Forza heeft dat gebeuk er al in zitten zolang er een online mode in zit en dat is al zeker sinds Forza 2. Precies de reden waarom ik niet online races speel in dergelijke games. Met Forza kan je ook makkelijk zat vooraan rijden, maar o wee als de race bijna om was. Ovale circuits kunnen tof zijn, maar niet in Forza. Met 300+ heb je dan totaal geen uitwijkmogelijkheden tussen die ellendige pubers. Fijn dus dat het in deze game er een stuk beter aan toe gaat. Sowieso zou je voor het veroorzaken van een opzettelijke crash een penalty moeten krijgen, maar ik zie een dergelijk systeem niet snel ingevoerd worden zoals ze in het verleden deden met de verbinding verbreken in FIFA games.
Wat vaak ook een probleem is bij Forza Motorsports is dat mensen hun wagens maximaal upgraden maar er vervolgens totaal niet mee kunnen rijden. Of een afstelling kiezen voor de wagen die volledig ongeschikt is voor het desbetreffende circuit... In mijn herinneringen heb ik toch echt wel veel mooie online races verreden in Forza Motorsports 2, 3 en 4. Merkte zo in een lobby of er serieus op een 'volwassen' manier gespeeld ging worden, of niet. 5 of 6 laps op Mugello, Road Atlanta, Suzuka of Sebring.
Project Cars heeft nu een prima systeem om dit te voorkomen met een rating die aangeeft hij veilig iemand zich gedraag in letters en daarachter hoe goed diegene is in cijfers (of hoeveel disconnects iemand heeft gehad )en je kunt lobby's instellen op een minimaal niveau van veiligheid.
Ik kon op de een of andere manier zonder ps plus in de GT Sport demo gewoon online racen... Dat zal vast niet kunnen in de echte game Dan toch maar ps plus erbij halen.
Ja ergens in de PS Store stond idd dat je hem zonder Plus kon spelen maar ga er idd niet van uit dat je het bij de retail versie ook kunt
Toch maar gekocht ondanks mijn gevoel dat De AI te gemakkelijk te verslaan is. Pcars voor het echte werk en GTs voor het mooie en de half en half aanwezige VR gedeelte.. morgen valt die op de mat.
Naar mijn idee wisselt het vrij sterk. Je hebt van die 'challenges' (dus niet 'driving' school maar dat andere) die best moeilijk zijn. In de demo was 'serie 1' en 'serie 6 beschikbaar'. Die van 'serie 6' waren best moeilijk. Challenge 2 (in de Mazda6 Gr. is taai om te winnen en ook voor de laatste (30 laps Endurance in de 911 Gr. heb ik goed moeten rijden én tactiek moeten gebruiken. De eerste poging mislukte omdat ik benzine tekort kwam om te pushen en mijn banden te gaar begonnen te worden.
Ahhh cool, die heb ik gemist volgens mij. Ik heb wel de serie 1 gedaan.. die was goed te doen iig. Nr6 niet geprobeerd.. Ben benieuwd dan...
GT is gewoon carpr0n. Het leuke is gewoon die progressie en het verzamelen van auto's. En die dan mooi op de foto zetten met al die mooie foto locaties
Vanochtend al lekker begonnen voordat ik naar m'n werk moest (Heb de Digital Deluxe via de US PSN Store). Heb de eerste 16 challenges gedaan van de Driving School. Vanavond weer lekker verder. M'n garage nui incl. de car packs die bij de Digital Deluxe versie hoorde: