Net was ik de enige die rond reed. De overige 11 auto's stonden stil in de eerste bocht voor de finish. Ik moest ze hier elke ronde aardig ontwijken. Ik zag wel dat de snelste rondetijden in beeld kwamen die niet van mij waren. Uiteindelijk de race uitgereden en was 2e. Ben wel benieuwd of de overige 11 man exact hetzelfde euvel hadden of dat zij met 11 man wel echt in 1 race zaten. Bizar dat er iemand in de daily gr4 race een kwali van 1.47 heeft. Dat is echt wel bijzonder rap.
Probeer je een 2e plaats vast te houden. Presteren onder druk gaat me niet goed af. Haha, rempunt missen enzo. Overigens gister pas voor het eerst over gegaan op manual shifting. In een racegame, ever
Lol... ik ken het probleem. Als ik met de AI rijd (in welke race game dan ook) dan gaat het perfect. Maar zodra ik tegen humans ga spelen dan lig ik meer in de grindbak alla Jos Verstappen dan dat ik op de baan zit.
Ja wie weet inderdaad. Maar ik ga over naar de PC voor de VR.. Ik ben ondertussen wel klaar met dat gedonder van Sony.. Komt straks de PS5 en dan ondersteunen ze mijn T150 wheel niet meer bv... Dikke doei....
Ja vind het nu wel erg tof, en veel uitdagender, hetzij ik op het rechte stuk over het algemeen, of net mee Kom, of men achter me dichterbij komt. Wellicht ligt dat aan de afstellingen en de specifieke auto.
Voorlopig erg genoten van de licensetests maar ben nu bij de rallystages... wat is dat verschrikkelijk lastig en anders dan ik gewend ben van andere games. Ik kom direct vanaf de eerste niet in de buurt van de gouden tijd. Iemand tips voor deze tests? (de videos helpen me niet verder).
Anticipeer heel goed op de bochten. Ga veel eerder van je gas/rem dan je gewend op het circuit. Je moet de auto bij het 'binnenkomen' van de bocht al juist hebben gezet. Je kunt dan heel vroeg op het gas, waardoor je heel mooi de bocht uit 'drift'. Ik had er in het begin ook moeite mee (in de demo), maar na het drastisch aanpassen van mijn rijstijl hengelde ik de 'gold tijden' vrij vlot binnen.
hmm je tip lijkt me wel te bevallen maar zal een kwestie van doorzetten worden. Zit bij de eerste met de beste poging er nog steeds een kwart seconde vanaf. Maar heb iig zilver alvast binnen . thx
Bathurst in VR is so cool.... het hoogte verschil in de track komt ook echt niet over in 2D. In VR des te meer. Ik rijd ook veel betere tijden.. mja wel een filmpje maar ook hier komt het natuurlijk niet over zoals je het zelf mee maakt. No way dat ik nog race in 2D..
Haha indd, maar ik was daar ook al achter sinds DriveClub, Dirt Rally. En aangezien ik echt gek ben op racen in GT3 wagens en andere ook wel, wil ik gewoon Project Cars in VR spelen. Het is echt waar hè, eenmaal geproefd en je wilt niet meer terug..
Deels mee eens. Ja, VR is zo veel meer intens en de beleving is 10x beter. Maar ik rij veel relaxter 2D. VR moet ik echt zin in hebben, ook mentaal, 2D is veel toegankelijker en heeft vaak doordeweeks na een lange werkdag mijn voorkeur.
VR is vet, maar puur door de crap resolutie van de Rift is het voor mij gewoon nutteloos met de kampioenschappen die ik rijd. Onmogelijk dat ik na een uur geen last heb, en dan zit je pas op de helft van je avond. Ik heb overigens echt geen probleem om gewoon tussen de twee methodes te schakelen, maar dat komt ook wel door een triple screen setup, dan is die gap al een stuk minder.