1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Grand Theft Auto 3

Discussie in 'Algemeen' gestart door Rivanov, 6 jan 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. [JeLL!e] HALO

    [JeLL!e] HALO Active Member

    Berichten:
    1.349
    Leuk Bevonden:
    3
    Waar kan ik de securicar vinden? Ik heb echt die eilanden doorgecruised, maar nog nooit zo'n ding zien rijden...
     
  2. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Bedankt jongens, maar ik had gisteren nadat ik dit had geplaatst toch nog op wonderbaarlijke wijze Turismo gehaald (lees: Tank, 5 sterren, 6 verschillende auto's versleten, pay'n'spray).

    @ thomas63
    Die kraan is héél erg dicht bij die garage. die garage is namenlijk ook in de haven. Als je met je rug naar het schip bij die kraan staat. Moet je rechtrdoorrijden en dan staat er aan de rechterkant een gebouw. Met de garagedeur aan de voorkant.

    Anders beschreven:
    Als je de haven binnenrijd, is links-voor, bij die auto's aan de linkerkant een weggetje naar links. Rij daar doorheen en als je er uit komt, rechtsaf. Je zult de garagedeur vanzelf wel herkennen aan de lijst ernaast.
     
  3. Stefofietsx

    Stefofietsx Stefanofiets

    Berichten:
    92
    Leuk Bevonden:
    0
    ik moet een opdr8 doen na turismo moet ik met een rot bus icontje's pakken na 100000 proberen lukt het nog niet! :'-( :{
     
  4. thomas63

    thomas63 Greek Slayer

    Berichten:
    996
    Leuk Bevonden:
    0
    thanx guys
    nu heb ik et spel 20% uitgespeeld, maar nu heb ik gehoord op live dat wanneer je de voorlaatste missie van Don Salvatore (vrachtschip in harbor opblazen) hebt gekregen je getrickt word door em, en dan nooit meer naar portland kan terugkeren?!
    ik wacht dus met die missies te doen, totdat jullie dit bevestigen

    @Stefo: die missie heb ik deze middag gedaan. het is me na 3 keer gelukt. gewoon ff een beetje parcours van buiten leren...is niet echt een tip voor. Ik schommelde tot het einde toe rond de 6-7 seconden, en het lukt me nog
     
    Laatst bewerkt: 4 feb 2004
  5. Badstreak

    Badstreak Veteran

    Berichten:
    2.519
    Leuk Bevonden:
    6
    je kan wel gewoon naar portland teruggaan hoor.
     
  6. Stefofietsx

    Stefofietsx Stefanofiets

    Berichten:
    92
    Leuk Bevonden:
    0
    ok hoeveel missies heb ik daarna nog? dat ik naar het 2de eiland kan.
     
  7. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Die telefoonmissies hebben totaal geen invloed op het verhaal (en het verdergaan naar het volgende eiland dus). Die telefoonmissies zijn gewoon extra missies.

    De missies die wel boeien zijn die van: Luigi, Toni, Joey en Salvatore. Haal alle missies van hen en je mag naar eiland 2.
     
  8. Stefofietsx

    Stefofietsx Stefanofiets

    Berichten:
    92
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb nu alleen die telefoon missies.
     
  9. snIz

    snIz PSN: xSn1z

    Berichten:
    181
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik kan, die telefoonmissie op Staunton Island maar niet halen!
    Die missie met die gasten, met bom om hun heen...
    Heeft iemand tips voor mij?
    Stappen jullie uit de auto, welke wapens enz... bedankt!
     
  10. Stefofietsx

    Stefofietsx Stefanofiets

    Berichten:
    92
    Leuk Bevonden:
    0
    ik moet een opdr8 doen dat ik 8 ball naar die boot moet brengen en al die mannetjes neer moet schieten. wie weet een tip?
     
  11. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    @ snIz, ik reed meteen weg, langs zo'n busje naar buiten, daar volgen ze je niet. als je een beetje omrijd zie je een trap omhoog, die leid naar het dak naast die parkeerplaats. Vanaf daar kan je hun busjes neerschieten.

    @ Stefofietsx, in de buurt van waar je stopt is een lange trap naar boven. Volg die en ga vanaf het dak van het gebouw snipen. Werk van links naar rechts en schiet ook op ontplofbare tonnen enzo. 8-Ball loopt nu over het schip naar binnen en plaatst de bom. Dan heb je de missie gehaald.
     
  12. Stefofietsx

    Stefofietsx Stefanofiets

    Berichten:
    92
    Leuk Bevonden:
    0
    ok thnx voor die uitleg :)
     
  13. snIz

    snIz PSN: xSn1z

    Berichten:
    181
    Leuk Bevonden:
    2
    @The Matrix, bedankt, ik zal het meteen proberen!
     
  14. rien

    rien Active Member

    Berichten:
    62
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben nu bij een missie dat je in 3 minuten die plee-gozer (2e eiland) naar het andere eiland moet brengen.
    Maar de brug staat helemaal vol met van die klote gassies die me hele auto kapot knallen.
    Kan iemand me helpen?:D
     
  15. L.A.

    L.A. Active Member

    Berichten:
    656
    Leuk Bevonden:
    4.901
    Heeft iemand de Haven opdracht in Portland ( van eerste eiland) al gehaald? Ik kan de securicar maar niet vinden. Dodo heb ik ook nog niet. Zullen wel rijden op tweede eiland, maar daar ben ik net dus moet nog beetje de weg vinden. Hoe kan je trouwens makkelijk weer terug naar het eerste eiland? ik moet salvatore afmaken binnen bepaalde tijd, maar heb nog geen weg gevonden die snel leid naar 1e eiland..
     
  16. dromped

    dromped ZzZzZZzzZzZz

    Berichten:
    626
    Leuk Bevonden:
    3
    je kan over de brug gaan dat is het snelste ik kan je niet precies vertellen hoe je daar naar toe moet rijden...... anders pak je een boot en ga je naar die steiger, ( waar je naartoe moest komen toen je getipt werd dat het een val was )

    securicar: weet ik ook niet te vinden maar ben ik wel al een paar keer tegengekomen..

    DODo: dit is een vliegtuigje kan je alleen pakken als je het 3e eiland hebt geunlocked
     
  17. DS The Best

    DS The Best Whitepoison

    Berichten:
    740
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit vast in een missie op het derde eiland, ik moet geld brengen naar iemand om een vrouw te bevrijden, vervolgens zegt diegene "you haven't learnt, i'am not to trust" en wordt er op mij geschoten. Ik stap meteen in een auto en rijdt ervandoor, dan moet ik een helicopter achtervolgen waar dan die vrouw in zit. De helicopter stopt bij de dam, ik knal wat mensen neer etc, en kom bij de helicopter, maar dan stijgt de helicopter meteen op. Wat moet ik nu doen??? De helicopter neerknallen kan (bijna) niet want mijn wapens zijn afgepakt.
     
  18. Nijmegendabest

    Nijmegendabest Registered User

    Berichten:
    199
    Leuk Bevonden:
    0
    met een cheat de wapens halen en dan met een rocket launcher die heli neerknallen, je komt dan in een nieuwsbericht.
     
  19. Stefofietsx

    Stefofietsx Stefanofiets

    Berichten:
    92
    Leuk Bevonden:
    0
    het is gelukt hoor :)
     
  20. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    @ DS the Best. Als het goed is ben je nu op een platformpje aan het eind van de dam. Waar ook Maria is. Aan de rand van dat platform ligt gewoon een Rockter Launcher. ;)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina