https://www.apparata.nl/nieuws/opgelet-professionele-racecarriere-ligt-voor-het-oprapen-27265 @Rossi46
Heb opzich wel weer eens zin in een racer. Heeft deze game vandaag de dag een beetje een fatsoenlijke single player?
Tja wat is fatsoenlijk? Jij hebt de Driving Licenses en best wel wat andere challenges. Daarnaast heb je nog de "Cups" maar dit zijn gewoon losse races (dus niet bijvoorbeeld 4 races en dan een eindklassement). Hij is nu goedkoop te vinden en je haalt er met de SP wel makkelijk 20 uur uit dus wat dat betreft is het wel de aankoop waard imo
Jup! Playseat, stuur erbij en je hebt een ervaring die een dagje keukenhof met je schoonmoeder overtreft, by far!
allesbehalve,.. die oude f1 ligt vele malen stabieler op de weg,.. de eerste race in die merc f1 is op de nurburgring,.. de eerste bocht,.. voordat je daar door heen bent zonder weg te glijden Geduld en finesse is niet iets wat ik bij die bak verwacht had.... was meer in de mood van vol gas
Open cockpit wagens zijn echt gaaf in VR. De LMP’s ook trouwens (Pcrars). Ik kan nooit meer terug naar pancake racing.
Ik niet meer maar vind het wel een mooie update. Wellicht pak ik m weer op want zie dat dit voor mij de eerste mogelijkheid is om ook in een game aan de slag te gaan met het motorblok uit de Supra.