uitlaat, katalysator en spruitstuk"
    Maar ik kan hier toch gewoon alles het beste kiezen ofniet?

8. VanDen

VanDen Denvan

Leuk Bevonden:
    28
    Vermaak me prima hier!

Morgen meer. :+

9. Martijnn

Leuk Bevonden:
    764
    Auch, kwam een hele vette Charger 440 R/T uit 1970 tegen met een 7.2 liter motor. Had er helaas geen geld voor op de occassionsmarkt. Dan maar wachten tot de volgende keer!

Waar kun je eigenlijk zien hoeveel uur je al bezig bent aan GT5?

Laatst bewerkt: 27 nov 2010
  10. Rubber Duck

Rubber Duck Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Bij deze race moet je sowieso ervoor zorgen dat je Traction Control op nul staat, die zorgt er namelijk voor dat de wagen na elke bocht amper op gang komt.

Hebben die Licentie testen die er in zitten nog wel enig nut, of zitten die er alleen maar in voor de sier of de glory hunters? Want ik heb voor de grap de B- licentie gedaan en verder nog geen, maar kan gewoon aan alle races meedoen. Ook die in Professional en Expert.

11. Ryan Mckane

Ryan Mckane Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Traction Control uitzetten :)

EDIT: Sorry, zag dat het boven me al gezegd werd.

12. Mr.Bubbles

Mr.Bubbles Guest

Zag het, toch bedankt. :thumbs:

Zie net dat je je online id niet kunt veranderen? Wat een wazig gedoe zeg, moet je dus altijd met dezelfde naam rondlopen, ook als je er niet meer tevreden mee bent. :mad:
    Wat zijjn fatsoenlijke foto instellingen om nette foto's te kunnen maken?

Laatst bewerkt door een moderator: 27 nov 2010
  13. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Hoorde btw dat de patch uit is.

14. Mr.Bubbles

Mr.Bubbles Guest

Is vooral een netwerkpatch.

15. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Lol is toch ook een patch?

16. Mr.Bubbles

Mr.Bubbles Guest

Ja maar geen baanbrekende dingen dus. Daar had ik zelf nog wel een beetje op gehoopt. Ze doen het voorkomen of het weer 133mb is, maar het is maar een klein onderdeeltje.

Game gaat me steeds meer tegenstaan op bepaalde punten, steeds vaker het gevoel dat het niet af is en ze ons voor de release weer dingen hebben laten zien die gewoon niet in de game zitten. Bijvoorbeeld de kwaliteit van de regen, of de geavanceerde Ai die we een tijdje geleden te zien kregen. Ik zie er werkelijk niks van terug in de game.

Races die je niet kunt rijden omdat er geen geschikte auto 2e hands te vinden is. Leuk idee misschien om de game wat te rekken, maar ik wil graag een bepaalde race rijden wanneer het mij uitkomt.
    Bepaalde auto's die je bijna voor geen enkele race kunt gebruiken. Voor een supersportwagen race (ook na tuning) zijn ze te langzaam, en voor de normalere races weer veel te snel waardoor je de tegenstanders zo op een ronde zet.

Nachtraces zijn gewoon werkelijk bagger, dat dit de toets der kritiek kan doorrstaan snap ik werkelijk niet. Ook met grootlicht aan zie je gewoon niks voor je op de baan, je bent bijna verplicht de baanaanduiding aan te zetten om te zien wat voor bocht er aan komt. Niet helemaal de bedoeling lijkt me.

Der laadtijden in de menu's zijn gewoon te lang en te vaak. Elke wisseling van scherm brengt laadtijd met zich mee, zelfs na het installeren van 8GB aan data. Onbegrijpelijk dat het kan. Dat is even leuk, maar als je een paar uur zit te gamen ben je dat GT logo spuugzat.

De geluiden zijn hier en daar om te huilen. Het beste geluid krijg je door de camera achter de auto te hangen, maar ik ken bijna niemand die dat doet. Cockpitview of de camera op de voorbumper/motorkap zijn toch de meest gebruikte. En daar zuigt het geluid gewoon.

Er zitten dus volgens mij gewoon teveel opties in de game waardoor men teveel concessies heeft moeten doen. Ze hadden beter 50 auto's helemaal kunnen uitwerken en later door middel van DLC nieuwe voortuigen aan de man kunnen brengen.

En ja, ik heb me er echt wel mee vermaakt. Zeker de fotomode is bijzonder leuk en op veel vlakken fotorealistisch. Ik had echt gehoopt dat ze voor bovenstaande problemen (voor zover mogelijk) een patch hadden uitgebracht. Daar hadden gamers meer aan gehad, en op die manier zouden ze zelf ook wat credits kunnen verdienen.

17. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Was toch gewoon bekend dat vandaag een netwerk patch uitkwam en de rest in December?
    Ik hou het niet allemaal in de gaten en heb de game ook niet. Maar dat stond overal.

18. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Zojuist de Grand Tour voltooid. Was erg leuk! :)

19. Mr.Bubbles

Mr.Bubbles Guest

Daar zat die ongelofelijk slechte nachtrace toch ook in? Ik heb nog niemand gehoord die die race goed vond.
    Geluiden in de tussenfilmpjes zijn wel geweldig, zo had het ingame moeten zijn.

20. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Die nachtrace vond ik nog wel goed te doen. Gewoon op de borden langs de weg letten. :+

Deel Deze Pagina