1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Grand Theft Auto 3

Discussie in 'Algemeen' gestart door Rivanov, 6 jan 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Stefofietsx

    Stefofietsx Stefanofiets

    Berichten:
    92
    Leuk Bevonden:
    0
    daarmee heb ik het ook geprobeert, maar die turbo bouwt laat op. ik ga zo nog effe proberen met een snelle wagen.
     
  2. the promise

    the promise Active Member

    Berichten:
    351
    Leuk Bevonden:
    0
    tnx allemaal
     
  3. Stefofietsx

    Stefofietsx Stefanofiets

    Berichten:
    92
    Leuk Bevonden:
    0
    het is gelukt.

    ik ben nu bij zo'n missie dat ik pakken moet ophalen uit de zee.
     
  4. jellejelle

    jellejelle PSP Only

    Berichten:
    696
    Leuk Bevonden:
    10
    stefofietsx

    @stefofietsx, als je klaar bent met die missie moet je ff zo'n fbi kar jatten, vind je buiten en dan inleveren bij de kraan in portland. ten minste als we het over dezelfde missie hebben, nl donald love nr.1 of zo
     
  5. Stefofietsx

    Stefofietsx Stefanofiets

    Berichten:
    92
    Leuk Bevonden:
    0
    laatste missie van donald geloof ik. die vliegtuig laat allenmaal pakjes vallen in zee.
     
  6. Wolfblade12

    Wolfblade12 anti discriminatie

    Berichten:
    93
    Leuk Bevonden:
    0
    dat is een vette kut missie!
     
  7. the promise

    the promise Active Member

    Berichten:
    351
    Leuk Bevonden:
    0
    kan dat stomme vliegtuigje nou echt nie in de lucht dat zou ik echt vet vinden.
     
  8. Badstreak

    Badstreak Veteran

    Berichten:
    2.519
    Leuk Bevonden:
    6
    kan wel. Maar het is wel heel moeilijk. Op gamefaqs staat hoe je het kunt doen.
     
  9. jellejelle

    jellejelle PSP Only

    Berichten:
    696
    Leuk Bevonden:
    10
    kutmissie

    @stefofietsx, das idd die missie, als je de pakketjes terug naar Donald moet brengen krijg je de FBI op je dak, als de missie dan afgelopen is kan je buiten nog zo'n auto pakken en naar de kraan in portland brenge, als je alle verschillende auto's inlevert krijg je weer wat centjes
     
  10. Stefofietsx

    Stefofietsx Stefanofiets

    Berichten:
    92
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb meteen die politie code ingetypt, dus ik had geen last meer. ik heb die missie van ray ook met een code gedaan, gewoon een tank code ingevult. toen kon ik rustig over die brug heen. die missie van donald is moeilijk. ik had het eerste stukkie met een tank gehaald, later moet je naar die cowboys toen werd ik dood geknalt.
     
  11. dromped

    dromped ZzZzZZzzZzZz

    Berichten:
    626
    Leuk Bevonden:
    3
    toen ik het spel kocht gebruikte ik ook meteen code's zodat alle misie's gedaan waren en ik voor de rest niks meer hoefde te doen, dus nu kan ik tegen iedereen zeggen dat ik hem heb uit gespeelt :9


    Nee maar ff serieus, wat is er nou leuk als je codes gebruikt? zo verziek je het hele spel. en ik kan trouwens makkelijk aan een tank komen zonder code's in te toetsen :cool:
     
  12. jellejelle

    jellejelle PSP Only

    Berichten:
    696
    Leuk Bevonden:
    10
    nou

    nou kwil wel eens weten hoe je dat doet dan, ik krijg zo'n ding na de laatste missie, toen stond ie bij de army surplus store, maar eerder kom je hem niet tegen, tenzij je er natuurlijk zo hard tegenaan gaat dat je het leger op je dak krijgt:cool:
     
  13. dromped

    dromped ZzZzZZzzZzZz

    Berichten:
    626
    Leuk Bevonden:
    3
    zorg dat je 6 sterren krijgt > tank stelen > naar de haven rijden tank inleveren en alle andere emergency auto's > en je kan dan telkens daar een tank halen
     
  14. xboxrullez

    xboxrullez xbox for li(fv)e

    Berichten:
    390
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ben net begonnen aan gta3, maar worden de ammunition shops ed. niet aangegeven op je radar?? ook zie ik geen painting voor je auto.

    De sfeer in gta 3 is veel beter als in vice city
     
  15. Stefofietsx

    Stefofietsx Stefanofiets

    Berichten:
    92
    Leuk Bevonden:
    0
    nou anders haal ik hem meestal niet dan heb ik codes :9 dan haal ik hem meestal wel.
     
  16. Stefofietsx

    Stefofietsx Stefanofiets

    Berichten:
    92
    Leuk Bevonden:
    0
    kan iemand tips geven over die missie van donald?
     
  17. jellejelle

    jellejelle PSP Only

    Berichten:
    696
    Leuk Bevonden:
    10
    damn

    @ xboxrullez, damn your right:cool:, GTA 3 heeft idd betere sfeer, en voor de ammu en paint, ff kijken hoor, ga vanuit je schuilplaats linksaf en dan de eerste linksaf, voor de paintshop ga je weer gelijk links, hij zit ergens in een van de zijstraatjes aan je rechterhand, voor de ammunation ga je na de tweede keer links rechtdoor, totdat je niet meer verder kan, dan weer naar links en dan zit ie een eindje verderop aan je rechterhand, good luck*)

    @stefofietsx, welke missie pcies
     
  18. Stefofietsx

    Stefofietsx Stefanofiets

    Berichten:
    92
    Leuk Bevonden:
    0
    airport missie
     
  19. jellejelle

    jellejelle PSP Only

    Berichten:
    696
    Leuk Bevonden:
    10
    aha

    aha, de airport missie, als je in de hal bij het vliegtuigje bent staan er een aantal cartels op je te wachten. parkeer je auto dus een eindje weg tegenover de hal en schiet vanuit daar met je sniper rifle de cartels neer, als je dan in het vliegtuigie stapt blijkt het pakketje er niet in te zitten, ga terug naar staunton en zorg dat je health, armor en ammo goed aangevuld zijn. als je op die bouwplaats komt wordt je vanuit het gebouw door één cartel beschoten, leg hem om en klim dat gebouw in, schiet vervolgens met de sniper rifle zoveel mogelijk ventjes van boven dood en ga naar de blauwe stip.
     
  20. Stefofietsx

    Stefofietsx Stefanofiets

    Berichten:
    92
    Leuk Bevonden:
    0
    @jellejelle hoe kom ik aan armor? want die heb ik niet.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina