1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS4&PS5] Gran Turismo 7

Discussie in 'Games' gestart door Alexknl, 3 feb 2022.

  1. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.433
    Leuk Bevonden:
    17.527
    [​IMG]
     
    Modder-Eter en Yerewn vinden dit leuk.
  2. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Na alle drama, maar vooral tegenvallende voorgaande delen, totaal geen interesse in deze game gehad.
    Nu met PSVR2 bijna in bezit, schijnt dit een echte VR topper te worden, dus toch maar gekocht, want paar rondjes racen in VR is altijd leuk.

    Maar tering, wat is het genieten deze game zeg. <3
    De races op muziek is een leuke toevoeging, beetje in de stijl van Rayman Legends (waarom niet een nieuw deel van DIE game seriew Ubisoft?? ipv copy paste AC/FC infinite?!).
    Maar de set up van hoe races werken (soort story mode) is echt erg leuk gedaan, krijg ook elke keer zin in een kop koffie.:9

    Game speelt ook heerlijk weg. Licence tests zijn nog net zo verslavend als vroegah, om toch Gold te halen (btw @Yellow 13 , you suck :p).

    Ik moet nu eigenlijk nog een racestuurtje hebben, maar eens effe rondsnuffelen.
     
    Zifnap en Jorrie vinden dit leuk.
  3. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.458
    Leuk Bevonden:
    3.421
    Sinds de release is GT7 ook flink geupdate, wat waarschijnlijk ook jouw afdronk nu een stuk positiever maakt. Hoe zit het nu m.b.t. de race payouts, is dat een beetje redelijk of is de beloning nog steeds een schijntje?
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  4. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.054
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Ik vond het destijds al prima te doen en hoef ook niet, zoals in Forza games, gelijk de beste wagens. Het is een grind, maar met zoveel wagens in de game valt dat nog mee. Niet reuze, maar het valt mee. Je hebt naar mijn mening snel genoeg een leuke collectie. :)
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  5. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Je krijgt steeds menukaarten om te doen. Die leveren vaak ieder al een auto op. Continue krijg je autos dus dat is het probleem ook niet.

    Daarnaast verdien je genoeg geld om af en toe iets te kopen wat je zelf leuk vindt en helemaal te upgraden.

    Denk dat de mensen die alle autos willen verzamelen het spel een grind vinden. Want je krijgt meer dan genoeg autos kado.
     
  6. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.007
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Sommige auto's zijn gewoon 20 miljoen en dat is 15 uur racen, dat is gewoon kut. Maar verder fantastische game. Na de menubooks is er alleen niet heel veel meer te doen.
     
  7. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Ik vind het nu niet anders dan in de eerste 2-3 GT games.
    Je begint met een langzaam 2de handsje, en gaat naarmate je races/licenses wint en auto's krijgt steeds een stapje hoger.
    Ik vind dit juist zo leuk aan GT in tegenstelling tot Forza waar je meteen de snelle auto's kunt rijden. Het heeft zijn charme.
     
  8. WorkingTitle

    WorkingTitle ..

    Berichten:
    2.220
    Leuk Bevonden:
    2.818
    Vond de career wat kort. Die menubooks. Daarna is was voor mij de drive om door te spelen wel weg. Klinkt stop maar word graag aan het handje gehouden dmv een career o.i.d.
     
  9. Cyndris

    Cyndris Member

    Berichten:
    800
    Leuk Bevonden:
    369
    Ik moet zeggen dat ik naast de career/menu's die mission challenges ook wel leuk vind om te doen. Die worden op een gegeven moment ook vrij pittig.
    Grootste nadeel tot nu toe vind ik de splitscreen multiplayer, die mist echt een hoop opties nog. Je kan bv de race/assist settings alleen van P1 aanpassen, niet van P2... (tenzij dat tijdje terug is geupdatet).
     
  10. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.054
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Moet zeggen dat ik deze game ook veel overzichtelijker vind dan de Forza games en dan met name Horizon. Horizon is een veel te kleurrijke chaos, alsof je LSD geslikt hebben. In GT 7 vooral Tokio in de regen, als ik me niet vergis en dan die tunnel uitkomen de heuvel op, dat is echt oogstrelend en een groot verschil met de Forza games, Horizon sowieso.

    Het is overigens ook dat GT 7 de eerste game in de reeks is die ik mag vanwege het veel minder sterk aanwezig zijnde arcade gevoel. Forza is dan juist meer andersom. Dus tenzij Forxa 8 iets fundamenteels veranderd in de reeks, denk ik dat GT 7 de enige race simulatie blijft die ik speel. Ik waardeer sims toch iets meer dan arcade, want de Forza reeks zoals deel 2 zal het niet meer worden denk ik.

    Grafisch ook een wereld van verschil, waar Horizon 5 wel een tekenfilm lijkt soms. Jammer, want de concurrentie meer in balans zal alleen maar een uitdaging zijn voor beide devs. Benieuwd naar wat de komende game shows jaar allemaal gaan laten zien op dit gebied onder andere. :)
     
  11. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.758
    Leuk Bevonden:
    2.015
    Ik ben benieuwd naar Forza Motorsport 8, maar 20(?) lokaties vind ik dan eigenlijk best karig vergeleken met eerdere delen.

    Mijn interesse in GT7 is inmiddels trouwens wel weg, dus denk niet dat ik die nog zal kopen.
    Ben momenteel Dirt Rally 2 weer aan het spelen en heb Grid Legends en F1 21 nog liggen, dus qua racing games ben ik sowieso wel even voorzien. Afgelopen week trouwens ook Forza 7 weer eens gespeeld. Niet geweldig, maar okay.
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  12. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.458
    Leuk Bevonden:
    3.421
    Twintig locaties is te weinig?
     
  13. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.054
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Hij bedoeld denk ik meer de circuits die gerecycled worden. Dat is een nare trend van Forza games vooral. Het is mij in GT 7 eigenlijk niet zo opgevallen, behalve dat je een aantal keren tegen het circuit in moer racen, maar er zit genoeg variatie in dacht ik, in tegenstelling tot de Forza Motorsport reeks. :)
     
  14. Jimmy J.

    Jimmy J. Active Member

    Berichten:
    557
    Leuk Bevonden:
    3.723
    Forza Horizon is toch een prachtige game joh? Aardig geoptimaliseerd ook. En ook niet te vergelijken met GT7. Dat is een sim-cade net als de Forza Motorsport series (maar het zijn beide geen simulators). Horizon is een open world arcade racer.
     
    Tyrant en Yellow 13 vinden dit leuk.
  15. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.054
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Horizon is mij vooral iets te kleurrijk. Ik zie dat de meeste mensen online Forza Horizon 4 ook meer waarderen dan 5 en de Motorsport reeks heeft 7 wel heel goede dingen gedaan, maar het voelt voor mij na GT 7 te gedateerd en zeker als je de stabiele wegligging van GT 7 gewend bent. Dan wil je omdat soort redenen toch niet meer naar een Horizon game haast? Misschien deel 8 in de motorsport reeks wel, maar dan hoop ik wel dat die zich kan meten met GT 7. :)
     
  16. Jimmy J.

    Jimmy J. Active Member

    Berichten:
    557
    Leuk Bevonden:
    3.723
    Waarom zou je een circuitracer niet naast een open world arcade racer kunnen spelen? Het zijn hele andere games.

    Ik speel niets liever dan iRacing, maar kan ook prima laid back op de bank Horizon met een controller doen. Compleet andere ervaring. Lekker offroad en door wijngaarden raggen e.d.
     
    Yi-Long en WorkingTitle vinden dit leuk.
  17. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.758
    Leuk Bevonden:
    2.015
    Ja, vind ik wat karig na zo’n lange pauze in de reeks, waar het voorgaande deel er 30(+?) had, en ze sowieso weer dezelfde tracks gebruiken.
     
  18. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Moet zeggen dat het aantal locaties/circuits tijdens de launch meer dan genoeg voor mij was maar de content die na de tijd is uitgekomen is wel wat karig imo. Dat deed GT Sport toch wat beter
     
  19. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.458
    Leuk Bevonden:
    3.421



    Nieuwe Sophy AI (sommige circuits en in beta fase) en PSVR2 support toegevoegd. Beiden gamechangers? DF is in ieder geval lyrisch.

    EDIT: Wat een positive reacties op YT en verschillende kanalen zeg. Dat zie je zelden. Is dit de grote PSVR2 seller?
     
    Laatst bewerkt: 1 mrt 2023
  20. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    GT7 VR is écht wauw. Zo goed.
     
    Zifnap en Jorrie vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina