1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Grand Theft Auto 3

Discussie in 'Algemeen' gestart door Rivanov, 6 jan 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Stefofietsx

    Stefofietsx Stefanofiets

    Berichten:
    92
    Leuk Bevonden:
    0
    weet iemand waar ik die metro ingang kan vinden?
     
  2. rien

    rien Active Member

    Berichten:
    62
    Leuk Bevonden:
    0
    vlakbij het ziekenhuis (1e eiand)
     
  3. Stefofietsx

    Stefofietsx Stefanofiets

    Berichten:
    92
    Leuk Bevonden:
    0
    nee een anderen metro in het 2de eiland
     
  4. dromped

    dromped ZzZzZZzzZzZz

    Berichten:
    626
    Leuk Bevonden:
    3
    Worden echt alle wapens afgepakt? of kan je ze later nog ergen terug pakken? :mad: ik heb nu oneindig veel uzi kogels en in de 5000 kogels voor normaal wapen enzo... ( wel eerlijk aangekomen als je 9999 kogles hebt gaan er blijkbaar als je herlaad geen kogels meer af)
     
  5. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    @ Dromped. Ik neem aan dat je bij The Exchange bent. 3e eiland, laatste missie, die van Catalina?
    Nee, die wapens worden afgepakt en die krijg je niet terug. Dat is heel erg rot (zeker omdat ik toen net voor heel veel geld een heleboel wapens had ingekocht). Je zult ze na die missie gewoon weer opniew moeten vinden/verdienen/kopen.
     
  6. Stefofietsx

    Stefofietsx Stefanofiets

    Berichten:
    92
    Leuk Bevonden:
    0
    ik zoek een metro ingang in het 2de eiland die kan ik niet vinden...
     
  7. eminembeek

    eminembeek Active Member

    Berichten:
    44
    Leuk Bevonden:
    0
    hoe kan ik met een ak 47 bij gta III naar boven aimen zodat ik helicopters kan neermaaien alvast bedankt
     
  8. jensss

    jensss ^^

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    2
    dat kan niet heb je een bazooka voor nodig
     
  9. Stefofietsx

    Stefofietsx Stefanofiets

    Berichten:
    92
    Leuk Bevonden:
    0
    ik weet nu waar die metro ingang is.
     
  10. jellejelle

    jellejelle PSP Only

    Berichten:
    696
    Leuk Bevonden:
    10
    dom dom dom

    voor iedereen die een securicar nodig heeft bekijk even de thread die ik opgestart heb per ongeluk, is moeilijk uit elkaar te houden thread en reply
     
  11. Offtrack

    Offtrack ForzaGT :)

    Berichten:
    632
    Leuk Bevonden:
    6
    Re: dom dom dom

    Heb je ook een tip voor die vuilnis wagen?
    Want ik lees in mijn codeboek dat ze rond rijden rond en op callahan Bridge ofzo... Dus daar ben ik 100 keer overheen geweest. In verschillende auto's, want ik heb ontdekt dat als je in een bepaalde auto rijdt, er opeens heel veel van dat soort komen. Zoek ik me rot naar een Flatbed, stap ik in, wemelt het van die dingen. Beetje vreemd...
    Ik heb trouwens alleen nog maar de eerste 2 eilanden. Op het eerste eiland heb ik er zoiezo nog nooit 1 gezien, behalve die ik moest opblazen bij de visfabriek...
    Alvast bedankt!
     
  12. Sultan_of_Swing

    Sultan_of_Swing Active Member

    Berichten:
    438
    Leuk Bevonden:
    1
    Volgens mij moet je daar gewoon heen blijven gaan en geduldig zijn. Er is trouwens ook zo'n garage op het 3e eiland, die auto's zijn wat makkelijker te krijgen.
     
  13. L.A.

    L.A. Active Member

    Berichten:
    656
    Leuk Bevonden:
    4.901
    Leeft mr. Whoopie trouwens nog? DIe heb je in missie keer moeten opblazen, sindsdien heb ik er nooit meer een gezien.

    de maffia is op het eerste eiland overigens wel zwaar irritant geworden. ze schieten echt zo je auto kapot.:mad:
     
  14. hunter

    hunter Battleship

    Berichten:
    446
    Leuk Bevonden:
    0
    terugschieten :+

    klopt, je wapens worden bij die missie afgepakt. Je moet er gewoon voor zorgen dat je de 2 mannetjes die de weg blokkeren naar de dam afmaakt, hun AK's pakt en vervolgens naar beneden rijd om daar (al moordend) ammo vind voor je AK maar vooral : zorg ervoor dat je een M16 in handen krijgt !!! Erg makkelijk voor op afstand schieten en ook effectief tegen die heli....
     
  15. jellejelle

    jellejelle PSP Only

    Berichten:
    696
    Leuk Bevonden:
    10
    vuilniswagen + Mr. Whoopee

    @offthread de vuilniswagen heb ik gevonden in de buurt van donald love. als je daar nog niet bent, vanuit je hideout rechtsaf, aan het eind links en gelijk rechts en daar in de buurt een beetje op en neer karren

    @lord_armada een Mr. Whoopie vind je als je brandjes gaat blussen. je moet dan op een gegeven moment vanzelf een Mr. Whoopie blussen

    by the way, de vulliswagen kan je ook vinden door brandweermannetje te gaan spelen. je komt hem vanzelf wel tegen, al vergt het soms wat geduld
     
  16. Stefofietsx

    Stefofietsx Stefanofiets

    Berichten:
    92
    Leuk Bevonden:
    0
    ik zie die vuilnis wagen altijd rijden ;)
     
  17. eminembeek

    eminembeek Active Member

    Berichten:
    44
    Leuk Bevonden:
    0
    wat is de snelste en fijnste auto naar jullie smaak in deze game?
     
  18. hunter

    hunter Battleship

    Berichten:
    446
    Leuk Bevonden:
    0
    ehmm ik vond de Yakuza Stinger erg lekker (niet zo snel maar perfecte wegligging) en daarnaast was de Cheetah ook een prima auto....
     
  19. jellejelle

    jellejelle PSP Only

    Berichten:
    696
    Leuk Bevonden:
    10
    auto's

    er zijn er een paar. de cheetah is erg relaxed qua wegligging, maar de banshee en de infernus zijn volgens mij sneller, ik pak meestal een infernus
     
  20. jellejelle

    jellejelle PSP Only

    Berichten:
    696
    Leuk Bevonden:
    10
    flamethrower

    na de laatste missie van Ray, dat je hem naar het vliegveld moet krijgen, krijg je van hem een flamethrower. voor wie dit nog niet genoeg is het volgende.
    blus op ieder van de drie eilanden 60 branden en je vindt een flamethrower bij je hide-out

    oma's en triads burn in hell, hahahahahahaha }:] }:] }:] }:] }:] }:]
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina