1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Grand Theft Auto 4

Discussie in 'Algemeen' gestart door mars15, 9 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. king kai

king kai xbox360

Leuk Bevonden:
    0
    GTA is niet echt de game voor het realisme denk ik...
    Maar soms moeten de mensen echt slimmer rijden hoor, bijvoorbeeld als jij in een ambulance zit met sirene en zwaailichten aan. Ze gaan dan heel even aan de kant, maar als jij te langzaam rijdt dan gaan ze alweer terug naar hun oude plaats en knallen ze tegen je op =(

2. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.716
    Juist wel... Ik ergerde me altijd kapot aan vrachtwagens die opeens op de verkeerde weghelft begonnen te rijden terwijl ik er reed met een auto die niet beschadigd mocht worden.

3. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    ja dat is wel minder, maar ik vind het echt geweldig dat je bv op de snelweg rijd en ineens crashen 2 auto's die veroorzaken dan weer een kettingbotsing op dat moment stappen er allemaal lui uit met scheppen, pannen en golfclubs en beginnen ze op elkaar in te hakken! heerlijk 8)

4. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Dan ga ik altijd op een afstandje toe staan kijken :D echt, zulke momenten maken zo'n spel mooi! Heb nu alweer zin om straks naar huis te gaan en GTA:confused:A weer te gaan spelen :) (Heeft gewoon de voorkeur boven Tomb Raider: Legend!_O_)

5. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Ik hoop iig niet dat de wereld in GTA4 veel groter wordt dan die in SA.

Mij zou het wel leuk lijken dat je als kleine gangster op Sicilië begint en je je dan via Rome tot "King of NY/Chicago/Londen" opwerkt

6. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    en dat je dan de kerk moet omkopen enzo.. :cool:

7. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    niet veel groter dan SA :confused: Ik vind juist dat hij echt enorm veel groter word. SA was (hoe groot het ook was) nog te klein en dat vond ik wat jammer.

8. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Jij wilt gewoon (de sfeer van) Sicilië en Rome in next gen graphics zien. :cool: En ik kan je geen ongelijk geven. Een next gen GTA met een Italiaanse mafia sfeer. PGR3 liet ons al zien hoe prachtig de next gen lightning kan zijn. Las Vegas zag er levensecht en zó sfeervol uit in het zonlicht, dat was echt goed gemaakt. Dat in een free-roaming game? Ik roep volmondig ja!
    Als ik toch next gen door Italiaanse landschappen mag rondcrossen à la San Andreas, wat een fantastisch idee.
    Realistisch? Hmm, dat betwijfel ik. Ik denk dat we een soortgelijke Amerikaanse plek en steden krijgen als in voorgaande GTA's. Ik zie Rockstar gewoon niet zo'n wilde overstap maken.

Laatst bewerkt: 3 jun 2006
  9. vozz

vozz Je kat is je hond

Leuk Bevonden:
    0
    GTA SA was al vet, hopelijk deze nog vetter/groter/beter8)

10. SupahMaster

SupahMaster Guest

Ik vond GTA: SA slechter dan 3 en VC. Ik hoef al die Gangsta's uit Tha Hood niet hoor.
    Geef mij maar een combinatie van Tokyo, Japanse maffia + the fast and the furious.

Muahhahahaa, lekker op racemotoren/getunede bakken elkaar afknallen in die stad met al die heuveltjes :cool:. Dat wordt met politieachtervolgingen zeer vet.

Laatst bewerkt door een moderator: 3 jun 2006
  11. mars15

mars15 Guest

the gateway speelt zich af in amsterdam, laat gta maar volgen ;)

12. Gryphon

Gryphon FritsmaN

Leuk Bevonden:
    1
    Ja leuk allemaal Ajax fans in een GTA game, zal je leuk vinden _O_ ;) :) \o/ :thumbs: :b:

Nee Amsterdam hoeft van mij niet. Doe mij maar een soort Australie of een soort Groot Brittanie zoals ik al eerder zei.

13. SupahMaster

SupahMaster Guest

Wat zou het beste werken die die ajacieden :confused:

Ik ga denk ik gewoon m'n vliegtuig in t stadion pleuren en er zelf uitspringen.

:lol: :D

14. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Zoiets had ik in gedachten ja. Maar eigenlijk is het dan gewoon The Godfather (film's) dus ik denk niet dat ze het doen. Ik denk dat het zich ook weer in de VS afspeelt of in Londen of Tokyo. Iets anders kan ik mij niet voorstellen.

R* kennende zal het nog wel een hele tijd duren (E3 2007?) voordat we wat meer duidelijkheid hebben

edit//Een donderse afknapper zou voor mij zijn als GTA zich in de toekomst (2020+) afspeelt

15. Wessiej

Wessiej A.F.C.A.

Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan mij nog wel een interview met Rockstar herrineren dat ze zeiden over GTA 4 : Dat de map zelf kleiner wordt als San Andres, maar veel meer gedetailleerd.

16. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    Interview(< die kreeg je nog. ;) ), maar die kan ik mij ook herinneren ja.
    Je zou alle gebouwen in moeten kunnen.
    Je zou dus meer met je omgeving moeten kunnen doen.

17. Mirik

Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Hebben jullie geen link of iets?

18. Wessiej

Wessiej A.F.C.A.

Leuk Bevonden:
    0
    Stond in een blad, volgens mij Gamepro.

19. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    Het is wel van een tijdje geleden, ik betweifel of het op feiten berust is.
    Misschien was het alleen maar een gerucht.

20. Wessiej

Wessiej A.F.C.A.

Leuk Bevonden:
    0
    Kon je terug verwachten ;).

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina