1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS4&PS5] Gran Turismo 7

Discussie in 'Games' gestart door Alexknl, 3 feb 2022.

  1. Zumpelvelder

    Zumpelvelder Active Member

    Berichten:
    1.689
    Leuk Bevonden:
    618
    Had ik nu maar een PS5...
     
  2. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.430
    Leuk Bevonden:
    4.955
    Zo net wat rondjes gereden met mijn Fanatec stuurtje maar het gevoel van detail is echt geniaal. Nu alleen nog wat sneller worden :+
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  3. WorkingTitle

    WorkingTitle ..

    Berichten:
    2.220
    Leuk Bevonden:
    2.818
    Oke ook een thrustmaster t300rs gt besteld gister. Krijg ik vandaag een stofzuiger geleverd door coolblue haha.
     
    Niels_x360 en Jorrie vinden dit leuk.
  4. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.457
    Leuk Bevonden:
    3.420


    Ziet er nog steeds heel goed uit op de oudere generatie. Lagere resolutie, langere laadtijden. Hoe krachtiger de console, hoe meer details.
     
  5. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.049
    Leuk Bevonden:
    4.702

    MT's erin? Daar ben ik niet zo gevoelig meer voor, maar de enorme grind valt me wel tegen. Over het algemeen is Mack over de belangrijkste elementen van de game zeer te spreken. Vooral de grind en MT's vallen hem vies tegen, maar dat zijn we inmiddels wel van hem gewend. Doordat er veel custom opties inzitten heb ik denk ik toch geen MT's nodig, dat had ik bij Forza Horizon 5 ook niet, al zaten daar geen MT's in. 80 euro vind ik overigens nog veel te prijzig voor een digitale game, dus wacht wel even tot hij in prijs daalt. :)
     
  6. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Ha! Ook maar een 2e hands T300rs GT gekocht.
    Playseat challenge komt morgen.

    Wilde eerst een Fanatec DD pro met 8nm boostkit.
    Maar vond 900 euro nog even iets te gortig.
    :+
     
    Jorrie en WorkingTitle vinden dit leuk.
  7. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Je kunt idd in game currency kopen met echt geld. Heb tot nu toe denk ik 15 uur gespeeld en je krijgt echt genoeg geld en auto's binnen dat het totaal niet nodig is om echt geld er in te stoppen. Als je uiteindelijk elke auto in de game wil bezitten zal je wel ontzettend moeten grinden (of geld uitgeven) maar dat is altijd al wel zo geweest in GT's
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  8. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.457
    Leuk Bevonden:
    3.420
    Reguliere progressie is dus enigszins acceptabel? Dan stoor ik mij minder aan de optie om via RL currency te kunnen kopen. Het blijft wel altijd het in de gaten houden waard...
     
  9. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Op zich is die wel redelijk acceptabel en door de SP te spelen krijg je ook genoeg auto's. Aan de andere kant zitten er ook auto's tussen die 4+ miljoen kosten en ik heb nu na +/- 15 uur spelen 2 miljoen credits verdient dus als je dit wil hebben wordt het wel weer een probleem
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  10. WorkingTitle

    WorkingTitle ..

    Berichten:
    2.220
    Leuk Bevonden:
    2.818
    Ze willen het realistisch laten lijken door de prijzen te koppelen aan de marktwaarde.
    Dan is het nou eenmaal lastig alles te kopen, alternatief is inkomsten omhoog gooien maar vind dit prima. Je gaat toch wat bewuster autos kopen en echt sparen. Juist wel tof imo :)
     
  11. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Klopt, heb er zelf ook niet zo een probleem mee. Zou alleen wel tof zijn als je een auto zou kunnen proef rijden voor dat je hem koopt. Als ik straks een Gr.3 auto wil kopen (geen idee of je er nog eentje gratis krijgt) zou het wel prettig zijn als je een beetje kunt vergelijken tussen alle opties want een stuk of 3 kopen zit er niet zo maar in
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  12. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.457
    Leuk Bevonden:
    3.420


    In een zwarte Porsche, street racing by Tokyo night. Wauw, dit ziet er echt wel gelikt uit hoor jongens. Tussendoor begint het ook nog even te regenen. En ik moet zeggen dat die beperkte laadtijden echt wel voor een ander gevoel zorgen. Hop in, hop out. Doorgamen met die hap. PUIKE racer. :thumbs:

    EDIT: Nog eentje om het af te leren... Cockpit view vanaf 0:47. Lijkt me pittig!

     
    Laatst bewerkt: 9 mrt 2022
    Smok3y en Yi-Long vinden dit leuk.
  13. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.049
    Leuk Bevonden:
    4.702
    Ik ben blij om te zien dat je in deze game lang niet zo gedwongen word om shit te doen als in Forza, bepaalde verplichte races bijvoorbeeld. Echt een goede balans in races en andere activiteiten. En ik moet zeggen dat het rond hoveren in het café ook wel leuk blijft tussen races door. Alleen balen dat ik op mijn mini cooper nog geen andere banden kan zetten.

    Grootste pluspunt ten opzichte van Forza en zeker Horizon, is dat de game veel overzichterlijker is. Puik werk hoor, maar wat wil je met 25 jaar ervaring! :eek::thumbs:
     
  14. BrAsKe

    BrAsKe Foo Fighters

    Berichten:
    592
    Leuk Bevonden:
    234
    Gisteren deze game toch maar alvast besteld en vandaag binnengekregen. Ben al best ver met HFW en ga daarna beginnen met Elden Ring. Maar vind het wel lekker als het effe niet meer gaat in die game om dan GT7 te spelen om zo weer tot rust te komen.
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  15. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.049
    Leuk Bevonden:
    4.702
    Sommige dingen in deze game doen mij denken aan PGR 2. :'-(
     
    RemcoM vindt dit leuk.
  16. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.457
    Leuk Bevonden:
    3.420


    Even een momentje om deze Easy Allies review te appreciëren. Daniel Bloodworth laat wel vaker goed oog voor detail en samenhang in zijn reviews zien.
     
  17. WorkingTitle

    WorkingTitle ..

    Berichten:
    2.220
    Leuk Bevonden:
    2.818
    Toch wel waanzinnige lekker rijden hoor. Best pittig ook af en toe. De t300rs toch maar omgewisseld voor de nieuwe t248. Wel een iets minder stuur, maar gezien de t300 al 7 jaar mee gaat is de t248 qua levenscyclus was veiliger.

    Ik gebruik dat stuur ook maar 1x per 2 jaar een maandje als er een nieuwe degelijke racegame uitkomt.
     
    Jorrie vindt dit leuk.
  18. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.049
    Leuk Bevonden:
    4.702
    In een mini Cooper races winnen. Toegeven. Hij is opgevoerd. :lol:
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  19. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.457
    Leuk Bevonden:
    3.420
    De laatste patch heeft de credits progressie naar wat ik vernomen heb extreem generfd. Progressie wordt nu meer geduwd naar het investeren van RL currency. Is het echt zo erg jongens? Ben niet echt te spreken over deze move als dat echt zo is.
     
    Yi-Long vindt dit leuk.
  20. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.430
    Leuk Bevonden:
    4.955
    Ik heb net een miljoen gekregen uit die roulette, dat was wel mooi 8)
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina