1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS4] Gran Turismo 5 - Deel 3

Discussie in 'Games' gestart door HanTheMan, 25 nov 2010.

1. Revan NL

Revan NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mijn god wat is de AI toch verschrikkelijk slecht. Werd meer dan eens achterstevoren getikt na een inhaalactie omdat de AI alles doet om maar op de ideale lijn te blijven/komen. Ik bedoel, in F1 2010 weet de AI voor het overgrote deel wel waar jij bent, reageert op enthousiaste inhaalacties, blokt voor bochten waar ingehaald kan worden etc. Niets van dit alles in GT5, ik heb zelfs niet het idee dat de AI in deze game ook maar marginaal beter is dan in GT4.

2. Luca

Luca Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Zo.. vandaag weer ff een paar uurtjes GT5 gespeeld. Ik snap alle kritiek wel, het ziet er soms minder gelikt uit en de AI is ook niet altijd even snugger. Maar er zitten echt zo veel verschillende mogelijkheden in en de premium bakken zien er echt super strak uit. Ben nu op niveau 9 en ik rijd momenteel in de BMW Z4 M :)

3. FrostbiteNL

FrostbiteNL As We Fight

Leuk Bevonden:
    0
    Wat is die photomode onwijs gaaf zeg!

Hier wat foto's door mij genomen:

4. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Je moet je camera op 16 : 9 zetten. Dan krijg je 1080p foto's. :)

5. FrostbiteNL

FrostbiteNL As We Fight

Leuk Bevonden:
    0
    Ah, thanks voor de tip. Zal ik straks gelijk even doen. :)

6. broodplank

broodplank 450Pk!

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe krijg je die voorbanden zo gedraaid? En hoe upload ik dan foto?

7. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Dat kan bij de Car Settings tijdens Photo Travel. En je moet de foto vanuit het Photo Album exporteren naar het XMB Photo Album. Dan op USB stick kopiƫren en klaar.

8. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Iemand?! :)

@ Frostbite, lekker man die eerste 3 foto's. ;)

9. Mr.Bubbles

Mr.Bubbles Guest

Klopt, ik deed de pick up race en kon eigenlijk alleen remmen door de tegenstander eruit te remmen. Ik ben tijdens die 3 ronden verschillende keren aangetikt door een rijder achter me omdat ze vasthouden aan hun lijn. Het lijkt in niks op sommige filmpjes die we te zien kregen.

En toch racen we nog maar even vrolijk verder. :p

10. JeePee

JeePee Guest

Valt toch wel mee? Keek van de week even met m'n huisgenoot mee en ik kon alles prima zien. En ik mag hopen dat je na 3 rondjes wel weet wat voor bocht eraan komt...

Overigens zie je in het echt ook helemaal niks als je gaat lopen trappen in het donker.

11. Mr.Bubbles

Mr.Bubbles Guest

Nou, volgens mij heb je gewoon groot licht en zou je een stuk meer moeten zien. Ik moest die baan aanduiding aanzetten omdat ik de volgende bocht gewoon niet kon zien. Verschil tussen dimlicht en grootlicht is te verwaarlozen in de game, dat is in het echt ook absoluut niet zo.
    En ik rij 70.000-80.000 km per jaar, maar ik heb nog nooit gehad dat ik met grootlicht in het donker niets kon zien.

Die nachtraces en regenraces hadden ze er gewoon niet in moeten doen, de kwaliteit is werkelijk bedroevend.

12. JeePee

JeePee Guest

'Als je gaat lopen trappen' typte ik toch? Of rijd je 70k per jaar met het mes tussen de tanden?

13. Mr.Bubbles

Mr.Bubbles Guest

Als ik 220 rij met groot licht of 150, beide keren kan ik de situatie voor me prima beoordelen. Dat ik op een circuit rijd met een sportwagen met groot licht en vervolgens niks zie is mij wat te ver van de werkelijkheid. Maar goed, dat mogen we kennelijk hier niet zeggen.

Laatst bewerkt door een moderator: 27 nov 2010
  14. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Als je harder rijdt verandert je zichtveld? Dat is nieuw voor mij hoor... Volgens mij blijven je lampen precies hetzelfde zichtveld beschijnen, hoe hard je ook rijdt. Je kunt uiteraard minder snel anticiperen omdat alles sneller op je afkomt (dat is hier niet aan de orde), maar het zicht blijft hetzelfde.

15. JeePee

JeePee Guest

Je ogen kunnen het allemaal niet verwerken. Net zoals dat een camera met minder licht een langere sluitertijd nodig heeft om toch wat te laten zien, hebben je ogen meer tijd nodig in het donker. Als je echt hard gaat heb je gewoon te weinig licht. Niks voor niks worden rally's in de avond met 6 enorme lampen gereden. Als je het moet doen met je eigen koplampjes zie je gewoon geen bal en verlies je tijd.

Overdag kan ik rotondes ook vol nemen. 's Avonds is dat bijna niet te doen omdat je stoepranden e.d. gewoon niet ziet.

16. Mr.Bubbles

Mr.Bubbles Guest

En hoe verklaar je het geen zicht verhaal dan als ik stilsta op dat circuit en wel grootlicht aan heb? (want je gelijk halen wil je toch immers)

17. JeePee

JeePee Guest

Dat zou inderdaad niet goed zijn. Maar ik snap het sowieso niet, want ik zag meer dan voldoende. Die bochten waren prima in te schatten.

18. Mr.Bubbles

Mr.Bubbles Guest

Ik kon werkelijk niks zien. Snap het dan ook niet dat jij genoeg zicht had. Ik zal eens een nachtrace opstarten, kijken of het nu beter is.

19. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Ik zag ook geen hand voor ogen. Misschien dat het ook met de televisie(instellingen) te maken heeft. Kan me voorstellen dat ik op m'n plasma met superdonkere tinten minder zie dan iemand die op een LCD/LED speelt die z'n instellingen veel feller heeft staan.

20. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Dat zal vast meespelen maar dan vind ik dat ze wat meer op het contrast in de game hadden mogen letten

Deel Deze Pagina